Nee, ik was een paar seconden eerderquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:48 schreef Beathoven het volgende:
we waren tegelijk met een nieuw topic Ambrosius
Is gebeurd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
=edit= kun je de OP uit dit niet in dit Topic zetten?
Mwoa. Wel aardig.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:50 schreef zoom het volgende:
Depeche Mode
hun beste nummer vindt ik : Just can't get enough
Ook aangepastquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:52 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het jammer dat de top 10 gewoon in de OP staat, dat verpest het voor mij nl een beetje.
Kan dat niet gewoon achter een linkje?
idd en personal jesus niet te vergetenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:54 schreef dwerg het volgende:
[..]
Mwoa. Wel aardig.
Everything counts en Enjoy the silence zijn veel, maar dan ook veel beter.
Noujazeg!quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:50 schreef ranja het volgende:
Eerst Jacques Brel en dan Boudewijn de Groot....heb daar nu alweer ruim voldoende van gehoord.
Gelukkig compenseert Abba veelquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:54 schreef Liejannuh het volgende:
Noujazeg!
En de Back Street Boys en Hazes vond je ook al niets vandaag!
Dus we kunnen Number of the beast er best inkrijgen met zn allen!quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:48 schreef zoom het volgende:
uit de faq :
08. Hoeveel punten hebben de nummer 1 en de nummer 2000 in de Top 2000?
In de Top 2000 van 2002 heeft de nummer 1 3841 stemmen. De nummer 2000 heeft er 21.
Dus we hebben 4000 mensen nodig voor een nieuwe nummer 1
Zeker een erg goed nummerquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:25 schreef dwerg het volgende:
Free met Allright now.
Grootverbruikers van diverse stimulerende middelen. Geweldig nummer.
Inderdaad. Lekker opzwepend.quote:
Kan ik alleen maar beamen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:55 schreef tong80 het volgende:
Dusty Sprinfield
Schitterend nummer, staat veel te laag.
Eej, tnx.quote:
Ruim 67 uur gehad, nog bijna 77 te gaan. Er gaat flink wat meer gepraat worden tussen de nummers en de reclames zullen ook wel iets langer worden bij de laatste 1000.quote:
Of de laatste 1000 nummers zijn gewoon wat langer dan de eerste 1000quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ruim 67 uur gehad, nog bijna 77 te gaan. Er gaat flink wat meer gepraat worden tussen de nummers en de reclames zullen ook wel iets langer worden bij de laatste 1000.
Misschien iets, maar niet zoveel uurquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of de laatste 1000 nummers zijn gewoon wat langer dan de eerste 1000![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:12 schreef mitt het volgende:
Na naar Mama Mia geweest te zijn is mijn beeld van ABBA iets positiever dan dat het was.
quote:
Als Ayaan Hirshi Ali president van Afghanistan wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]Wanneer gaan we nou eens naar AIDA de musical ?
Don''t Bring me down, Grooossssquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
Dit is zo'n nummer dat je mee zingt terwijl je geen idee hebt wat je zingt.
To the brush, do the broes. Woeloebrush ?
Van wie is dat nummer ook nog maar?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ja!! We kunnen weer inhaken!!!!
Haaaaaad ik maaaaaaaaaar iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiemand om fannnnnnn te houweeeeeeeeeee
tweeeeee sachte armennnnnnnnn ommmmmmmmmm meeeeeeee heeeeeeeeeen
*insert aansteker smiley*
Wil je niet wetenquote:
Ja zoiets!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Danny de Rat of Siske de Munk ofzo![]()
En gelukkig niet de laatste.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:58 schreef tong80 het volgende:
Chi Coltrane de eerste vrouw in een leren broek.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 29 december 2004 02:26 schreef MOVO het volgende:
De hoes en inlay van 'grand hotel' album van procal harum wat was dat mooi, pfff we schieten soms toch te kort met die cd's. Ik mis soms ook het omdraaien....
*snik
Nee toen hadden we nog geen MTV.quote:Op woensdag 29 december 2004 02:40 schreef MOVO het volgende:
Ik wil die jaren zestig terug, en wel nu!
Love peace and happiness alom en leuke bandjes everywhere en weet je wat? je hoeft niet eens onnatuurlijk 'mooi' te zijn om een hit te scoren....
Wat wel heel gek was: het was een pré als je kon zingen... gekke tijden waren dat toch.quote:Op woensdag 29 december 2004 02:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee toen hadden we nog geen MTV.
Joe Cocker kon gewoon scoren.
Let's spend the night together.quote:Op woensdag 29 december 2004 02:50 schreef tong80 het volgende:
Ik weet niet wat er komt.
Ik ga ook zo pitten met welke Stones plaat ?
Iddquote:Op woensdag 29 december 2004 02:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarna komen ook weer leuke nummers. Dan blijf je bezig.
Precies, het is ook altijd te leuk dat je juist die platen volledig kan meebrullen die je eigenlijk niet leuk mocht vinden in de tijd dat het hits warenquote:Op woensdag 29 december 2004 03:01 schreef tong80 het volgende:
Leuke bagger is juist zo mooi. The Cats, en Little green bag dat wil je toch niet missen ?
Lijkt me kut. Die laat vast zijn eigen nummer niet draaien op z'n begravenis.quote:Op woensdag 29 december 2004 03:02 schreef MOVO het volgende:
Slecht nieuws: Hank Garland is ook wijlen....
Nog 1 nummertje wachten daar krijg je geen spijt van, trust me!quote:Op woensdag 29 december 2004 03:32 schreef tong80 het volgende:
Dit is kut dus ga ik maar slapen doen
quote:Op woensdag 29 december 2004 04:57 schreef Jane het volgende:
ZometeenThe way we were
van Barbra Streisand. Het zal wel niet stoer zijn, maar zoooooo mooooooiiiiiii!
Oké, luid en duidelijk, Verbal.quote:
Zei 'ie nou over Roy Orbison, de man met de snorquote:Op woensdag 29 december 2004 10:49 schreef mitt het volgende:
Pretty Woman, jezus, wat laag.
wel leuk.
Dat viel mij ook al op! Beetje domme fout overigens.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zei 'ie nou over Roy Orbison, de man met de snorVolgens mij heeft hij helemaal geen snor namelijk, hij zal wel bril hebben bedoeld
.
Dan loop je toch wat achter..quote:Op woensdag 29 december 2004 11:13 schreef Ikbeneeneikel het volgende:
Ik verheug me al op November rain over 892 plaatjes![]()
Welk haar?quote:Op woensdag 29 december 2004 11:29 schreef Liejannuh het volgende:
Krijgen jullie ook de neiging om op je bureau te gaan staan en wild te gaan staan zwaaien met je heupen en haar???
Ik dacht even Richard Harris te hebben gemist, maar het was gelukkig de versie van Donna Summer.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:29 schreef Jane het volgende:
MacArthur's Park is melting in the dark
All the sweet, green icing flowing down
Someone left the cake out in the rain
I don't think that I can take it
'Cause it took so long to bake it
And I'll never have that recipe again
Geweldige tekst toch?
Ik heb mn kop niet kaalgeschoren ofzo!quote:
Niet helemaal mijn nummer, net als die van Volumia nu dus. Zometeen The Wild Rover, dat kan ik dan wel weer aanhoren. Dubliners zijn gewoon stoer.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef Zanderrr het volgende:
Ha beter, de Byrds. Lekker sloppy gitaargepiel ook.
mee eens, Song instead of a kiss is vele malen mooier!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:47 schreef dolle_hond het volgende:
black velvet is toch wel een matig AM nummer
Ik zag ze ook al aankomen, ja.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En volgend uur komen the fab four weer, jane
18 juni 2006 pas. Er schijnen al weddenschappen te zijn uitgebracht in de UK dat het nummer dan op nr. 1 zal staan. Moet hij natuurlijk ook nog wel opnieuw uitgebracht worden.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:57 schreef zoom het volgende:
Volgend jaar is hij zelf 64, mischien komt er dan een nieuwe versie uit![]()
Bijna net zo leuk als de mijne, janequote:Op woensdag 29 december 2004 14:01 schreef Jane het volgende:
Plaatje doet het niet, newbiedoobiedoo. Het forum pakt geen JPG in hoofdletters, geloof ik.
Dan deze maar:
Is dat niet de het oude user-icon van Bimmel?quote:Op woensdag 29 december 2004 14:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zoals de Duitsers hem noemen: Herr Piece...
Ze gebruikten het vroeger voor een biercommercial. Wel dezelfde uitvoering, dacht ik.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:23 schreef Liejannuh het volgende:
Waar ken ik Time of the season van??? Ik ken het liedje wel, maar niet in deze uitvoering.
Imo bijna het perfecte popliedje.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:24 schreef Jane het volgende:
No Milk Today van Herman's Hermits, geschreven door Graham Gouldman, later van 10cc natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kobus gaat naar Appelscha...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |