abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26256379
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:19 schreef RYST het volgende:
Bestaat er al een topic over oude spelletjes van vroegâh
Sinds de search tijdelijk buitenwerking is gesteld kan je het beste http://google.fok.nl gebruiken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26256888
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:15 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hoelang denk je nog dat het duurt?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_26257771
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:23 schreef Baris het volgende:
Komt er ooit nog een aparte profiel pagina dat is gekoppeld aan je aantal punten die je hebt behaald?

Dus bijv hoeveel pageviews, reacties etc.
Kan ik je nog niet zeggen want de developmentprioriteiten liggen nu elders. We nemen het echter mee naar achteren.
pi_26257897
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 21:28 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Kan ik je nog niet zeggen want de developmentprioriteiten liggen nu elders. We nemen het echter mee naar achteren.
Ok.
pi_26258217
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:49 schreef RayMania het volgende:

[..]
De status is onveranderd tov eerst. Het antwoord is dus: zo snel mogelijk.
pi_26260559

pi_26263081
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef RYST het volgende:
[afbeelding]

Schrijf een userreview .
pi_26326567
The Matrix Online is voor zover ik weet een game met een maandelijkse bijdrage? Misschien is dit handig om bij de prijsvraag te zetten zodat er mensen overblijven die het spel echt willen hebben ipv de mensen die ze gewoon sealed doorverkopen.
  maandag 18 april 2005 @ 19:08:02 #159
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_26329604
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:12 schreef DinoPK het volgende:
The Matrix Online is voor zover ik weet een game met een maandelijkse bijdrage? Misschien is dit handig om bij de prijsvraag te zetten zodat er mensen overblijven die het spel echt willen hebben ipv de mensen die ze gewoon sealed doorverkopen.
Dit was mij niet bekend. Ik ga even onderzoeken of dit inderdaad het geval is en zo ja dan gaan we het zeker vermelden bij de prijsvraag. Thanks voor het meedenken.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_26329702
Tis een MMORPG, dus vandaar. Hier de faq:
http://thematrixonline.warnerbros.com/web/faq.jsp

Quote:
Will there be a subscription fee for The Matrix Online?
Yes. Once you register your copy of The Matrix Online, a monthly subscription fee will be charged for the service. Pricing plans will be announced at a later date.

Even aanpassen dus (ik zag dat jullie het bij WoW er wel bij hadden staan, dus vandaar dat het mij opviel)
  maandag 18 april 2005 @ 19:14:14 #161
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_26329751
Het is inmiddels idd al aangepast
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_26329890
Alrighty

Misschien een idee voor de volgende keer als er een spel is met een monthly fee ( ), wat bij WoW wel het geval was:
Een creatieve prijsvraag. Aangezien je voor het spel een creditcard nodig hebt, is er al een drempel, maar er zullen veel mensen zijn die toch mee doen puur met het oog om winst te maken. Met een creatieve prijsvraag is dit een stuk minder, en dan komt het spel toch goed terecht.
pi_26413673
Mag ik even klagen

Moet er nou echt om elke scheet die op ourcolony staat een nieuw bericht gepost worden op games.fok
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_26414087
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Kom op zeg, bij ieder klein plaatje dat er los wordt gelaten "Is dit een koeler van de Xbox?", "Is dit een aanknop van de Xbox 360?", en ander zulk boeiende nieuwtjes. Doe dan een keertje een overzichtje ofzo, of wacht gewoon tot er écht nieuws is.
pi_26414369
Het is nieuws en dan plaatsen we het. Het is nog altijd aan jullie om erop te klikken of niet. Meer kan ik er helaas niet van maken.
pi_26414431
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:17 schreef Thomper het volgende:
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Kom op zeg, bij ieder klein plaatje dat er los wordt gelaten "Is dit een koeler van de Xbox?", "Is dit een aanknop van de Xbox 360?", en ander zulk boeiende nieuwtjes. Doe dan een keertje een overzichtje ofzo, of wacht gewoon tot er écht nieuws is.
Probleem is als je 1x in de week een overzichtje plaatst dat er dan waarschijnlijk weer veel reacties komen van: "Dit wisten we al..."
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26414581
Ik snap je probleem, en niets erover zeggen is ook weer wat. Er zou eigenlijk een hoekje of iets moeten zijn om zulke kleine nieuwtjes te dumpen.
  donderdag 21 april 2005 @ 22:00:10 #168
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_26415360
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:32 schreef Cerbie het volgende:
Ik snap je probleem, en niets erover zeggen is ook weer wat. Er zou eigenlijk een hoekje of iets moeten zijn om zulke kleine nieuwtjes te dumpen.
We gaan de berichten die hieraan gerelateerd zijn markeren met een vaste naam in de titel. Op die manier kun je eenvoudig de berichten overslaan als het je niets interesseert en hoeven mensen die het wel willen volgen/lezen niets te missen
pi_26416935
Dat idee moet je eens in FB plaatsen, zal Meki blij mee zijn.
Al het marokkanennieuws markeren met [maroc] ervoor, hoeft ie het ook niet te lezen
pi_26517706
Ik krijg net een totaal afgeragde enveloppe binnen van de postbode, niet wetende wat het zou zijn, maar hoogstwaarschijnlijk zou dit mijn splintercell chaos theory pakketje zijn dat ik enige tijd geleden ehb gewonnen.

Quote:
Vorige week maakte je op FOK!games kans op een Splinter Cell: Chaos Theory pakket. ...
Naampjes incl DinoPK
Jullie winnen het SC:CT pakket! De prijzen worden besteld en zo snel mogelijk naar jullie toe gestuurd!

En wat zou er in dat prijzenpakket moeten zitten volgens de prijsvraag:
Splintercell chaos theory voor de pc
sleutelhanger
tshirt van chaos theory (dacht ik)
liquid mouse

Wat zit er in de enveloppe:
Splintercell 1 voor de ps2 (!!)
sleutelhanger van pandora tomorrow
schrift van pandora tomorrow.

Ik kan mij niet voorstellen dat dit de prijzen zijn die ubisoft jullie toe heeft gestuurd, aangezien deze items ook in de grote kerstprijsvraag zaten.
Ik wil echt niet ondankbaar overkomen, maar wat moet ik hier nou mee? Ik krijg bijna het idee dat ik in de maling word genomen. Kan iemand hier misschien opheldering over geven?
pi_26517893
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:03 schreef DinoPK het volgende:
Ik krijg net een totaal afgeragde enveloppe binnen van de postbode, niet wetende wat het zou zijn, maar hoogstwaarschijnlijk zou dit mijn splintercell chaos theory pakketje zijn dat ik enige tijd geleden ehb gewonnen.

Quote:
Vorige week maakte je op FOK!games kans op een Splinter Cell: Chaos Theory pakket. ...
Naampjes incl DinoPK
Jullie winnen het SC:CT pakket! De prijzen worden besteld en zo snel mogelijk naar jullie toe gestuurd!

En wat zou er in dat prijzenpakket moeten zitten volgens de prijsvraag:
Splintercell chaos theory voor de pc
sleutelhanger
tshirt van chaos theory (dacht ik)
liquid mouse

Wat zit er in de enveloppe:
Splintercell 1 voor de ps2 (!!)
sleutelhanger van pandora tomorrow
schrift van pandora tomorrow.

Ik kan mij niet voorstellen dat dit de prijzen zijn die ubisoft jullie toe heeft gestuurd, aangezien deze items ook in de grote kerstprijsvraag zaten.
Ik wil echt niet ondankbaar overkomen, maar wat moet ik hier nou mee? Ik krijg bijna het idee dat ik in de maling word genomen. Kan iemand hier misschien opheldering over geven?
Dino, wat spijtig om te horen. Ik ga even contact opnemen met Subtle erover. Je hoort zsm iets.
pi_26517980
Graag
Sorry voor de ietwat harde formulering maar het was ook nogal een teleurstelling. SC3 lijkt mij erg leuk, en is een randgevalletje of ik het kan spelen op mijn pc. Maar vooral de liquid mouse kwam erg goed van pas (zit tenminste een scroll wheel op)
Afwachten dan maar
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:57:21 #173
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_26518977
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:14 schreef DinoPK het volgende:
Graag
Sorry voor de ietwat harde formulering maar het was ook nogal een teleurstelling. SC3 lijkt mij erg leuk, en is een randgevalletje of ik het kan spelen op mijn pc. Maar vooral de liquid mouse kwam erg goed van pas (zit tenminste een scroll wheel op)
Afwachten dan maar
Het prijzenpakket is helaas onverwacht gewijzigd door externe factoren. Excuses voor het eventuele ongemak en voor de ontstane teleurstelling.
pi_26519287
Dat meen je niet... overal zag ik die pakketten in prijsvragen (eurogamer gaf er zelfs nog een memory stick en een ps2 bij weg), dit is toch geen vervangend prijzenpakket?..

Niet alleen qua marktwaarde is er een gigantisch verschil (dik 50 euro zelfs), maar ook qua gebruikswaarde is dit een lachertje natuurlijk, wat moet ik nu met een splintercell 1 op de ps2 als ik dat deel al 2x heb verkocht voor de xbox en op 3 systemen heb uitgespeeld?.. Zelfs de frs neemt dit spel niet meer in. Diegenen die dit spel willen hebben voor 2 euro (porto en enveloppe) mogen zich melden bij mij.

Teleurstelling is 1 ding, maar stuur dan tenminste een mailtje als het prijzenpakket veranderd, zeker in deze mate. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die hier nu 'de lul' mee is?

Mijn excuses voor de misschien ondankbare houding, maar ik baal er gewoon van. Al die kutkloontjes en non users die wel de prijzen krijgen die ze hebben gewonnen, win ik eens wat bij een gewone prijsvraag (itt tot een creatieve prijsvraag waar ik gewoon mijn best voor doe) krijg ik dit...
  woensdag 27 april 2005 @ 10:51:57 #175
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_26539865
Inmiddels is het verhaal rond de verkeerde prijzen opgelost. Andere gedupeerden van dit verhaal kunnen zich even melden bij mij op mijn nickname @fok.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')