lijkt me nog hoog geschatquote:Op maandag 27 december 2004 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
bedoel eerst as in nutteloze posts om je postcount op te krikken..
want zeg nou zelf hoeveel posts in dit topic ziijn nou echt nuttig??? (dus een discussie ofzo voeren..)
dat zijn er misschien 10 van de 60 dike je gedaan hebt
niks te danken hoorquote:
fok radio wie luister daar nou naar...quote:Op maandag 27 december 2004 23:51 schreef cygnusx het volgende:
[..]
oke oke oke... euu .. . euu, sherman, heb ik nog wat gemist op slowslet topic 51? sindsdat ik weg was vanavond? (was fokradioon enzo)
ikquote:Op maandag 27 december 2004 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
fok radio wie luister daar nou naar...
tsss...
rené is genoemdquote:Op maandag 27 december 2004 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
fok radio wie luister daar nou naar...
tsss...
goed zoquote:Op maandag 27 december 2004 23:54 schreef cygnusx het volgende:
ik ben nog bezig sherman, ondertussen zet ik het volgende deeltje al klaar
je had de tags verkeerdquote:
ik zit al te F5enquote:Op maandag 27 december 2004 23:56 schreef cygnusx het volgende:
zeg sherman, blijf opletten he, straks mis je je flipo!
nou sherman, blijf dan ff 10 minuutjes langer op...quote:Op maandag 27 december 2004 23:56 schreef SHERMAN het volgende:
als jullie niks meer posten dan gaan we het echt niet redden hoor
owmy een soapiequote:
maar ik wil hem vandaag vol hebbenquote:Op maandag 27 december 2004 23:57 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nou sherman, blijf dan ff 10 minuutjes langer op...![]()
op die fiets... maare je blijft nog wel ff wakker he?quote:Op maandag 27 december 2004 23:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
maar ik wil hem vandaag vol hebben
hoort nog bij mijn oude avaterquote:Op maandag 27 december 2004 23:57 schreef cygnusx het volgende:
zeg, ik vraag me af he, waar slaat Merkava! op?
tuurlijkquote:Op maandag 27 december 2004 23:58 schreef cygnusx het volgende:
[..]
op die fiets... maare je blijft nog wel ff wakker he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |