niet mijn smaakquote:Op maandag 27 december 2004 18:32 schreef dwerg het volgende:
De zangeres Wing emigreerde tien jaar geleden van Hong Kong naar Nieuw Zeeland. Daar heeft ze zangles genomen, en begon ze met optredens. Nu kan iedereen kennis maken met Wing dankzij haar website http://www.wingtunes.com/ Het zal niet lang duren voor de hele wereld weet dat de naam Wing synoniem staat voor kwaliteitsmuziek.
Luister maar eens naar de korte samples van klassiekers als Don't cry for me Argentina, I want to hold your hand en Phantom of the opera. Of download de nummers, voor een klein bedrag. En als je, net als ik, overtuigd bent van de kwaliteiten van het nachtegaaltje Wing, koop dan de cd's. Ook dat kan, op haar website.![]()
Iedereen zou dit album moeten hebben:
[afbeelding]
ze klinkt een beetje als een op hol geslagen smurf.quote:Op maandag 27 december 2004 18:52 schreef Zanderrr het volgende:
Ze klinkt een beetje als Bjork..
lolquote:Op maandag 27 december 2004 18:54 schreef Fratz het volgende:
[..]
ze klinkt een beetje als een op hol geslagen smurf.
en de grammiesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:01 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Ja, klinkt goed!Die zien we volgend jaar wel terug op de MTV awards...
zegt iemand die naar Bad Religion luisterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:21 schreef donald_dick het volgende:
en uniek is het niet, het is hartstikke vals
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |