Moet je je post niet edittenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:55 schreef DinoPK het volgende:
done
edit: ^ mijn kortste post ooit op fok, yeah baby!
Die functie willen wij ook graag, maar er zijn nog een aantal dingen die eerst gefixed moeten worden en developers hebben jammer genoeg ook vaak nog een baan enzo hiernaast... Maar hij staat op het to-do lijstje dus hij komt er aan, de vraag is alleen wanneer.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mijn prijzen zijn nog niet binnen. Maar ik heb ook nog niets gewonnen.
Serieus: waarom zit er geen reply functie bij de polls? Bij sommige polls zou ik wel graag willen reageren, omdat het zeker een discussie waard is.
Sport.fok.nl heeft wel de functie, misschien kun je de developers van ons vragen (wat de code oid is)?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:43 schreef koei het volgende:
[..]
Die functie willen wij ook graag, maar er zijn nog een aantal dingen die eerst gefixed moeten worden en developers hebben jammer genoeg ook vaak nog een baan enzo hiernaast... Maar hij staat op het to-do lijstje dus hij komt er aan, de vraag is alleen wanneer.
Het enige wat ik daar als poll-man over kan zeggen is: het komt het duurt alleen nog even. Wij hadden graag ook die mogelijkheid gehad, want het zou ons ook materiaal geven om leukere polls te schrijven. Maar goed, we moeten wachten op de devversquote:Op woensdag 27 april 2005 23:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sport.fok.nl heeft wel de functie, misschien kun je de developers van ons vragen (wat de code oid is)?
Bij sommige?!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mijn prijzen zijn nog niet binnen. Maar ik heb ook nog niets gewonnen.
Serieus: waarom zit er geen reply functie bij de polls? Bij sommige polls zou ik wel graag willen reageren, omdat het zeker een discussie waard is.
Een replay functie komt er ook echt wel, we weten alleen nog niet wanneer. Het development team van FOK! heeft namelijk ook de FP, het forum en nog een hoop andere subsites die ook allemaal aandacht verdienen. Er wordt in ieder geval aan gewerkt, meer kan ik er op dit moment niet over zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:10 schreef DinoPK het volgende:
Sommige idd
Zeg nou eens eerlijk, de poll die er nu is slaat toch helemaal nergens op. Een game over konijntjes, komop zeg. Ik snap best dat jullie de pagina een quircky karakter mee willen geven, maar de polls uit de beginperiode waren een stuk beter en niet zo flauw.
Sowieso is die reply functie behoorlijk nuttig, aangezien zo'n poll bij uitstek geschikt is om een leuke discussie te starten.
Alleen dan moet er niet elke keer een poll zijn als 'wat voor gamer ben jij', 'wat voor game wil jij zien','welke van deze 8 mogelijkheden vindt jij het grappigste'.
Probeer een poll eens wat minder breed te maken, desnoods over 1 game onderdeel, of 1 game serie.
We hebben op dit moment elke week een vaste column en dat is op dit moment nog even goed zo. Misschien dat we in de toekomst uitbouwen, maar dat is nu nog niet aan de orde.quote:Naast het nieuws is er de laatste tijd op de games.fok frontpage helaas wat weinig te beleven. De polls zijn flauw, de colums zijn er én te weinig én ik vind ze persoonlijk niet zo boeiend (met uitzondering van de columns van Strolie) omdat ze allemaal een te breed onderwerp proberen te behandelen. Er zijn wat weinig specials de laatste tijd (al zijn die kwalitatief wel weer erg goed) en de discussie special is ook al een poosje niet meer voorgekomen. Ik mis bijvoorbeeld de editorials van MrSubtle, deze waren altijd goed geschreven én leuk om te lezen over wat er achter de schermen een beetje gebeurde.
Retrogamen is inderdaad een leuk onderwerp, en er zullen genoeg mensen zijn die zich daar in interesseren. Het enige 'probleem' is dat het de komende tijd te druk is voor retrogamen ivm de E3. Retrogamen kunnen we in de toekomst misschien wel gaan doen, maar dan moeten we eerst bepalen wanneer daar tijd voor is.quote:Wanneer springen jullie bijvoorbeeld eens in het gat van retrogaming, het lijkt mij een fantastisch idee om af en toe in een special een games serie eruit te lichten (Mario, Atari, Metal Gear, 2d Shooters, slechts een paar leuke items). Bijna geen enkele gamessite doet dit, terwijl het juist zo leuk is om over te lezen én over te schrijven. Het enige twijfelgeval dat ik daarbij heb is of de doelgroep hier wel geinteresseerd in is.
Alle prijzen die zijn binnengekomenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:24 schreef MrSubtle het volgende:
De editorials heb ik helaas moeten staken omdat ze te veel tijd kostten, maar ze staan nog altijd in de 'planning' om terug te keren
Tnx voor het melden. Ik heb het doorgegeven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Fok games is uit het navigatiemenu'tje van het forum verdwenen?
Hij is een beetje verscholen, mar hij staat in de rechterkolom bijna onderaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:53 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Oke, dan maar op deze plek
Waarom is er geen submit op Fok!Games? Is dit met opzet gedaan of gewoon vergeten oid? Ik heb namelijk wel eens nieuws wat interessant is om te plaatsen, maar kan nergens een submit vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |