Televisie. Schiphol Airport.quote:Op maandag 27 december 2004 20:49 schreef Spiller het volgende:
En waar kent men hem van?
Die Discovery docu was best geinig, Dick was zelfs in tranen toen ze een stuk uit zo'n slagtand moesten boren. Ik vraag me wel af hoe je nou van mammoet-expert naar douane-beamte gaat...quote:Op maandag 27 december 2004 20:54 schreef Divel het volgende:
Van Schiphol Airport en van Discovery bij het uitbikken van een Mammoet. Maar je kunt aan z´n kop zien dat ´ie er zelf DNA van heeft overgehouden!Een eng, vervelend, oneerlijk manneke.......
![]()
Nee hoor, niks doodsverwensing.quote:
Snel, bel de AIVD, deze man heeft persoonsbeveiliging nodig.quote:
En toch issie OK. En ook nog eens rete beleefd. Je zou bijna met plezier je boete betalen. De man had diplomaat moeten worden! Of minister-president!quote:Op maandag 27 december 2004 23:35 schreef dribbel79 het volgende:
je komt zwaar in de buurt
dick is niet OK, maar hij doet zijn werk (zeiken tegen mensen) wel goed en weet best veel....
deslaniettemin moet ie pijn lijden...
* dribbel79 vindt dat van dat vliegtuig wel ok, maar te ver gaan
Joe ken not enter se netterlends wis det korrel if joe doont pee texusquote:Op maandag 27 december 2004 20:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dick Mol.
Die strontvervelende douanebeambte op Schiphol. Die elke keurige, reizende burger aan z'n mouw trekt om te controleren of ie kan bewijzen of ie belasting over z'n bagage heeft betaald.
En kan dat niet bewezen worden? Dan volgt of beslaglegging, of een word je lik op stuk geboden nog even de belasting af te rekenen.
Het enge aan dit mannetje is, dat ie voldoening uit dit zwijnenwerk haalt. En 't toontje waarop ie de mensen te woord staat. Volgens mij loopt ie met een strakke kabouter in z'n broek als ie weer iets heeft opgesnord in de bagage van een onschuldig oud mannetje.
[afbeelding]
Dit is 'm.
Was een goeie geweest voor de Moffen, halverwege jaren '40.
Ik vond het juist goed, iedereen moet op zulke zaken belasting betalen, hij had dat niet gedaan anders had ie wel de kwitantie kunnen overhandigen, dit kon ie niet..... hij zei niet dat ie deze was vergeten of kwijt was....... hij had dus niet zo'n ding.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:35 schreef ArcticBlue het volgende:
Hij was er net weer, een oud mannetje uit Duitsland even een paarduizend (ruim 4.500) euro 'mehrwertsteuer' laten betalen over een muntenverzameling t.w.v. $80.000 waarvan hij niet kon aantonen hoe hij er aan was gekomen, volgens de man zelf had 'ie ze gedurende 20 jaar verzameld op veilingen. Het was weer een behoorlijk misselijke vertoning.
Een duikfles??quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:03 schreef longinus het volgende:
Het is een strebertje, en die mag ik niet...
Heeft mij een keer tegengehouden omdat ik een duikfles bij me had
Ach ja dat is ook wel zo maar het gaat ook grotendeels om de manier waarop 'ie dat doet, vreselijk gewoon. Die man was 'de kwitantie' trouwens niet kwijt maar hij zei dat het een verzameling betrof, onder meer verworven op veilingen gedurende een periode van 20 jaar. Dan kan ik me voorstellen dat je niet iedere kwitantie op zak hebt. Hoewel dat inderdaad eigenlijk wel zou moeten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:12 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik vond het juist goed, iedereen moet op zulke zaken belasting betalen, hij had dat niet gedaan anders had ie wel de kwitantie kunnen overhandigen, dit kon ie niet..... hij zei niet dat ie deze was vergeten of kwijt was....... hij had dus niet zo'n ding.
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:06 schreef haagse_elfje het volgende:
de man is een ongelofelijke scheinheilige tering bak.....Ik ben een keer aangehouden door hem jaren geleden toen kwam ik uit Australië toen dacht die loser dat mijn camera daar ook vandaan kwam terwijl dat ding al mega oud was dus ik uitleggen nee, die komt van hier. GIng hij hem in beslag nemen en berekenen totdat ik eindelijk het bonnetje!!! kon vinden thuis van 5 jaar terug , no chance dat ik die dus terug vond....Mocht ik mijn camera halen toen voor een boete van ongeveer 500 gulden toen heb ik gezegd dat ze hem mochten houden
ik hoop dat ik hem nooit meer tegenkom...quote:Op zondag 9 januari 2005 11:06 schreef Chriz2k het volgende:
OMFG
Dat is echt zo'n klootzak, ik erger me altijd dood aan hem!
Staat hij daar altijd heel stoer te doen, moet er eens zo'n vrouw huilen, loopt hij gelijk weg, lul!![]()
Nou, was het lekker?quote:Op zondag 9 januari 2005 12:37 schreef UberPimp het volgende:
Ja ik moet em ook niet.
Toen ik bolletjes in mijn reet had mocht ik kiezen van em:
Of zijn piemel kwam er achter aan en ik mocht met de zooi doorlopen, of inleveren![]()
Da's dus de reden waarom ik als de dood ben als ik met m'n perfect onderhouden cK horloge ga vliegen...en ik er geen bonnetje van bij me heb..quote:Op zondag 9 januari 2005 12:32 schreef arexes het volgende:
mja vind hem aan de ene kant wel lache, hijs wel slim maar soms vind ik het ook een naar mannetje die gelijk elke horloge wilt bekijken, dus als je horloge goed behandelt en geen beschadiging heeft dan moet je gelijk belasting betalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |