Je mag gerust blijven hoor, vroeger deed je ook gewoon meequote:Op maandag 27 december 2004 00:08 schreef muurjunky het volgende:
Is dit het slowchat topic? oei, dan laat ik jullie met rust![]()
Dat rijmt wel lekkerquote:Op maandag 27 december 2004 00:12 schreef Stuart het volgende:
Gewoon al een dag of 10 PrintScreen niet meer online gezien![]()
www.vermist.nl al gekeken?quote:Op maandag 27 december 2004 00:12 schreef Stuart het volgende:
Gewoon al een dag of 10 PrintScreen niet meer online gezien![]()
Lekker, schenk de glazen maar volquote:
www.vingersindelucht.nlquote:Op maandag 27 december 2004 00:16 schreef star_gazer het volgende:
Burn baby burn. dat wordt weer een leuk fikkie met oudjaar![]()
disco inferno!quote:Op maandag 27 december 2004 00:16 schreef star_gazer het volgende:
Burn baby burn. dat wordt weer een leuk fikkie met oudjaar![]()
Ik blijf wel wakker tot een uur of 3 in ieder gevalquote:
Mijn kerstboom onploft niet in m'n hand hoor, de lont is lang zatquote:
dubbelpostquote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf wel wakker tot een uur of 3 in ieder geval![]()
Ja, ik heb het best naar me zin gehadquote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef livEliveD het volgende:
Alvast een happy new year
Fijne kerstdagen gehad?
god damn you met je dubbel postsquote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yup, vandaag naar Alexander geweest en wezen wokkenquote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef livEliveD het volgende:
Alvast een happy new year
Fijne kerstdagen gehad?
quote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we dan maar niet hopen dat het snellont isquote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mijn kerstboom onploft niet in m'n hand hoor, de lont is lang zat
Ik heb het kruit al uit m'n boom gehaaldquote:Op maandag 27 december 2004 00:21 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Laten we dan maar niet hopen dat het snellont is
dan issie klaar voor de brandstapel.. piek in je reet, en gaan met die banaanquote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb het kruit al uit m'n boom gehaald
Hai Stuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |