abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 januari 2005 @ 10:48:45 #251
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_24351536
NBA was niets ga daar ook mee stoppen en stort me alleen nog maar op het voetbal
pi_24352229
quote:
Op zondag 2 januari 2005 10:48 schreef TimmyAsd het volgende:
NBA was niets ga daar ook mee stoppen en stort me alleen nog maar op het voetbal
Mooi, het begin is er
GIRO 800800
pi_24352391
Ik heb ff wat info nodig.
Donderdag moet Juventus tegen Parma, Juventus is veeeel en veeel beter en het bedrag staat op 1.55 voor Juve en dat vind ik best veel.
Is er wat aan de hand bij Juventus ofzo?
  zondag 2 januari 2005 @ 12:09:19 #254
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_24352509
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb ff wat info nodig.
Donderdag moet Juventus tegen Parma, Juventus is veeeel en veeel beter en het bedrag staat op 1.55 voor Juve en dat vind ik best veel.
Is er wat aan de hand bij Juventus ofzo?
Juventus speelt uit, Parma komt er weer een beetje bovenop.. ligt dus niet aan Juventus, maar een beetje aan Parma lijkt me
pi_24352561
Aha, ik wou eens wat meer geld inzetten op Juventus maar daar moet ik nog maar ff over na denken dan.
Tnx iig.
  zondag 2 januari 2005 @ 12:13:46 #256
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_24352587
Opzich kan je wel geld inzetten op Juve hoor.. ik verwacht ook dat ze gaan winnen, al blijft het tricky natuurlijk
pi_24352901
Gisternacht paar tientjes verdiend met ijshockey. Voor 3 en 4 januari vanochtend de bets maar geplaatst. Qua Premier League:

Manchester United v. Spurs

De Spurs hebben de afgelopen tien jaar slechts 1 punt weten te pakken op Old Trafford:
quote:
20.03.2004 Premier League MANCHESTER UNITED vs. TOTTENHAM HOTSPUR 3:0
21.09.2002 Premier League MANCHESTER UNITED vs. TOTTENHAM HOTSPUR 1:0
06.03.2002 Premier League MANCHESTER UNITED vs. TOTTENHAM HOTSPUR 4:0
02.12.2000 Premier League MANCHESTER UNITED vs. TOTTENHAM HOTSPUR 2:0
06.05.2000 Premier League MANCHESTER UNITED vs. TOTTENHAM HOTSPUR 3:1
16.05.1999 Premier League MANCHESTER UNITED vs. TOTTENHAM HOTSPUR 2:1
10.01.1998 Premier League MANCHESTER UNITED vs. TOTTENHAM HOTSPUR 2:0
29.09.1996 Premier League MANCHESTER UNITED vs. TOTTENHAM HOTSPUR 2:0
24.03.1996 Premier League MANCHESTER UNITED vs. TOTTENHAM HOTSPUR 1:0
15.03.1995 Premier League MANCHESTER UNITED vs. TOTTENHAM HOTSPUR 0:0
16.10.1993 Premier League MANCHESTER UNITED vs. TOTTENHAM HOTSPUR 2:1
Ook is Manchester thuis nog ongeslagen. Maar de Spurs zijn on fire. De wedstrijd tegen Everton was van een ongekende klasse, en ik denk dat ze met Marney een fantastisch talent in huis hebben, wat een speler! Ik hoop dat-ie speelminunten krijgt tegen Manchester.

Bets:
100 @ Spurs @ 8,00
10 @ Dean Marney to score @ 7,25

Norwich v Liverpool

Ondanks de lage klassering van Norwich ben ik wel gecharmeerd van de ploeg. Ze laten de afgelopen wedstrijden (0-2 Spurs, 2-0 Boro, 1-1 Pompei) leuk voetbal zien. Wel valt op dat hun conditie niet optimaal is, ze zakken door hun enthousiaste werkvoetbal vaak snel weg in de tweede helft. Edworthy zal er wel niet bij zijn vanwege zijn rode kaart tegen Portsmouth. Liverpool doet het de laatste tijd weer een stuk beter en ze hadden tegen Chelsea minimaal een punt verdiend.

Bets:
19 @ X/2 (HT/FT) @ 5,40 - moet nog gematcht worden

Blackburn v Charlton

Charlton had pech tegen Arsenal en deden zeker de eerste helft niet voor ze onder. Door een, overigens prachtig uitgespeeld, buitenspel-doelpunt werd hun verzet gebroken. Charlton is echter twee klasses beter dan Blackburn - ook tegen Villa was het weer niet veel. Ik ga voor een duidelijke 2.

Bets:
60 @ Charlton @ 3,40

Palace - Villa

Twee ploegen in rotvorm en met lelijk voetbal. Ik zou willen inzetten op Johnson to score, maar die quote is slechts 2,00. Misschien weet iemand ergens een betere. Ook < 2,5 goals lijkt wel aardig, maar just for fun. Wat heeft Palace trouwens een trieste trainer met zijn gejank over Van der Sar die geen rood krijgt langs de zijlijn en daarna nog eens tegen de pers.

Bets:
5 @ < 2,5 goals @ 1,70

West Brom v Newcastle

West Brom verdiende de overwinning bij Bolton, maar zag Diouf vijf minuten voor tijd de 1-1 maken. Newcastle liet fantastisch leuk voetbal zien thuis tegen Birmingham, het werd 2-1 - de eerste keer in zeven wedstrijden dat Newcastle weer eens wist te winnen. Newcastle gaat dit gewoon winnen.

Bets:
15 @ Newcastle to win w/ 2 goals or more @ 3,33

Arsenal v City

Klare pot, dit is een duidelijke overwinning voor Arsenal. City is raar. Het ene moment is het wonderschoon voetbal, voornamelijk door Wright-Phillips, het andere moment worden er ballen van 16 meter af in eigen doel geschoten. Ik verwacht geen tegenstand van formaat van City, al moet Wenger niet zo janken dat-ie moet werken voor zijn 3 mio. pond en hoop ik dat dit niet omslaat in een apatische instelling bij de spelersgroep.

Bets:
25 @ Arsenal HT/FT @ 1,72

Chelsea v Boro

Ik heb altijd een zwak gehad voor Boro, maar wat een drama is dat de laatste tijd. Geen moment echt druk kunnen zetten tegen Manchester, en de spelers die missen zijn blijkbaar van grote waarde. Chelsea krijgt hier thuis echt geen problemen mee.

Bets:
100 @ Chelsea @ 1,40

Birmingham v Bolton

Bolton is bijna zielig. Na de fantastische start werden van de afgelopen 10 wedstrijden er maar liefst 8 verloren en 2 keer een gelijkspel behaald. Birmingham daarentegen is in goede vorm en wist vier keer op rij te winnen, voordat Newcastle thuis te sterk voor ze was met 2-1. Birmingham gaat deze pot thuis winnen.

Bets:
20 @ B'ham @ 1,94

Tevens nog 50 op de combo Newcastle/Charlton @ 6,51
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_24353223
quote:
Op zondag 2 januari 2005 11:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
Mooi, het begin is er
Als jij iets in je kop hebt, dan heb je het ook niet in je kont he. In de eerste topics houd je hele verhandelingen over hoe je geld denkt te kunnen verdienen met wedden, dan verlies je een paar keer, en moet iedereen ook weer kappen. Je lijkt wel een gestopte roker, die zich bovendien net heeft bekeerd tot de Jehova's. Laat mensen toch lekker hun centen in het water gooien, als dat is wat je denkt dat er gebeurt. En lees eens een goed boek over hoe bookies hun geld verdienen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_24353319
Nostra, je zet veel te hoog in...............iets van 20% van je salaris op 1 speeldag. Ze zouden je onder curatele moeten stellen.........anders verspeel je je appartement binnenkort.

Advies van een wijs man
GIRO 800800
  zondag 2 januari 2005 @ 12:57:06 #260
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_24353423
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nostra, je zet veel te hoog in...............iets van 20% van je salaris op 1 speeldag. Ze zouden je onder curatele moeten stellen.........anders verspeel je je appartement binnenkort.

Advies van een wijs man
volgens mij wint hij aardig wat. ik ben het vaak met hem eens iig.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_24353515
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:57 schreef 9christensen het volgende:

[..]

volgens mij wint hij aardig wat. ik ben het vaak met hem eens iig.
Geloof je het zelf? Na afloop van een wedstrijd ineens roepen dat ik 500 euro heb gewonnen kan ik ook. Je ziet hem zelden of nooit op voorhand z'n weddenschappen hier posten en ze dan vervolgens winnen. Als ie verliest roept ie "maar gelukkig heb ik met livebets nog 600 euro gewonnen, waardoor ik toch nog 400 euro winst heb" of zoiets. Kidding Je zult zien dat hij met die bets van hierboven ook weer op z'n waffel gaat.
GIRO 800800
pi_24353537
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:47 schreef nostra het volgende:

[..]

Als jij iets in je kop hebt, dan heb je het ook niet in je kont he. In de eerste topics houd je hele verhandelingen over hoe je geld denkt te kunnen verdienen met wedden, dan verlies je een paar keer, en moet iedereen ook weer kappen. Je lijkt wel een gestopte roker, die zich bovendien net heeft bekeerd tot de Jehova's. Laat mensen toch lekker hun centen in het water gooien, als dat is wat je denkt dat er gebeurt. En lees eens een goed boek over hoe bookies hun geld verdienen.
GIRO 800800
pi_24353602
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:02 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Na afloop van een wedstrijd ineens roepen dat ik 500 euro heb gewonnen kan ik ook. Je ziet hem zelden of nooit op voorhand z'n weddenschappen hier posten en ze dan vervolgens winnen. Als ie verliest roept ie "maar gelukkig heb ik met livebets nog 600 euro gewonnen, waardoor ik toch nog 400 euro winst heb" of zoiets. Kidding Je zult zien dat hij met die bets van hierboven ook weer op z'n waffel gaat.
Ik kijk al ongeveer 5 weken op zijn site en hij haalt nooit verloren weddenschappen weg ofzo.
Zelfs verliezen staan daar, dus wat je nu zegt slaat nergens op .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_24353795
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:07 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik kijk al ongeveer 5 weken op zijn site en hij haalt nooit verloren weddenschappen weg ofzo.
Zelfs verliezen staan daar, dus wat je nu zegt slaat nergens op .
Lol. 70% van z'n bets die hij hier voorhand post gaan de mist in. Daar staat inderdaad wel tegenover dat hij 100% goed voorspelt als de wedstrijd al is afgelopen. Dus je hebt gelijk, hij doet het goed Afgelopen nacht heeft ie weer een paar tientjes gewonnen met ijshockey las ik net
GIRO 800800
pi_24353894
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:18 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Lol. 70% van z'n bets die hij hier voorhand post gaan de mist in. Daar staat inderdaad wel tegenover dat hij 100% goed voorspelt als de wedstrijd al is afgelopen. Dus je hebt gelijk, hij doet het goed Afgelopen nacht heeft ie weer een paar tientjes gewonnen met ijshockey las ik net
Ik heb het ook wel eens gezegd in een topic. Nostra verliest denk ik 80% van zijn weddenschappen, maar elke week heeft hij een grote klapper waarmee hij +/- ¤ 1000,= wint. Zijn site is nu leeg (2004) dus ik kan dat niet allemaal terugzien, maar ik herinner me nog een AS Roma - Real Madrid en een RBC-AZ waar hij dik mee heeft gewonnen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_24354019
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:02 schreef Notoire_Gek het volgende:
Geloof je het zelf? Na afloop van een wedstrijd ineens roepen dat ik 500 euro heb gewonnen kan ik ook. Je ziet hem zelden of nooit op voorhand z'n weddenschappen hier posten en ze dan vervolgens winnen.
Ik vind het prima dat je de mening toegedaan bent dat ik per saldo over een jaar - als ik zo doorga - op verlies sta. Dat is ook een zeer reele mogelijkheid. Het is alleen geen voldongen feit, maar daar heb jij altijd een beetje problemen mee.

Nou ja, ik vind het natuurlijk best leuk om een beetje te patsen met mooie winsten. En ik ben inderdaad ook zo menselijk dat als ik een mille verlies heb, dat forum.fok.nl dan niet de eerste site is waar ik te vinden ben. Maar ik heb nou ook weer niet zo'n bewijsdrang, dat ik live bets per direct ga posten in het forum, ik heb op dat moment wel wat anders aan mijn hoofd.
quote:
Als ie verliest roept ie "maar gelukkig heb ik met livebets nog 600 euro gewonnen, waardoor ik toch nog 400 euro winst heb" of zoiets. Kidding
Mensen betichten van liegen is weer een ander verhaal natuurlijk. Een beetje triest, NG. Het was te verwachten overigens, met die Chelsea bet, dat mensen dan weer gaan miepen dat ik die bet niet heb afgesloten. Nou, weet je wat, hier een bewijsje.

IJshockey geloofde je ook alweer niet, las ik. Beetje apart overigens, want als je goed gelezen had, dan wilde ik vorige week al op W-Rusland wedden @ 22,00 maar dat was niet gelukt. Had ik die fake bet met 100 euro ofzo niet beter online kunnen zetten dan? Maar goed, ook daarvan dan maar een bewijsje. Twee tientjes man, daar ga ik wel om liegen denk ik.

Let je er trouwens op, dat de eerste een volledig uittreksel is van alle weddenschappen in die periode, dus gezeur over dat de geposte weddenschappen dan wel juist zijn, maar weer niet volledig, kan je achterwege laten. Maar goed, ik zal wel een speciale bookie hebben waar ik mijn geheime verliezen afsluit of lekker paintshoppen natuurlijk.
quote:
Je zult zien dat hij met die bets van hierboven ook weer op z'n waffel gaat.


Dat zou natuurlijk goed kunnen met een relatief grote bet op een mega-underdog. Maar als het niet zo is, dan is het gewoon geluk uiteraard.

Weet je wat, sluit jij met mij nog 1 weddenschap af. Het is onmogelijk volgens jou om met 100 bets met eenzelfde stake winst te maken. We doen het zo. Ik kies 100 bets uit in het komende jaar, die ik allemaal vooraf post en online zet. Als ik verlies heb aan het eind van de rit, dan betaal ik jou dat verlies uit. Als ik winst heb, dan betaal jij mij die winst uit. Inzet van 5 euro per bet. Geen exchanges, heb je nog 10% marge erbij ook. Deal?

[ Bericht 1% gewijzigd door nostra op 02-01-2005 13:40:06 ]
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_24354142
Mooie goals gezien van tottenham gister, de laatste van dean marney was echt te gek, die van ziegler mocht er ook zijn.
Verder maakte ook van persie een mooie goal. Yakubu van portsmouth moest tot drie keer toe een penalty overnemen , die die overigens 3 maal inschoot.
Was een leuk voetbaldagje gister.
Chasing after currency and accumulating green
pi_24354178
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:32 schreef nostra het volgende:

Weet je wat, sluit jij met mij nog 1 weddenschap af. Het is onmogelijk volgens jou om met 100 bets met eenzelfde stake winst te maken. We doen het zo. Ik kies 100 bets uit in het komende jaar, die ik allemaal vooraf post en online zet. Als ik verlies heb aan het eind van de rit, dan betaal ik jou dat verlies uit. Als ik winst heb, dan betaal jij mij die winst uit. Inzet van 5 euro per bet. Geen exchanges, heb je nog 10% marge erbij ook. Deal?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_24354191
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:40 schreef HoIIandia het volgende:
Mooie goals gezien van tottenham gister, de laatste van dean marney was echt te gek, die van ziegler mocht er ook zijn.
Verder maakte ook van persie een mooie goal.
Vond die van Wright-Phillips ook wonderschoon, alhoewel het uit zijn commentaar later bleek dat ie wel wat lucky was.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_24354215
volgens mij zijn sommige personen hier gewoon gefrustreerd dat zij niet winnen, terwijl anderen wel grote winsten behalen.

ik had gisteren een erg goede dag, vooral met darts (en de overwinning van Arsenal). 200 euro winst. Maar de dag ervoor heb ik gewoon 250 euro met 1 bet het water in gegooid doordat Ronnie Baxter verloor bij de PDC. Gelukkig komen zulke verliezen echt maar zelden voor. Over de afgelopen maand heb ik nu 300 euro winst gemaakt.

Voor vandaag heb ik alweer wat ingezet op Martin Adams bij BDO darts en ik zal zeker nog wat live gaan wedden bij dat darts als het fout dreigt af te lopen. Het darts gaat zo erg op en neer in een wedstrijd dat je daar gewoon wel gebruik van moet maken.
pi_24354369
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:45 schreef Evertje het volgende:
volgens mij zijn sommige personen hier gewoon gefrustreerd dat zij niet winnen, terwijl anderen wel grote winsten behalen.
In het begin postte velen nog een screenshot van hun bets, zodat het controleerbaar was. Als je hebt opgelet, zie je dat ik een paar duizen euro verdiend heb destijds, later weer de helft verloren, en toen gestopt.
quote:
Voor vandaag heb ik alweer wat ingezet op Martin Adams bij BDO darts en ik zal zeker nog wat live gaan wedden bij dat darts als het fout dreigt af te lopen. Het darts gaat zo erg op en neer in een wedstrijd dat je daar gewoon wel gebruik van moet maken.
Op spelers zoals jij verdienen ze het meest. Meer inzetten als je ziet dat een bet verkeerd gaat .........dat is de beste manier om je geld te verspelen.

Eigenlijk wilde ik alleen maar mensen waarschuwen dat gokken op langere termijn altijd verlies oplevert, verslaving is trouwens ook al aanwezig bij verschillende mensen. Ik ben blij dat ik er mee gekapt ben, want ik vond het ook te leuk worden..............
GIRO 800800
pi_24354583
Notoire_gek, zou je me ff willen adden op msn aub?

mailadres staat in mn profiel.... thnx
pi_24354642
quote:
Op zondag 2 januari 2005 14:41 schreef Double_B het volgende:
Notoire_gek, zou je me ff willen adden op msn aub?

mailadres staat in mn profiel.... thnx
Ik heb geen MSN ......................what's up?
GIRO 800800
pi_24354944
quote:
Op zondag 2 januari 2005 14:44 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Ik heb geen MSN ......................what's up?
Stuur me ff een mailtje dan aub... moet je ff iets vragen
pi_24355414
quote:
Op zondag 2 januari 2005 14:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
Op spelers zoals jij verdienen ze het meest. Meer inzetten als je ziet dat een bet verkeerd gaat .........dat is de beste manier om je geld te verspelen.
Ik heb het hier niet over meer inzetten als de voor mij verkeerde speler toevallig een set heeft gepakt en met 1-0 voorstaat in een best of five. Maar echt als die speler dreigt te gaan winnen. Meestal als je in eerste instantie op de favoriet wedt blijft de quote van de underdog altyijd nog wel redelijk hoog, ondanks dat hij met 2-0 in sets voorstaat. Mocht het daarna nog misgaan kan ik nog altijd nog eens terugzetten of quit spelen.

En op spelers als mij verdienen ze dus niet, want blijkbaar heb ik 300 euro van andere gokkers afgepakt de afgelopen maand, speel namelijk vrijwel alleen op betfair.

Als je het gewoon rustig blijft doen, en niet met te grote bedragen gaat wedden, dan kun je zeker geld eraan over houden. Overmoedig worden is erg gevaarlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')