Klopt hier ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:28 schreef clauwheee het volgende:
Kom net op de fiets thuis, wind neemt hier ook flink toe. Fikse windstoten!
Het stormt nu al hieroquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:11 schreef Againzender het volgende:
Lekker onrustig buiten
De komende 24 uur trekt er een sterk uitdiepende depressie ten zuiden van Scandinavie over de Noordzee. Dit zou daar (heel) veel wind kunnen gaan opleveren.
Het grootste windveld lijkt ten noorden van Nederland langs te trekken waardoor wij maximaal aan een windkracht 9 zullen komen morgen.
Maar stel dat die depressie een paar honderd kilometer zuidelijker gaat lopen.....
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ie een paar honderd km zuidelijker loopt zitten morgen met een 10-11 gek
Maar daar maar 12 van.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het stormt nu al hiero
Als ie een paar honderd km zuidelijker loopt zitten morgen met een 10-11 gek
quote:The Met Office has issued an emergency flash warning of exceptionally severe weather for Scotland, north and east England overnight, with winds gusting up to 90 mph.
mja vond het ook erg jammer, maar mijn 1.3 megapixel cammie wil niet meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeeeel mooi miss_bleu!!!
Jammer dat je ze niet mooi op een foto kreeg.
Had zeker een plaatsje op mijn website gehad
De sleutel ligt in de meeste gevallen bij het sturende laag bij IJsland. Dat zorgt voor een stevige jet over onze regionen zodat depressies zeer snel kunnen uitdiepen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:44 schreef Againzender het volgende:
Situatie deed mij ook aan 1990 denken. Toen zat de zaak wat zuidelijker.
Hier iets van windkracht 4 ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier waait het ook als een gek momenteel.
Morgen vroeg even naar de weilandenlekker open daarzo
![]()
Heel misschien even naar de wadden alleen dat moet ik nog even zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |