Nou, ik hou je niet tegen hoorquote:Op zondag 26 december 2004 23:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb een nepboom.
Geeft wel leuke effecten bij het verbranden.
Hey Graciequote:Op zondag 26 december 2004 23:48 schreef GotC het volgende:
Ik heb een kunstkerstboom! Nja, mn ouders dan.
ja we moeten ook weer werken..., ook al heb ik geen zinquote:Op zondag 26 december 2004 23:48 schreef Stuart het volgende:
Tsjonge jonge, het topic is nog maar net open of het gezeik begint al met 'ik moet slapen'![]()
Ik had ook dit topic pas om 0.00 willen openen, maar ik klikte op invoeren i.p.v. previewquote:Op zondag 26 december 2004 23:49 schreef Pippii het volgende:
Het is nog kerst hoor
ow het is wel warm als je het verbrandquote:Op zondag 26 december 2004 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had ook dit topic pas om 0.00 willen openen, maar ik klikte op invoeren i.p.v. preview![]()
Geen idee, maar aangezien er zoveel mensen zo blij zijn dat de Kerst voorbij is mag het wat mij betreft ook nu alquote:Op zondag 26 december 2004 23:54 schreef p-etr-a het volgende:
Dat is toch een traditie voor met Oud & Nieuw.
Heya Stuquote:Op zondag 26 december 2004 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Gracie![]()
Jammer dat Kerst weer voorbij is![]()
Ja, +100quote:Op zondag 26 december 2004 23:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Heya Stu![]()
Yeah..oh well! nog maar 264 dagen te gaan!
ik ook niet, week tussen kerst & oud en nieuw is topdrukte voor mijquote:
Hoi nutteloze-FB-poster!quote:Op zondag 26 december 2004 23:58 schreef hallo_mensen het volgende:
Hey stu deze is wel erg vroeg open
Naja![]()
Hoi iedereen
Het topic is bij deze officieel geopendquote:
Nee..zal het nu effe proberen!quote:Op zondag 26 december 2004 23:59 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Probeer je weer dubbel te posten ?
Hoezo dat danquote:Op zondag 26 december 2004 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ook niet, week tussen kerst & oud en nieuw is topdrukte voor mij![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 00:02 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hoi andere nutteloze FB poster![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 00:01 schreef Stuart het volgende:
Hoezo dat danWerk je in een oliebollenkraam ofzo
![]()
![]()
Joh, jij gaat vast een heel leuke week tegemoetquote:
en nu bierquote:Op maandag 27 december 2004 00:03 schreef GotC het volgende:
[..]
![]()
* GotC bevordert tot nutteloze SC poster
Oefening baart kunstquote:Op maandag 27 december 2004 00:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Het lukt nietStu? Tips voor wannabe-double-posters?
Oops, je vergeet niet in je zinquote:
Je mag gerust blijven hoor, vroeger deed je ook gewoon meequote:Op maandag 27 december 2004 00:08 schreef muurjunky het volgende:
Is dit het slowchat topic? oei, dan laat ik jullie met rust![]()
Dat rijmt wel lekkerquote:Op maandag 27 december 2004 00:12 schreef Stuart het volgende:
Gewoon al een dag of 10 PrintScreen niet meer online gezien![]()
www.vermist.nl al gekeken?quote:Op maandag 27 december 2004 00:12 schreef Stuart het volgende:
Gewoon al een dag of 10 PrintScreen niet meer online gezien![]()
Lekker, schenk de glazen maar volquote:
www.vingersindelucht.nlquote:Op maandag 27 december 2004 00:16 schreef star_gazer het volgende:
Burn baby burn. dat wordt weer een leuk fikkie met oudjaar![]()
disco inferno!quote:Op maandag 27 december 2004 00:16 schreef star_gazer het volgende:
Burn baby burn. dat wordt weer een leuk fikkie met oudjaar![]()
Ik blijf wel wakker tot een uur of 3 in ieder gevalquote:
Mijn kerstboom onploft niet in m'n hand hoor, de lont is lang zatquote:
dubbelpostquote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf wel wakker tot een uur of 3 in ieder geval![]()
Ja, ik heb het best naar me zin gehadquote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef livEliveD het volgende:
Alvast een happy new year
Fijne kerstdagen gehad?
god damn you met je dubbel postsquote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yup, vandaag naar Alexander geweest en wezen wokkenquote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef livEliveD het volgende:
Alvast een happy new year
Fijne kerstdagen gehad?
quote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we dan maar niet hopen dat het snellont isquote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mijn kerstboom onploft niet in m'n hand hoor, de lont is lang zat
Ik heb het kruit al uit m'n boom gehaaldquote:Op maandag 27 december 2004 00:21 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Laten we dan maar niet hopen dat het snellont is
dan issie klaar voor de brandstapel.. piek in je reet, en gaan met die banaanquote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb het kruit al uit m'n boom gehaald
Hai Stuquote:
quote:Op maandag 27 december 2004 00:23 schreef muurjunky het volgende:
*Flikkert Punkygirls kerstboom ook maar op de brandstapen omdat ze dat nog niet deed![]()
Ik ben in Nederland, omdat ik volgende week moet werken had het weinig zin om 'naar huis' te gaan, dus nu ga ik begin volgend jaar welquote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Hai StuLeuk dat ik je hier ook weer zie
Ben je nu in Nederland of in Engeland
Werkenquote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef GotC het volgende:
Ik ga best vroeg naar bed..echt 1 uur ofzo, morgenwerken
Kantoorbaantje ook nog af en toequote:Op maandag 27 december 2004 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
WerkenJe zit toch alleen op school
![]()
M'n piek, wat doe je. Die wil ik volgend jaar nog gebruikenquote:Op maandag 27 december 2004 00:23 schreef punkgirl het volgende:
[..]
dan issie klaar voor de brandstapel.. piek in je reet, en gaan met die banaan
trusten!quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef JPM01 het volgende:
zo het werk zit er weer op ik ga slapen![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef JPM01 het volgende:
Night Nightquote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef JPM01 het volgende:
zelfs de slowchattopicsquote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef muurjunky het volgende:
Nogal weinig inhoud, vroeger....... was alles beter![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef JPM01 het volgende:
Nou, breng eens wat inhoud dan, verander het slechtequote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef muurjunky het volgende:
die goeie oude tijd...quote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef muurjunky het volgende:
quote:En nu is dit ook wel weer leuk geweest..
Paul, er is een SC.. Wil je daar ajb doorgaan?
dat heel zekerquote:
sorry he!quote:Op maandag 27 december 2004 00:30 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Toen je nog niet 'voor altijd' weg was![]()
Nee, laten we ons deze nacht eens netjes gedragenquote:Op maandag 27 december 2004 00:31 schreef GotC het volgende:
[..]
dat heel zeker
gaan we weer de hele nacht door pompommen? zoals..erm..toen ik voor het eerst ging SCen?
Tuurlijk, fans van Joy mogen dat zékerquote:
zoals 15 miljoen andere gezinnen in Nederlandquote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef paultjuhhh het volgende:
lulululu
tis wel rustig hier
ik heb gecourmet vanaaf
ik heb het nog nooit gehadquote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, fans van Joy mogen dat zéker![]()
Niet op het bed springen enzo?quote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, laten we ons deze nacht eens netjes gedragen![]()
Zoveel illegale hier ?quote:Op maandag 27 december 2004 00:33 schreef muurjunky het volgende:
[..]
zoals 15 miljoen andere gezinnen in Nederland![]()
Dan moet je het eens proeven, je zal verbaasd zijn van de smaakquote:
quote:Op maandag 27 december 2004 00:33 schreef muurjunky het volgende:
[..]
zoals 15 miljoen andere gezinnen in Nederland![]()
okquote:Op maandag 27 december 2004 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je het eens proeven, je zal verbaasd zijn van de smaak![]()
ik stond ook verbaast van de smaak toen ik een fles terpentine leegte in mijn mondquote:Op maandag 27 december 2004 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je het eens proeven, je zal verbaasd zijn van de smaak![]()
Nee, dat absoluut nietquote:Op maandag 27 december 2004 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oksmaakt het naar yogho yogho
Leuk, maar wat als het nou begint te regenen huhquote:
Doeiquote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef DeLeider het volgende:
en ook weer doei, kmoet morgen werken![]()
weltrusten allen
Nou, dat duurde ook niet langquote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef DeLeider het volgende:
en ook weer doei, kmoet morgen werken![]()
weltrusten allen
: { wquote:Op maandag 27 december 2004 00:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Queen![]()
(hoe doe je die smiley met het handje ook alweer?zo van 'whateverrr!')
dan verhuis ik naarquote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk, maar wat als het nou begint te regenen huh![]()
![]()
Bewaar die maar voor volgend jaar. Besides, ik heb al in je topic gereageerdquote:Op maandag 27 december 2004 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
OHJA
kan nog wel ff he
[afbeelding]
Die is héél gaaf, laten we daarin gaan en springenquote:
NIETquote:Op maandag 27 december 2004 00:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Queen![]()
(hoe doe je die smiley met het handje ook alweer?zo van 'whateverrr!')
pas er denk precies in!quote:Op maandag 27 december 2004 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is héél gaaf, laten we daarin gaan en springen![]()
Okay, je hoeft niet te blijven hoorquote:Op maandag 27 december 2004 00:42 schreef muurjunky het volgende:
Ik vertrek uit dit topic, vroeger was het toch leukerdie goede oude tijd
![]()
die instelling wil ik hier ook nietquote:Op maandag 27 december 2004 00:42 schreef muurjunky het volgende:
![]()
Ah kun je daar ook kleren kopen, of ben je al geslaagdquote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland, omdat ik volgende week moet werken had het weinig zin om 'naar huis' te gaan, dus nu ga ik begin volgend jaar wel![]()
![]()
Ja, en leuk om mensen om te duwenquote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef GotC het volgende:
[..]gezellig! nutteloos springen!
wel goed voor de conditie though
Ik heb al best veel leuke kleren hier gekocht inmiddels. Maar wil toch ook wel graag weer naar GAP want daar kocht ik ook altijd veel kledingquote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ah kun je daar ook kleren kopen, of ben je al geslaagd![]()
* hallo_mensen staat op en draait zijn nek eens goed rechtquote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef GotC het volgende:
[..]gezellig! nutteloos springen!
wel goed voor de conditie though
Ja, ik zou het best nu écht willenquote:
GAP!!quote:Op maandag 27 december 2004 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al best veel leuke kleren hier gekocht inmiddels. Maar wil toch ook wel graag weer naar GAP want daar kocht ik ook altijd veel kleding![]()
salto's zijn meestal in de luchtquote:Op maandag 27 december 2004 00:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
* hallo_mensen steekt zijn voet uit terwijl GotC langs loopt![]()
Zéker, want GAP is gewoon tofquote:Op maandag 27 december 2004 00:49 schreef GotC het volgende:
[..]
GAP!!![]()
![]()
echt, zodra er een vestiging daarvan in NL opent, gaan we drheen okay?![]()
![]()
![]()
Hoi, mijn liefste paddyquote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ah kun je daar ook kleren kopen, of ben je al geslaagd![]()
Hoe oudquote:Op maandag 27 december 2004 00:42 schreef muurjunky het volgende:
![]()
Je ziet het, om dit tijdstip moet het je gewoon nog lukkenquote:
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Dan moet je beter je best doenquote:Op maandag 27 december 2004 01:02 schreef GotC het volgende:
* GotC probeert al de hele avond te dubbel posten
Dan moet je beter je best doenquote:Op maandag 27 december 2004 01:02 schreef GotC het volgende:
* GotC probeert al de hele avond te dubbel posten
Wat dacht je van aankomende zaterdagquote:Op maandag 27 december 2004 01:04 schreef hallo_mensen het volgende:
Wie weet trouwens wanneer nieuwjaarsdag is![]()
vrijdag is de 31e toch?quote:Op maandag 27 december 2004 01:04 schreef hallo_mensen het volgende:
Wie weet trouwens wanneer nieuwjaarsdag is![]()
Dat is neit coolquote:Op maandag 27 december 2004 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat dacht je van aankomende zaterdag![]()
![]()
en waarom staan al stu's dubbelposts er dan nog?quote:Op maandag 27 december 2004 01:06 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Wel waar er was een vliegende mod![]()
Die van mij zijn onverwijderbaarquote:Op maandag 27 december 2004 01:07 schreef GotC het volgende:
[..]
en waarom staan al stu's dubbelposts er dan nog?
Ja, en het is lekker geheim enzoquote:
Hai lieve man van mijquote:Op maandag 27 december 2004 00:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoi, mijn liefste paddy![]()
![]()
Ik heb je gemist, meisje
![]()
![]()
Ik heb het je verteld, maar het lijkt je niet te lukkenquote:
Sow dat zijn pas de snelle reactiesquote:Op maandag 27 december 2004 01:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Hai lieve man van mij![]()
![]()
Ik jou ook, vooral die knuffels
![]()
![]()
Ik kom morgen op televisiequote:Op maandag 27 december 2004 01:10 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Stuart en de geheimen van azkaban
Linker alt knop en dan op reageren rammenquote:Op maandag 27 december 2004 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het je verteld, maar het lijkt je niet te lukken
Vergeet niet, dat ik ook heb moeten oefenen hoor, het lukt je vast wel een keer![]()
Tuurlijk, maar dat doe ik al door me naam natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2004 01:11 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dat klopt
doe je ook nog reclame maken voor Fok ?![]()
ik heb elke toets op het toetsenbord gehad tegelijk met op invoeren klikkenquote:Op maandag 27 december 2004 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het je verteld, maar het lijkt je niet te lukken
Vergeet niet, dat ik ook heb moeten oefenen hoor, het lukt je vast wel een keer![]()
Dan ben je gewoon te langzaam op stop je te snel met klikkenquote:Op maandag 27 december 2004 01:12 schreef GotC het volgende:
[..]
ik heb elke toets op het toetsenbord gehad tegelijk met op invoeren klikken
'navond!quote:
Duh, dinsdag dus om half 9 geloof ikquote:Op maandag 27 december 2004 01:13 schreef hallo_mensen het volgende:
Komt die muis morgen ook op TV ?
Echt ?quote:Op maandag 27 december 2004 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duh, dinsdag dus om half 9 geloof ik![]()
Ja, dus kijken, want het is een leuke filmquote:
Nee ik moet rusten en in de avond ga ik buurtenquote:Op maandag 27 december 2004 01:13 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
A dat is het![]()
we raken morgen heus de weg niet kwijt dus je kunt toch mee![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dus kijken, want het is een leuke film![]()
* GotC probeert NOG een keerquote:Op maandag 27 december 2004 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon te langzaam op stop je te snel met klikken![]()
Lolbroekquote:Op maandag 27 december 2004 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik moet rusten en in de avond ga ik buurten
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
euh..kaarsen aan het aanstekenquote:Op maandag 27 december 2004 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
En wat zijn jullie nog aan het doen , naast het fokken.
* TLK kijkt tv
Slowchattenquote:Op maandag 27 december 2004 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
En wat zijn jullie nog aan het doen , naast het fokken.
* TLK kijkt tv
quote:Op maandag 27 december 2004 01:17 schreef Stuart het volgende:
Jezus, wat een amateurs zijn jullie zeg![]()
ik klikte iets tevaak met mn muis, internet explorer stopte ermeequote:Op maandag 27 december 2004 01:17 schreef Stuart het volgende:
Jezus, wat een amateurs zijn jullie zeg![]()
Alt F4 is KAN niet de bedoeling zijn hoorquote:Op maandag 27 december 2004 01:18 schreef GotC het volgende:
[..]
ik klikte iets tevaak met mn muis, internet explorer stopte ermee
F4 zit IETS te hoogquote:Op maandag 27 december 2004 01:19 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Alt F4 is KAN niet de bedoeling zijn hoor
jaquote:Op maandag 27 december 2004 01:19 schreef hallo_mensen het volgende:
[quote]Op maandag 27 december 2004 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]![]()
![]()
toevallig nog een kerstboom over ?
Kerstbomen hebben ook gevoelens !quote:Op maandag 27 december 2004 01:21 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Mooi dan mag je die op de stapel gooien![]()
Dan komt de sint weer hequote:Op maandag 27 december 2004 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn kerstboom laat ik staan tot eind oktober
yeah right my assquote:Op maandag 27 december 2004 01:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
maar stiekum is het hem toch hoor![]()
![]()
yeah right my assquote:Op maandag 27 december 2004 01:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
maar stiekum is het hem toch hoor![]()
![]()
Thanksquote:Op maandag 27 december 2004 01:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
* hallo_mensen feliciteerd GotC![]()
Heb je thijs gefeliciteerd ?quote:Op maandag 27 december 2004 01:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee in devember pas
aanslag plegen
Dan kan je lang wachten we hebben namelijk een koninginquote:Op maandag 27 december 2004 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
pas met drie-koningen wordt de kerstboom verbrand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |