wat kan me ik toch soms ontzettend ergeren aan de kromme regelgeving van dit land. Net een paar die met een opgezette vogel binnen willen komen. Schijnt dat beest beschermd te zijn in Nederland, duurt ontzettend lang voordat die achterlijken achter komen wat voor vogel het is, al kijken ze in een boek van 4 centimeter dik, heen en weer bellen en uiteindelijk is het inderdaad verboden.
Vogel ziet er niet eens uit. Zegt die kerel, de volgels vallen onder beschermd diersoort, nu vraag ik me af, wat valt er te beschermen aan een vogel die blijkbaar zijn beste tijd al gehad heeft. Als dat beest uitgevoerd zou worden dan had ik er meer begrip voor.
Nu heb ik even rondgeken op de site van de doane, maar je kan nergens vinden waar er gezegd wordt dat dat bepaald vogel verboden is. Dus je moet er op schiphol aankomen om het te horen.
En bovendien moet je zo te zien achteraf ook nog ¤ 200,00 euro betalen als schikking..
![]()
Nou, als mij zoiets zou overkomen dan hadden ze wel een hele lange dag kunnen verwachten.
stomme regels,....