Ik vond hun laatste ook niet zo.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:23 schreef jimjim1983 het volgende:
voor de liefhebbers, ik ben niet zo kapot van hun laatste album:
Zo 27 | 21.30| nnb | 16,00 | Oude Zaal | vvk start 31/12
JEDI MIND TRICKS -LEGACY OF BLOOD TOUR-
in de melkweg
ik heb het van de nieuwbrief van hunnie dus het moet wel kloppen.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:29 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik vond hun laatste ook niet zo.
Maar klopt die info wel? Er staat namelijk niks over op de site van de Melkweg...
Daar zag ik wel staan dat Mobb Deep zaterdag de 29e is te bewonderen. Hun laatste album was vrij belabberd imo, maar anyway... Big Noyd en The Alchemist komen ook...
heb het na 5 minuten weer uitgezetquote:Op woensdag 29 december 2004 22:11 schreef RjD2 het volgende:
www.djenuff.net
Ch Ch Check it out!
dat is NY's #1 radiostation Hot97, maar dan on-stream!
Echt gruwelijk om naar te luisteren, heb ik altijd al gewild:)
klik gewoon op 1 of 2 of 3 net zolang tot je iets hoort, dat duurt meestal wel even,
maar dan heb j ook wel Kay-Slay die je alle nieuwe shit laat horen
Echt dope
P'z!
haha ja hij is hetquote:Op woensdag 29 december 2004 22:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb het na 5 minuten weer uitgezet![]()
is Kay Slay ook niet die gast die overal doorheen schreeuwt?
alias The Dramaking toch?quote:Op woensdag 29 december 2004 22:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb het na 5 minuten weer uitgezet![]()
is Kay Slay ook niet die gast die overal doorheen schreeuwt?
Cool man! Ik zocht ook al lang naar een hot 97 stream. Ik vind het zelf wel cool om te zien dat Kay Slay nog steeds bezig is, maar dat geschreeuw hoeft van mij ook niet. Bedankt voor de link iig RJquote:Op woensdag 29 december 2004 22:11 schreef RjD2 het volgende:
www.djenuff.net
Ch Ch Check it out!
dat is NY's #1 radiostation Hot97, maar dan on-stream!
Echt gruwelijk om naar te luisteren, heb ik altijd al gewild:)
klik gewoon op 1 of 2 of 3 net zolang tot je iets hoort, dat duurt meestal wel even,
maar dan heb j ook wel Kay-Slay die je alle nieuwe shit laat horen
Echt dope
P'z!
Fuck! Ik kan niet streamen hier op m'n werk, mag niet van serverparkbeheer.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:53 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Cool man! Ik zocht ook al lang naar een hot 97 stream. Ik vind het zelf wel cool om te zien dat Kay Slay nog steeds bezig is, maar dat geschreeuw hoeft van mij ook niet. Bedankt voor de link iig RJ
Hee Sum,quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:23 schreef Summoner het volgende:
Een The Roots vraagje:
Ik heb nu "Illadelph Halflife", "Things Fall Apart" en "Phrenology". Welke Roots plaat(en) moet ik zeker nog aanschaffen?
Inderdaad dat is echt een classic en een must havequote:Op vrijdag 31 december 2004 10:12 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hee Sum,
Het Roots album wat een verplichte aanschaf is, is 'Do you want more?!'. Volgens mij uit 1994. Dit album is in mijn ogen een classic en hun beste album ooit gemaakt.
Koop 'm blind, je zult er geen spijt van krijgen!
Laters!!
AA
Inderdaad AA... DYWM is echt een geweldig mooie plaat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:12 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hee Sum,
Het Roots album wat een verplichte aanschaf is, is 'Do you want more?!'. Volgens mij uit 1994. Dit album is in mijn ogen een classic en hun beste album ooit gemaakt.
Koop 'm blind, je zult er geen spijt van krijgen!
Laters!!
AA
Dude!quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:20 schreef RjD2 het volgende:
[afbeelding]
jaja, we hebben er weer een nieuwe DJ bij hier op Fok!![]()
haha niet dat ik er veel van bak, maar heb nu iig het materiaal, toch?
2 BST Direct Drive Turntables
Stanton SMX-201 2 chan mixer
Kenwood KRF-V5030D 2x 80W bombass receiver!
Samsung DVD speler als CD-speler
Van hetzelfde iedereenquote:
Die clip is echt meesterlijkquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hier een aardige site met wat gave video's.
O.a. Award Tour en Scenario van ATCQ,
Ain't No Half Steppin van Big Daddy Kane,
They Reminisce Over You van Pete & CL,
Road To The Riches van Kool G Rap & Polo,
I Used To Love HER van Common...
En.... ook nog wat van Eric B & Rakim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |