Doeiquote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef DeLeider het volgende:
en ook weer doei, kmoet morgen werken![]()
weltrusten allen
Nou, dat duurde ook niet langquote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef DeLeider het volgende:
en ook weer doei, kmoet morgen werken![]()
weltrusten allen
: { wquote:Op maandag 27 december 2004 00:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Queen![]()
(hoe doe je die smiley met het handje ook alweer?zo van 'whateverrr!')
dan verhuis ik naarquote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk, maar wat als het nou begint te regenen huh![]()
![]()
Bewaar die maar voor volgend jaar. Besides, ik heb al in je topic gereageerdquote:Op maandag 27 december 2004 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
OHJA
kan nog wel ff he
[afbeelding]
Die is héél gaaf, laten we daarin gaan en springenquote:
NIETquote:Op maandag 27 december 2004 00:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Queen![]()
(hoe doe je die smiley met het handje ook alweer?zo van 'whateverrr!')
pas er denk precies in!quote:Op maandag 27 december 2004 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is héél gaaf, laten we daarin gaan en springen![]()
Okay, je hoeft niet te blijven hoorquote:Op maandag 27 december 2004 00:42 schreef muurjunky het volgende:
Ik vertrek uit dit topic, vroeger was het toch leukerdie goede oude tijd
![]()
die instelling wil ik hier ook nietquote:Op maandag 27 december 2004 00:42 schreef muurjunky het volgende:
![]()
Ah kun je daar ook kleren kopen, of ben je al geslaagdquote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland, omdat ik volgende week moet werken had het weinig zin om 'naar huis' te gaan, dus nu ga ik begin volgend jaar wel![]()
![]()
Ja, en leuk om mensen om te duwenquote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef GotC het volgende:
[..]gezellig! nutteloos springen!
wel goed voor de conditie though
Ik heb al best veel leuke kleren hier gekocht inmiddels. Maar wil toch ook wel graag weer naar GAP want daar kocht ik ook altijd veel kledingquote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ah kun je daar ook kleren kopen, of ben je al geslaagd![]()
* hallo_mensen staat op en draait zijn nek eens goed rechtquote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef GotC het volgende:
[..]gezellig! nutteloos springen!
wel goed voor de conditie though
Ja, ik zou het best nu écht willenquote:
GAP!!quote:Op maandag 27 december 2004 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al best veel leuke kleren hier gekocht inmiddels. Maar wil toch ook wel graag weer naar GAP want daar kocht ik ook altijd veel kleding![]()
salto's zijn meestal in de luchtquote:Op maandag 27 december 2004 00:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
* hallo_mensen steekt zijn voet uit terwijl GotC langs loopt![]()
Zéker, want GAP is gewoon tofquote:Op maandag 27 december 2004 00:49 schreef GotC het volgende:
[..]
GAP!!![]()
![]()
echt, zodra er een vestiging daarvan in NL opent, gaan we drheen okay?![]()
![]()
![]()
Hoi, mijn liefste paddyquote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ah kun je daar ook kleren kopen, of ben je al geslaagd![]()
Hoe oudquote:Op maandag 27 december 2004 00:42 schreef muurjunky het volgende:
![]()
Je ziet het, om dit tijdstip moet het je gewoon nog lukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |