quote:Op woensdag 29 december 2004 20:48 schreef Bluezz het volgende:
*zucht* Internet* stil* mooi*![]()
![]()
Oeps ik ben nog een kerstmuts
Ff veranderen....
hoe is het met jullie?
kep jullie gemisss
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:54 schreef keeper het volgende:
Top2000 a go-go aan het kijken tong? Moest net aan je denken, toen er werd gevraagd die grootste aansteller in de popmuziek is.
Niemand noemde Thom Yorke btw
ik jou ook hartstikke boel veelquote:
en er staan nog 7 kratten ZA te bedervenquote:Op woensdag 29 december 2004 21:06 schreef pascalheister het volgende:
alles goed hier bluezz
we misten die lekkere koffie van je ook al zo
Potje????quote:Op woensdag 29 december 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:
Zo weer een potje mosselen leeggegeten. Wat is dat toch lekker
Nou meer een bakje. Lekker in het zuur.quote:
Het zuur krijg je na afloop van het eten toch vanzelf wel?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:04 schreef tong80 het volgende:
Nou meer een bakje. Lekker in het zuur.
En voor Lego natuurlijk zonder witte wijn klaar gemaakt en zonder whiskeysausquote:Op woensdag 29 december 2004 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mosselen eet je uit de pan Tong.
* Legolas_Greenleaf wil ook weer mosselen eten, gewoon, nothing fancy, maar simpel met wat groente, niets meer.
Oh ja, en wat Turks brood of witbrood.
zie zijn ondertitelquote:Op woensdag 29 december 2004 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben het even kwijt waarom Lego anti ZA is
Op dieleeftijd dronk ik ook alleen nog maar ranja.quote:
Gewoon met wat groente, wortels, prei, die dingen. Gecombineerd met wat Turks c.q. witbrood en mogelijk nog wat sla van m'n moeder is het overheerlijk.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
En voor Lego natuurlijk zonder witte wijn klaar gemaakt en zonder whiskeysaus![]()
Ik drink iig geen breezer.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Op dieleeftijd dronk ik ook alleen nog maar ranja.
Er hoort ook vocht in, liefst trappistenbier.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gewoon met wat groente, wortels, prei, die dingen. Gecombineerd met wat Turks c.q. witbrood en mogelijk nog wat sla van m'n moeder is het overheerlijk.
Ja, dat is het vocht dat uit de mossels komt, wat in de pan zit.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Er hoort ook vocht in, liefst trappistenbier.
heb nog een dooz (lees kistje) ZA in de combi wit/rood onder de boom staanquote:
de boekenbon is nog beter, die heb je veel sneller uit en neemt veel minder ruimte in, in je kastquote:Op woensdag 29 december 2004 23:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
... en toch blijf ik vinden dat de boeken beter zijn
Heb je voor principes een reden nodig dan? Laat ik het er op houden dat ik persoonlijk alcohol meer kapot vind maken dan goed doen.quote:
Ik herinner me vaag iets van Dit Was Het Nieuwsquote:Op woensdag 29 december 2004 23:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de boekenbon is nog beter, die heb je veel sneller uit en neemt veel minder ruimte in, in je kast
Kom maar snel met jouw B. een keertje hier opdrinken dan.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:22 schreef Bjoro het volgende:
heb nog een dooz (lees kistje) ZA in de combi wit/rood onder de boom staan
Nobel streven, en soms ben ik er best jaloers op.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heb je voor principes een reden nodig dan? Laat ik het er op houden dat ik persoonlijk alcohol meer kapot vind maken dan goed doen.
Ik vanochtend nogquote:Op woensdag 29 december 2004 23:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nobel streven, en soms ben ik er best jaloers op.
Je moet er ook niet mee gooien, Lego, dan gaat alles kapotquote:Op woensdag 29 december 2004 23:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heb je voor principes een reden nodig dan? Laat ik het er op houden dat ik persoonlijk alcohol meer kapot vind maken dan goed doen.
Tuurlijk, ik had het kunnen weten..........visite uitnodigen die zelf hun drinken mee moet nemenquote:Op woensdag 29 december 2004 23:25 schreef golfer het volgende:
Kom maar snel met jouw B. een keertje hier opdrinken dan.
Jij begrijpt me.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 10:57 schreef pfaf het volgende:
Kater.
Gisterennacht stomdronken Bad Santa gekeken. Geniaal.
Waar zeg ik dat ik met alcoholflesjes (ga ik maar even van uit) gooi?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee gooien, Lego, dan gaat alles kapot![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:32 schreef Bjoro het volgende:
Tuurlijk, ik had het kunnen weten..........visite uitnodigen die zelf hun drinken mee moet nemen![]()
als jij dingen kapot ziet gaan door alcohol denk ik dat je de alcohol er tegenaan hebt geworpen, maar echt scherp was die opmerking niet hoor !quote:Op woensdag 29 december 2004 23:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar zeg ik dat ik met alcoholflesjes (ga ik maar even van uit) gooi?
Het enige waar ik dezer dagen mee gooi zijn scherpe opmerkingen, maar meer niet.En een enkele sneeuwbal gisteren.
Wie zegt dat ik die scherpe opmerkingen hier dump? En dat is eerder figuurlijk, het kapot gaan van dingen.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als jij dingen kapot ziet gaan door alcohol denk ik dat je de alcohol er tegenaan hebt geworpen, maar echt scherp was die opmerking niet hoor !
ja man, zeg dat dan.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wie zegt dat ik die scherpe opmerkingen hier dump? En dat is eerder figuurlijk, het kapot gaan van dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |