das wel grappig.. maar ik vind het spel er te gedateerd uitzien...quote:Op maandag 27 december 2004 23:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik speel ook eigenlijk Desert Combat Extended, is een mod en dan krijg je modern materieelNu doen ook de Britten en de Canadezen mee, het speelt zich af in Irak dus zij zijn de "vijand"
Het is goed genoeg voor mijquote:Op maandag 27 december 2004 23:34 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel grappig.. maar ik vind het spel er te gedateerd uitzien...
weet niet wat het is maar ach.. boeie...
heb genoeg andere spellen om me mee te vermaken...
stuk of 100![]()
Zover zijn we nog lang niet hoorquote:Op maandag 27 december 2004 23:35 schreef mschol het volgende:
iemand deeltje 52 al klaar staan??
ik had em (als je je instellingen op 30 pagina's hebt staan..) al bij pagina 7 in deeltje 50quote:
precies en het gaat niet om een mening van een een of andere idioot he??quote:
zet hem dan ook op 50quote:Op maandag 27 december 2004 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had em (als je je instellingen op 30 pagina's hebt staan..) al bij pagina 7 in deeltje 50![]()
jij snapt hetquote:Op maandag 27 december 2004 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
precies en het gaat niet om een mening van een een of andere idioot he??
en hij moest vol?quote:Op maandag 27 december 2004 23:43 schreef mschol het volgende:
volgens mij ga ik zo Hard op weg naar mijn bed
van rene toch???quote:
dev vond het raar dat ie nog open wasquote:Op maandag 27 december 2004 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
van rene toch???
ik heb volgens mij nooit gezegd dat hij vol moest???
quote:
maakt dat uitquote:Op maandag 27 december 2004 23:47 schreef mschol het volgende:
we/ik doen/doe hier gewoon aan ordinair postcount opkrikken volgens mij...
moeten we nog heeeeeeel snel minimaal 40 posts ofzo maken ...quote:Op maandag 27 december 2004 23:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dev vond het raar dat ie nog open was
maar ik denk niet dat we het gaan redden in 12 minuten
kom op danquote:Op maandag 27 december 2004 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten we nog heeeeeeel snel minimaal 40 posts ofzo maken ...
hier komt de versterking om dit zooitje vol te blaffen...quote:Op maandag 27 december 2004 23:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dev vond het raar dat ie nog open was
maar ik denk niet dat we het gaan redden in 12 minuten
hoiquote:
bedoel eerst as in nutteloze posts om je postcount op te krikken..quote:Op maandag 27 december 2004 23:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
maakt dat uit
dat doe je toch met elke post
jij welquote:
oke oke oke... euu .. . euu, sherman, heb ik nog wat gemist op slowslet topic 51? sindsdat ik weg was vanavond? (was fokradioon enzo)quote:
post dan ookquote:Op maandag 27 december 2004 23:50 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hier komt de versterking om dit zooitje vol te blaffen...
niks gemistquote:Op maandag 27 december 2004 23:51 schreef cygnusx het volgende:
[..]
oke oke oke... euu .. . euu, sherman, heb ik nog wat gemist op slowslet topic 51? sindsdat ik weg was vanavond? (was fokradioon enzo)
huh? wat heb ik gemist?? een serieuze discussie?? ?? op slowslet?!!!quote:Op maandag 27 december 2004 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
bedoel eerst as in nutteloze posts om je postcount op te krikken..
want zeg nou zelf hoeveel posts in dit topic ziijn nou echt nuttig??? (dus een discussie ofzo voeren..)
dat zijn er misschien 10 van de 60 dike je gedaan hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |