Sinds de search tijdelijk buitenwerking is gesteld kan je het beste http://google.fok.nl gebruikenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:19 schreef RYST het volgende:
Bestaat er al een topic overoude
spelletjes van vroegâh
quote:
Kan ik je nog niet zeggen want de developmentprioriteiten liggen nu elders. We nemen het echter mee naar achteren.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:23 schreef Baris het volgende:
Komt er ooit nog een aparte profiel pagina dat is gekoppeld aan je aantal punten die je hebt behaald?
Dus bijv hoeveel pageviews, reacties etc.
Ok.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:28 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Kan ik je nog niet zeggen want de developmentprioriteiten liggen nu elders. We nemen het echter mee naar achteren.
Dit was mij niet bekend. Ik ga even onderzoeken of dit inderdaad het geval is en zo ja dan gaan we het zeker vermelden bij de prijsvraag. Thanks voor het meedenken.quote:Op maandag 18 april 2005 17:12 schreef DinoPK het volgende:
The Matrix Online is voor zover ik weet een game met een maandelijkse bijdrage? Misschien is dit handig om bij de prijsvraag te zetten zodat er mensen overblijven die het spel echt willen hebben ipv de mensen die ze gewoon sealed doorverkopen.
Probleem is als je 1x in de week een overzichtje plaatst dat er dan waarschijnlijk weer veel reacties komen van: "Dit wisten we al..."quote:Op donderdag 21 april 2005 21:17 schreef Thomper het volgende:
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Kom op zeg, bij ieder klein plaatje dat er los wordt gelaten "Is dit een koeler van de Xbox?", "Is dit een aanknop van de Xbox 360?", en ander zulk boeiende nieuwtjes. Doe dan een keertje een overzichtje ofzo, of wacht gewoon tot er écht nieuws is.
We gaan de berichten die hieraan gerelateerd zijn markeren met een vaste naam in de titel. Op die manier kun je eenvoudig de berichten overslaan als het je niets interesseert en hoeven mensen die het wel willen volgen/lezen niets te missenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:32 schreef Cerbie het volgende:
Ik snap je probleem, en niets erover zeggen is ook weer wat. Er zou eigenlijk een hoekje of iets moeten zijn om zulke kleine nieuwtjes te dumpen.
Dino, wat spijtig om te horen. Ik ga even contact opnemen met Subtle erover. Je hoort zsm iets.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:03 schreef DinoPK het volgende:
Ik krijg net een totaal afgeragde enveloppe binnen van de postbode, niet wetende wat het zou zijn, maar hoogstwaarschijnlijk zou dit mijn splintercell chaos theory pakketje zijn dat ik enige tijd geleden ehb gewonnen.
Quote:
Vorige week maakte je op FOK!games kans op een Splinter Cell: Chaos Theory pakket. ...
Naampjes incl DinoPK
Jullie winnen het SC:CT pakket! De prijzen worden besteld en zo snel mogelijk naar jullie toe gestuurd!
En wat zou er in dat prijzenpakket moeten zitten volgens de prijsvraag:
Splintercell chaos theory voor de pc
sleutelhanger
tshirt van chaos theory (dacht ik)
liquid mouse
Wat zit er in de enveloppe:
Splintercell 1 voor de ps2 (!!)
sleutelhanger van pandora tomorrow
schrift van pandora tomorrow.
Ik kan mij niet voorstellen dat dit de prijzen zijn die ubisoft jullie toe heeft gestuurd, aangezien deze items ook in de grote kerstprijsvraag zaten.
Ik wil echt niet ondankbaar overkomen, maar wat moet ik hier nou mee? Ik krijg bijna het idee dat ik in de maling word genomen. Kan iemand hier misschien opheldering over geven?
Het prijzenpakket is helaas onverwacht gewijzigd door externe factoren. Excuses voor het eventuele ongemak en voor de ontstane teleurstelling.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:14 schreef DinoPK het volgende:
Graag
Sorry voor de ietwat harde formulering maar het was ook nogal een teleurstelling. SC3 lijkt mij erg leuk, en is een randgevalletje of ik het kan spelen op mijn pc. Maar vooral de liquid mouse kwam erg goed van pas (zit tenminste een scroll wheel op)
Afwachten dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |