is tog grappigquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:03 schreef Mar10Segovia het volgende:
Check trouwens dit filmpje.
Als je denkt dat Lil Bow Wow erg was....
Over het algemeen koop ik nieuwe releases bij Boudisque , Fame of Concerto in Amsterdam , of Het Oor in Hilversum , daarnaast koop ik in Bussum vaak 2de hands cdtjes (voornamelijk oldschool)quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:45 schreef DocB het volgende:
Vraagje aan de regulars hier:
Waar kopen jullie je cd's? De dingen die ik hier aanbevolen zie staan kan ik vaak wel op internet vinden, maar sommige cd's zou ik toch liever kopen als ik ze echt goed vind. Op internet shops is wel redelijk wat te vinden, maar toch ook niet alles. Play.com heeft wel eens wat voor niet teveel geld, maar bij andere sites ga je toch vaak een bak geld aan shipping betalen.
Als iemand normale cd winkels weet hou ik me ook aanbevolen (liefst den haag of utrecht, ergens anders mag ook) Is af en toe toch wel leuk om een beetje te browsen en iets leuks tegen te komen wat je bij een internet shop niet zo snel had opgezocht....
King of Pressure, yup! Zeker dope (voor de liefhebbers: klik).quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ha Cos, ben je dr ook weer
Hoe staat t met dat project van je, van die Marshall Blueberry ofzo? Ben wel benieuwd naar je kunstjes...
Overigens weer een fijn nummertje op je site!
inderdaad! klinkt echt old skoolquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Cool man... klinkt echt gaaf![]()
Thanksquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
inderdaad! klinkt echt old skool![]()
klinkt goedquote:
Yo, Cosmick ik zie je laatste tijd weinig online is rock@hiphop..... wel de goede? Evenals Hellrazor, PaRoDiUzZ, Mar10Segovia ook haast nooit online iigquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
ThanksEn ja, oldschool was ik mijn intentie. Het laatst dat ik echt bezig was "en public" was toch voor het laatst in 1992 gok ik.
Kan best zijn dat ik de beat nog harder maak ofzo. Maar over de basis, de "chorus" en de breaks, ben ik wel tevreden.
Hee man. Ja, ik gebruik msn sowieso weinig. Als ik 's avonds mijn pc aan heb, ben ik vaak met muziek aan het knooien. Maar dude, stuur gewoon ff een mail, dan reageer ik daar wel ff op.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:06 schreef Bojhan het volgende:
[..]
Yo, Cosmick ik zie je laatste tijd weinig online is rock@hiphop..... wel de goede? Evenals Hellrazor, PaRoDiUzZ, Mar10Segovia ook haast nooit online iig![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dde weinige berichten die'k hier typ , doe ik in de baas z'n tijd
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de weinige berichten die'k hier typ , doe ik in de baas z'n tijd
Ike & Tina Turner - Cussin', Cryin' & Carryin' On?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:18 schreef cosmick het volgende:
In "kharma" van Alicia Keys zit twee keer een klein stukje bekende (break-) beat.. (bij dat "i remember when ..") en ik kan er toch maar niet op komen in welke track(s) dit zit(ten).
Somebody?
O, ik bedoel eigenlijk in welk hiphopnummer die beat gebruikt isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:35 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ike & Tina Turner - Cussin', Cryin' & Carryin' On?
Dude,quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:18 schreef cosmick het volgende:
In "kharma" van Alicia Keys zit twee keer een klein stukje bekende (break-) beat.. (bij dat "i remember when ..") en ik kan er toch maar niet op komen in welke track(s) dit zit(ten).
Somebody?
Zal het nummer eerst ff download vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:22 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Dude,
Post ff een snippet als je wilt, dan help ik je wel uit de brand.
Laters!!
AA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |