Oke dan.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eric B. & Rakim -- My Melody
Company Flow -- Vital Nerve
DJ Format -- The Hit Song
TY -- Oh You Want More (alhoewel de nummers Zaibo , Jealousy , Break The Lock en Ghetto Perspective van van zijn eerste album veel beter zijn vinnik)
Oh No weet ik niet goed , heb z'n album nog niet echt aandachtig beluisterd
Ok, ik reageer er vanavond ff op.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:15 schreef Bojhan het volgende:
Cosmick e-mail verstuurd naar rock@hiptothe....
dat album heet toch 6 feet deepquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:45 schreef AboruAsli het volgende:
Ben nu Niggamortis van The Gravediggaz aan het luisteren. Damn, dat album blijft vet!
Laters!!
AA
Organized Konfusion - Stress.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:55 schreef S-Two het volgende:
Dat is idd kutnieuws.
Ik kwam er gister btw toevallig achter dat de beat van Lou Reed - Take A Walk On The Wildside gewoon wordt gebruikt in ATCQ - Can U Kick It![]()
.
En in welk nummer hoor ik die beat van The Beatles - Come Together, iemand?![]()
Ik ken eigenlijk alleen Sead Serious goed. En dat is een erg leuk plaatje.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:09 schreef Summoner het volgende:
Wat is eigenlijk van Das EFX de moeite van het aanschaffen waard?
Dat Vaudeville Villain-album vind ik MF DOOM's sterkste album. Als je die tof vindt check dan ook MF DOOM's 'Take me to your leader', die is ook vet! Abstracte lyrics en beats, een echte aanrader.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:09 schreef Summoner het volgende:
Ik heb vandaag dat Vaudeville album van Doom's alter ego Viktor Vaugh gehaald, wat een machtige plaat zeg...
Wat is eigenlijk van Das EFX de moeite van het aanschaffen waard?
Die ga je dan alleen wel vinden onder zijn alter ego 'King Geedorah'. Wel ijzersterke plaat trouwens.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:39 schreef AboruAsli het volgende:
Dat Vaudeville Villain-album vind ik MF DOOM's sterkste album. Als je die tof vindt check dan ook MF DOOM's 'Take me to your leader', die is ook vet! Abstracte lyrics en beats, een echte aanrader.
Die heet dacht ik voluit Dr. Octagonecologyst (het album dus). Ook vette plaat trouwens. Halfsharkaligator-half manquote:Check trouwens ook het album van Kool Keith a.k.a. Dr. Octagon 'Ecologyst', die is ook superdope en zit in de lijn van Vaudeville Villain qua vibe.
Oeps, juistem. King Geedorah inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:13 schreef keeper het volgende:
[..]
Die ga je dan alleen wel vinden onder zijn alter ego 'King Geedorah'. Wel ijzersterke plaat trouwens.
[..]
Hmmm, zie net dat er 2 versies zijn van dat album: http://www.discogs.com/release/23188quote:Die heet dacht ik voluit Dr. Octagonecologyst (het album dus). Ook vette plaat trouwens. Halfsharkaligator-half man.
Over Busdriver gesproken, die brengt ook een nieuwe plaat uit: 'Fear Of The Black Tangent' op Big Dada. Dat is echt een hele goede plaat, met hoofdzakelijk beats van Daedelus en Paris Zax. Daedelus komt ook met een nieuwe plaat: Exquisite Corpse. En dan ligt er natuurlijk de nieuwe plaat van Roots Manuva (Awfully Deep) op de planken. Ze zijn goed bezig daar bij Ninja Tune/Big Dada.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
op dit moment ben ik Omid -- Monolith aan het luisteren , ik heb hem al een half jaar , maar ben hem nu pas goed aan het luisteren , lekkere plaat zowel instrumentale tracks als tracks met rappers als Aceyalone , Buck 65 , Abstract Rude en Busdriver
Die is inderdaad ook vet ja (appartment 223!quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de opvolger van octagonecologyst ; Dr Dooom -- First Come , First Served is ook de moeite waard btw , toch wel iets minder dan z'n voorganger
Klinkt wel interessant...quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:02 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook vet ja (appartment 223!)! Check ook de 'Analog Brothers'-cd. Een collabo van Kool Keith en Ice T!
Heb je Ice T weleens abstracte raps horen spitten? Nee? Check dan dat album! Dope spaced out beats en dope rhymes. In mijn ogen een ondergewaardeerd album.
Laters!!
AA
Cool hèquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:
heb gisteren eindelijk Style Wars gezien. leuke film,
zal ik doen, ik vond de muziek in style wars trouwens wel wat tegenvallen. weinig hip hop en als je al wat hoorde dan was het de sugarhill gang.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool hè
Moet je ook 's Wild Style gaan checken. Niet om de geweldige acteerprestaties, maar de beelden en de muziek zijn echt suuuper.
In WS zitten natuurlijk Busy Bee, Cold Crush Bros en Grand Wizard Theodore. Heb laatst de ost op cd nog gehaald. Erg dope.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zal ik doen, ik vond de muziek in style wars trouwens wel wat tegenvallen. weinig hip hop en als je al wat hoorde dan was het de sugarhill gang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |