quote:Op zondag 9 januari 2005 11:06 schreef haagse_elfje het volgende:
de man is een ongelofelijke scheinheilige tering bak.....Ik ben een keer aangehouden door hem jaren geleden toen kwam ik uit Australië toen dacht die loser dat mijn camera daar ook vandaan kwam terwijl dat ding al mega oud was dus ik uitleggen nee, die komt van hier. GIng hij hem in beslag nemen en berekenen totdat ik eindelijk het bonnetje!!! kon vinden thuis van 5 jaar terug , no chance dat ik die dus terug vond....Mocht ik mijn camera halen toen voor een boete van ongeveer 500 gulden toen heb ik gezegd dat ze hem mochten houden
ik hoop dat ik hem nooit meer tegenkom...quote:Op zondag 9 januari 2005 11:06 schreef Chriz2k het volgende:
OMFG
Dat is echt zo'n klootzak, ik erger me altijd dood aan hem!
Staat hij daar altijd heel stoer te doen, moet er eens zo'n vrouw huilen, loopt hij gelijk weg, lul!![]()
Nou, was het lekker?quote:Op zondag 9 januari 2005 12:37 schreef UberPimp het volgende:
Ja ik moet em ook niet.
Toen ik bolletjes in mijn reet had mocht ik kiezen van em:
Of zijn piemel kwam er achter aan en ik mocht met de zooi doorlopen, of inleveren![]()
Da's dus de reden waarom ik als de dood ben als ik met m'n perfect onderhouden cK horloge ga vliegen...en ik er geen bonnetje van bij me heb..quote:Op zondag 9 januari 2005 12:32 schreef arexes het volgende:
mja vind hem aan de ene kant wel lache, hijs wel slim maar soms vind ik het ook een naar mannetje die gelijk elke horloge wilt bekijken, dus als je horloge goed behandelt en geen beschadiging heeft dan moet je gelijk belasting betalen
Goed he, die herhalingen van Schiphol Airportquote:
Nou volgens bepaalde boeken gingen bepaalde mensen niet dood hoorquote:
haha, nu je het zegt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:16 schreef arexes het volgende:
wat ik niet snap, (ik heb die uitzending ook gekeken) waarom gaan ze moeilijk doen om de soort te achterhalen als ze toch allemaal verboden zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |