quote:Op woensdag 29 december 2004 20:48 schreef Bluezz het volgende:
*zucht* Internet* stil* mooi*![]()
![]()
Oeps ik ben nog een kerstmuts
Ff veranderen....
hoe is het met jullie?
kep jullie gemisss
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:54 schreef keeper het volgende:
Top2000 a go-go aan het kijken tong? Moest net aan je denken, toen er werd gevraagd die grootste aansteller in de popmuziek is.
Niemand noemde Thom Yorke btw
ik jou ook hartstikke boel veelquote:
en er staan nog 7 kratten ZA te bedervenquote:Op woensdag 29 december 2004 21:06 schreef pascalheister het volgende:
alles goed hier bluezz
we misten die lekkere koffie van je ook al zo
Potje????quote:Op woensdag 29 december 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:
Zo weer een potje mosselen leeggegeten. Wat is dat toch lekker
Nou meer een bakje. Lekker in het zuur.quote:
Het zuur krijg je na afloop van het eten toch vanzelf wel?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:04 schreef tong80 het volgende:
Nou meer een bakje. Lekker in het zuur.
En voor Lego natuurlijk zonder witte wijn klaar gemaakt en zonder whiskeysausquote:Op woensdag 29 december 2004 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mosselen eet je uit de pan Tong.
* Legolas_Greenleaf wil ook weer mosselen eten, gewoon, nothing fancy, maar simpel met wat groente, niets meer.
Oh ja, en wat Turks brood of witbrood.
zie zijn ondertitelquote:Op woensdag 29 december 2004 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben het even kwijt waarom Lego anti ZA is
Op dieleeftijd dronk ik ook alleen nog maar ranja.quote:
Gewoon met wat groente, wortels, prei, die dingen. Gecombineerd met wat Turks c.q. witbrood en mogelijk nog wat sla van m'n moeder is het overheerlijk.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
En voor Lego natuurlijk zonder witte wijn klaar gemaakt en zonder whiskeysaus![]()
Ik drink iig geen breezer.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Op dieleeftijd dronk ik ook alleen nog maar ranja.
Er hoort ook vocht in, liefst trappistenbier.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gewoon met wat groente, wortels, prei, die dingen. Gecombineerd met wat Turks c.q. witbrood en mogelijk nog wat sla van m'n moeder is het overheerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |