nee andersomquote:
zit soms nog wel iemand met verstand tussen maar voor de restquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ach joh, komt op het zelfde neer
zijn allemaal idioten
mag best hoor. ik erger me der niet aan als je het totaal afkraaktquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
ooops!
Ik ga het maar niet hebben over CSI hoe 'leuk' ik dat vind
wie maakt de nieuwe?quote:
ik word een aardige leraarquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
zit soms nog wel iemand met verstand tussen maar voor de rest
CSI is tofquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mag best hoor. ik erger me der niet aan als je het totaal afkraaktwant ik vind mijn plezier der wel in
![]()
wie heeft mij geholpen aan mijn 9000 posts?quote:
ok..quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mag best hoor. ik erger me der niet aan als je het totaal afkraaktwant ik vind mijn plezier der wel in
![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
misschien maar is een router regelen, want die server knalt er nog wel is uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij is het zo:
adsl modem/router >>> switch >>> pc pa
>>>server
>>> mijn pc
geen ideequote:Op dinsdag 28 december 2004 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de aanstichter
Waar is devvie eigenlijk?
iedereen mee eens?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de aanstichter
Waar is devvie eigenlijk?
Ik toch niet?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
wie heeft mij geholpen aan mijn 9000 posts?
Oke zoals hupeldepup al zei, snap er geen balluhhhhhhhhhh van, text en uitleg graa.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef cygnusx het volgende:
en het gaat weer hard hier![]()
![]()
voor speedyGJ, simpel php scriptje wat een jpgtje uitpoept wat je weer kunt linken aan fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |