Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Yes dadelijk Queen met Bohemian Rhapsody! Mooie plaats zo rond de nummer 900, daar hoort hij wel te staan Waaaat?? Staat hij nummer 1?? Kolere, waar moet het heen met de wereld??
Halfdronken is weggegooid geld en netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... ' "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
Op één of andere manier heb ik een hele sterke herinnering aan dit nummer, van een moment dat ik het destijds hoorde op de radio. Of meer een soort beeld. Het was 1979 (dus ik was 11 of 12 jaar) en ik zat bij ons in de huiskamer met van die kleine tolletjes te spelen. Beetje zoals die dingen die een tijdje geleden bij de chips zaten. En toen was dit nummer dus op de radio. Ik vind het echt bizar dat ik dat na al die jaren nog weet, want het was toch niet echt een opmerkelijke of gedenkwaardige gebeurtenis. Muziek doet echt rare dingen in je hoofd.
MacArthur's Park is melting in the dark All the sweet, green icing flowing down Someone left the cake out in the rain I don't think that I can take it 'Cause it took so long to bake it And I'll never have that recipe again