Ik heb ook CoDUO ik vond de SP echt kei moeilijkquote:Op maandag 27 december 2004 22:47 schreef mschol het volgende:
robleem met CoD is verholpen:
bleek dat ik na het installeren van call of duty en United offense eerst de 1.5 patch moest toepassen (daar zit de nieuwe map in), deze patch is voor call of duty, en daarna de 1.51 patch moest toepassen , deze is voor United offense,
waarom gooien ze die dingen niet gewoon in 1 installer
Ik denk dat je dan meer kans hebtquote:Op maandag 27 december 2004 22:44 schreef Fuxl het volgende:
Ik denk ik spam de SC maar ipv DIG te vervuilen met zo'n klein vraagje.. Maar als jij dat liever hebt.. Topic coming up
op hard?? dan kan ik het me voorstellen..quote:Op maandag 27 december 2004 22:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb ook CoDUO ik vond de SP echt kei moeilijk
Ik speel dan ook te weinig gamesquote:Op maandag 27 december 2004 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
op hard?? dan kan ik het me voorstellen..
op easy?? ow my GOD!!!!!
jij moet voor de gein eens de MP proberen (of hebbie een gedownloade versie)
aha ik snap em ...quote:Op maandag 27 december 2004 22:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik speel dan ook te weinig games
MAar er waren echt stukken dat ik zoiets had van...klote spel![]()
En ik heb hem min of meer legaal
dan moet je ook gewoon helpenquote:Op maandag 27 december 2004 23:14 schreef devzero het volgende:
Is dit topic nog niet vol?
SHer en schol, een beetje slapjes niet waar?
wil wel wat posten maar ik heb ook nog wat andere dingen buiten fokquote:Op maandag 27 december 2004 23:16 schreef SHERMAN het volgende:
als ms ook nog is post dan kan ik verder
ik denk ik ook wel...quote:Op maandag 27 december 2004 23:20 schreef SHERMAN het volgende:
ik sta in elk geval hoog in de dag postings
Ik heb CoD gekocht en een vriend van mij heeft hem gekopieerd van mij, hij heeft UO gekocht en die heb ik van hem gekopieerd, ik speel amper online want daar ben ik helemaal niet goed in.quote:Op maandag 27 december 2004 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
aha ik snap em ...
jij download het spel en jat de cdkey...
dat is echt zooo laag (en ik heb daar zo'n hekel aan..)
je hebt een leven?quote:Op maandag 27 december 2004 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
wil wel wat posten maar ik heb ook nog wat andere dingen buiten fok
ik was ook niet goed in MP maar oefening baart kunstquote:Op maandag 27 december 2004 23:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb CoD gekocht en een vriend van mij heeft hem gekopieerd van mij, hij heeft UO gekocht en die heb ik van hem gekopieerd, ik speel amper online want daar ben ik helemaal niet goed in.
MP intresseerd me ook niet echt eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2004 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was ook niet goed in MP maar oefening baart kunst
bij mij is dat te merken tussen 16:00 - 20:00
dan speel ik goed anders is het brak..
Somsquote:
BF1942 is zoooo 1999quote:Op maandag 27 december 2004 23:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
MP intresseerd me ook niet echt eigenlijk
Alleen BF1942 en dan zelf een servertje starten met bots
Ik speel ook eigenlijk Desert Combat Extended, is een mod en dan krijg je modern materieelquote:Op maandag 27 december 2004 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
BF1942 is zoooo 1999
(en ik vind het spel er niet uitzien..hoe ik em ook instel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |