Raad het plaatje.quote:
en Plastic bertrand natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:47 schreef Jane het volgende:
Een Belgische protestsong.
Hoeveel Belgische producties zouden er in de lijst staan? Iig 2 van Clouseau, zag ik.
-edit- Oh, en Brel natuurlijk. En Louis Neefs
Ach ja, hoe kon ik hem vergeten?quote:
Het Goede Doelquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:08 schreef Modus het volgende:
En dan zo de beste NLtalige band aller tijden. Blöf mag nog niet eens hun kleedkamer aanvegen..
Ik denk dat ik het ook maar eens voor gezien houd. Morgenvroeg weer verder.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:23 schreef Jane het volgende:
Fijn dat ik Hazes nog even meepik voor het slapen gaan. Ja, ik meen het.
Nu ik de Cats hoor krijg ik ook ineens een ongelooflijke slaapaanval idd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ook maar eens voor gezien houd. Morgenvroeg weer verder.
Erg mooi iddquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:34 schreef Jane het volgende:
Ik luister toch ook nog even naar Joshua Kadison. Ook doodgedraaid en zo, maar ik moet toegeven dat ik wel een zwak voor dit nummer heb.
Zijn jullie er dan ook?quote:
Is dronken worden ook goedquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
let's get stoned
Het verbaast me dat 'She Loves You' en 'Girl' erg laag staan, ik had... zeker de eerste.. toch wel ergens in de top 100 verwacht. Het was notabene de hit waarmee ze wereldwijd zijn doorgebrokenquote:
Technisch gezien draaien ze het niet harder maar van een andere kwaliteit. Dat is de smoes die ze altijd gebruiken, van 'het is niet harder'. Onzin natuurlijk, het gaat er om wat je hoort.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:02 schreef Liejannuh het volgende:
Zenden ze radioreclame ook niet een beetje harder uit dan de gewone programma's?? Doen ze op tv toch ook??
Sja, ik weet het niet... Ik zou zelf ook niet snel op She Loves You stemmen, denk ik. Niet dat ik iets tegen het nummer heb, maar er zijn altijd mooiere van de Beatles. Dit jaar heb ik op Penny Lane gestemd, maar ook wel eens op A Day In The Life bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het verbaast me dat 'She Loves You' en 'Girl' erg laag staan, ik had... zeker de eerste.. toch wel ergens in de top 100 verwacht. Het was notabene de hit waarmee ze wereldwijd zijn doorgebroken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |