Jij en de Move-miet zijn anders de enige die het (bewust) constant anders opvatten.quote:
...in de weilanden en op kleine kutweggetjes. Op de snelweg was er RUIM 100 meter zicht. Je ziet de gewone achterlichten van je voorgangers RUIM op tijd. Totaal kansloos dus om op een DRUKKE snelweg je mistachterlicht aan te doen.quote:
Op de a1 + a35 tussen enschede en deventer...quote:Op maandag 27 december 2004 11:29 schreef Günther het volgende:
[..]
...in de weilanden en op kleine kutweggetjes.
Met dichte mist valt het mistachterlicht helemaal niet erg op. Het verblindt sowieso niet meer.quote:Op maandag 27 december 2004 11:27 schreef Redux het volgende:
[..]
als jij auto's met mistachterlicht aan hebt zien rijden was dat om een bepaalde reden, en die reden was die dichte mist.
Conclusie uit jouw post: topicstarter is een aansteller. Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 27 december 2004 11:31 schreef HeLLuM het volgende:
Met dichte mist valt het mistachterlicht helemaal niet erg op. Het verblindt sowieso niet meer.
Mee eensquote:Op maandag 27 december 2004 11:32 schreef Redux het volgende:
[..]
Conclusie uit jouw post: topicstarter is een aansteller. Ben ik het helemaal mee eens.
Ben je een nageboorte ofzo?quote:Op maandag 27 december 2004 11:32 schreef Redux het volgende:
[..]
Conclusie uit jouw post: topicstarter is een aansteller. Ben ik het helemaal mee eens.
Moet je dan maar om de 5 minuten dat ding aan en uit schakelen?quote:Op maandag 27 december 2004 11:29 schreef Günther het volgende:
[..]
...in de weilanden en op kleine kutweggetjes. Op de snelweg was er RUIM 100 meter zicht. Je ziet de gewone achterlichten van je voorgangers RUIM op tijd. Totaal kansloos dus om op een DRUKKE snelweg je mistachterlicht aan te doen.
Mee eens.quote:Op maandag 27 december 2004 11:32 schreef Redux het volgende:
[..]
Rij jij om de 5 minuten de snelweg op en af?quote:Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef slashme het volgende:
[..]
Moet je dan maar om de 5 minuten dat ding aan en uit schakelen?
Heb gistermiddag over de A1 gereden, vanaf de duitse grens tot aan Amersfoort. Het zicht was over de hele gereden route minstens 100 meter. En meestal was het verder, zeker vanaf Apeldoorn toen ik zelfs een zonnebril moest opzetten. Het overgrote deel had, ten onrechte, een mistlamp aan.quote:Op maandag 27 december 2004 11:32 schreef Redux het volgende:
[..]
Amen. Ik reed om 22:00 uur uit Amsterdam weg en was om 23:30 in Enschede. Bijna perfect zicht.quote:Op maandag 27 december 2004 11:43 schreef Lod het volgende:
[..]
Heb gistermiddag over de A1 gereden, vanaf de duitse grens tot aan Amersfoort. Het zicht was over de hele gereden route minstens 100 meter. En meestal was het verder, zeker vanaf Apeldoorn toen ik zelfs een zonnebril moest opzetten. Het overgrote deel had, ten onrechte, een mistlamp aan.
En als ik door de posts lees ben jij de enige aansteller door continu te beweren dat het zicht slechter was.
1. Regelmatig ja.quote:Op maandag 27 december 2004 11:39 schreef Günther het volgende:
[..]
Rij jij om de 5 minuten de snelweg op en af?
En ja, dynamisch rijden is een kunst.
Zoals je kan lezen in mijn door jouw geqoutte post, heb ik het over gisteravond.quote:Op maandag 27 december 2004 11:43 schreef Lod het volgende:
[..]
Heb gistermiddag over de A1 gereden, vanaf de duitse grens tot aan Amersfoort. Het zicht was over de hele gereden route minstens 100 meter. En meestal was het verder, zeker vanaf Apeldoorn toen ik zelfs een zonnebril moest opzetten. Het overgrote deel had, ten onrechte, een mistlamp aan.
En als ik door de posts lees ben jij de enige aansteller door continu te beweren dat het zicht slechter was.
Wie zegt dat ik niet defensief reed? En je kan je er wel niet aan ergeren, maar als het ongelukken veroorzaakt door verblinding of het niet zien van het remlicht dankzij die dubbele mistachterlichten, dan piep je wel anders.quote:Op maandag 27 december 2004 11:44 schreef slashme het volgende:
2. Ik rijd liever defensief, dat wil zeggen ik erger me niet over aan.
Ongelukken zijn veroorzaakt door dichte mist, niet door voor jou verblindende mistachterlichten..quote:Op maandag 27 december 2004 11:47 schreef Günther het volgende:
maar als het ongelukken veroorzaakt door verblinding of het niet zien van het remlicht dankzij die dubbele mistachterlichten, dan piep je wel anders.
Oja, dat had je in de vokskrant gelezen, hè?quote:Op maandag 27 december 2004 11:48 schreef Redux het volgende:
[..]
Ongelukken zijn veroorzaakt door dichte mist, niet door voor jou verblindende mistachterlichten..
En je mistachterlicht mag alleen aan met zeer dichte mist.quote:Op maandag 27 december 2004 11:20 schreef Redux het volgende:
[..]
Er was gisteravond sprake van dichte mist, zoals je ook in de kranten en op nu.nl kunt lezen...
De mist was gisteren zeer dicht.quote:Op maandag 27 december 2004 11:56 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
En je mistachterlicht mag alleen aan met zeer dichte mist.
Hoe weet jij of de mensen die topicstarter gisteren met mistachterlicht aan heeft zien rijden altijd hun mistachterlicht aanhebben?quote:Op maandag 27 december 2004 12:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen die altijd met Mistachterlicht rijden, zijn dezelfde sukkels die hier de Autobahn verstoppen met die kutcaravans achter hun aan.
En? Zegt niemand dat je bij zeer dichte mist geen mistachterlicht mag aan doen, HET GAAT EROM DAT JE HEM DAN WEER UIT DOET!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |