quote:Op woensdag 29 december 2004 20:13 schreef Mutant01 het volgende:wat een achterlijke mails heb ik gekregen van de FA's
En vrijpleiter Mutant01 deed nog zo zijn best.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij sprak ook zo schattig in de derde persoon over KB.
Doe aangifte!!! Zo kan het niet langer!quote:Op woensdag 29 december 2004 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik een ban! Ik wordt gewoon bedreigd!
Pardon???quote:Op woensdag 29 december 2004 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Youssef.quote:Op een Italiaanse website ontdekte Planet Internet dat de Gulfstream ook op Schiphol is geland.
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 29 december 2004 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En de rodequote:Op woensdag 29 december 2004 20:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Opeens vallen de blauwe vrouwelijke fascisten hier binnen.
Jij bent er wel erg snel hoor.quote:
Je weet toch,quote:Op woensdag 29 december 2004 20:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij bent er wel erg snel hoor.
Wel een veilig gevoel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meer blauw en rood op fok!
![]()
![]()
![]()
Ben jij dat oog van LotR?quote:
Jamaar jij, jij bent zoquote:Op woensdag 29 december 2004 20:27 schreef Monidique het volgende:
Ik krijg soms ook wel es zomaar een ban.
Ik ben alom aanwezigquote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Is Sidekick in drie vrouwen uiteengevallen, zoals die Indische godheid drie gezichten heeft?
Jullie treiteren en irriteren zoals een goed yvonne betaamt.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:29 schreef Harry_Sack het volgende:
Jezus, wat doet Yvonne hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |