PHP werk dusquote:Op zondag 26 december 2004 23:49 schreef Jump het volgende:
[..]
elk uur wordt de index van het forum opgehaald en het aantal topics en posts per forum word in een DB gezet
daaruit haal ik gegevens voor gratiekjes
momenteel kan je gewoon de aantal posts/topics voor een bepaald fora bekijken of voor fok algemeen. Ben ooit van plan om het uit te breiden naar de forumgroepen en gegevens van de voorbije dagen enzo
2 weken vrijquote:Op zondag 26 december 2004 23:43 schreef devzero het volgende:
Ohja, aankomende week ben ik vrij (verplicht adv). Dus sterkte aan iedereen die wel moet werken![]()
suc6 met werkenquote:Op zondag 26 december 2004 23:41 schreef Jo0Lz het volgende:Devzero...
Morgen weer werken grmbl. Iedereen een leuke kerst gehad ??
wat zijn dat..? bookmarks??quote:Op maandag 27 december 2004 00:21 schreef SHERMAN het volgende:
ik moet eigenlijk mijn bookmarks is een keer gaan sorteren
favorietenquote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wat zijn dat..? bookmarks??
die enge 4de knop bij navigatie menu van fok?![]()
of de favorieten??
Jump zei in het vorige topic vlakvoor dat hij wegging dat hij alles had geupdatequote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef cygnusx het volgende:
oh, die deeltjes, ja ik had geen zin om na te kijken of alles klopte e.t.c. dus ik flikkerde de boel maar weg.. alsof iemand die vaak gebruikt (zo ja, dan mijn excuses, en dan word het ff bij dig naar beneden scrollen... en ik zal dr de volgende keer aan denken)
er zit een mooie edit knop...quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef cygnusx het volgende:
oh, die deeltjes, ja ik had geen zin om na te kijken of alles klopte e.t.c. dus ik flikkerde de boel maar weg.. alsof iemand die vaak gebruikt (zo ja, dan mijn excuses, en dan word het ff bij dig naar beneden scrollen... en ik zal dr de volgende keer aan denken)
* SHERMAN is het met je eensquote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
er zit een mooie edit knop...
HINT HINT!!
ik gebruik ze nooit maar het heeft iets nostalgies ofzo..
ik kan nu niks meer terug vinden en dat is wel lastig zeg maarquote:
bij mij 1 grote ongeorganiseerde bende maaar kan wel alles terug vinden...quote:Op maandag 27 december 2004 00:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik kan nu niks meer terug vinden en dat is wel lastig zeg maar
ik ga het morgen allemaal ordenenquote:Op maandag 27 december 2004 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij 1 grote ongeorganiseerde bende maaar kan wel alles terug vinden...
enige map die ik heb staan is de standaard map links
en daaron alleen maar ctrl+d's
quote:Op maandag 27 december 2004 00:34 schreef FredvZ het volgende:
Volgens mij ziet mijn server spoken... krijg spontaan 2 hits op mn webicon die er helemaal niet zijn...
Tenminste, tellertje A vindt van wel, maar tellertje B vindt van niet.
en anders gooi je het in DIG FEEDback dat ze erbij moeten...quote:Op maandag 27 december 2004 00:36 schreef cygnusx het volgende:
vooruit, ik beloof dat ik hem over ongev 12 uur aanpas.. ok?
en als ie het niet doet dan krijgt hij een ban voor het forumquote:Op maandag 27 december 2004 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
en anders gooi je het in DIG FEEDback dat ze erbij moeten...
quote:Op maandag 27 december 2004 00:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
en als ie het niet doet dan krijgt hij een ban voor het forum
dat zijn dus al 2 stemmenquote:
quote:Op maandag 27 december 2004 00:43 schreef cygnusx het volgende:
zo, hehe, jaja, ik ben net iets minder als 12 uur te vroeg, zie het maar als een laat kerstkadeautje
ik moet toch wat te zeuren hebbenquote:
ga dan lopen zeuren over nederland, dan hoor je mij ook nietquote:Op maandag 27 december 2004 00:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik moet toch wat te zeuren hebben
nederland is kutquote:Op maandag 27 december 2004 00:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ga dan lopen zeuren over nederland, dan hoor je mij ook niet
quote:Op maandag 27 december 2004 00:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
nederland is kut
is het verdomme kerst en wat krijg je![]()
regen
zo goed?
quote:
heyz! bijgekomen. neh nog nietquote:Op maandag 27 december 2004 09:24 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh BC
Bijgekomen van kerst?
Lekker bijgeslapen?
Relaxtquote:Op maandag 27 december 2004 09:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
heyz! bijgekomen. neh nog nietvanavond wel na weer een lekker dagje pc hangen
zeiden ze paar dagen geleden ook al...quote:Op maandag 27 december 2004 00:55 schreef cygnusx het volgende:
volgens de weer mannies gaat het dinsdag sneeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |