achja, wat doe je dr aan...quote:Op zondag 26 december 2004 23:33 schreef devzero het volgende:
Niet om flauw te doen, maar dit is het 52ste slowchat deel in DIG (ok wel deel 50 in deze reeks)
Zie de eerste 2 topics in
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=slowchat&member=&order=relevance&fora%5B%5D=16
Ik wil nl graag even kwijt dat ik het 50ste topic heb geopend in deel 48quote:Op zondag 26 december 2004 23:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat zei je het vorige topic ook al is het niet?
Oh en hoi dev
Das dé user van de stats.quote:Op zondag 26 december 2004 23:29 schreef cygnusx het volgende:
wie is arcee?enne sherman, spam block??
Als we vertellen wie Arcee is dan word hij helemaal achtervolgt door Cynusxquote:
quote:Op zondag 26 december 2004 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil nl graag even kwijt dat ik het 50ste topic heb geopend in deel 48![]()
quote:
ik noemde zijn naam nietquote:Op zondag 26 december 2004 23:39 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik heb arcee wel eens langs zien komen, maar hoezo vermeld sherman hem?
wat heeft hij op zn kerfstok?
Truste Devquote:
Mwha wel okequote:Op zondag 26 december 2004 23:41 schreef Jo0Lz het volgende:Devzero...
Morgen weer werken grmbl. Iedereen een leuke kerst gehad ??
Dolle_hond heeft, denk ik, net iets meer stats geposts. Die van arcee zijn wel iets leukers.quote:Op zondag 26 december 2004 23:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das dé user van de stats.
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=post&member=arcee&order=relevance
Komt omdat DH elke dag post met lijstjesquote:Op zondag 26 december 2004 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dolle_hond heeft, denk ik, net iets meer stats geposts. Die van arcee zijn wel iets leukers.
Ikke is ook wel vrijquote:Op zondag 26 december 2004 23:43 schreef devzero het volgende:
Ohja, aankomende week ben ik vrij (verplicht adv). Dus sterkte aan iedereen die wel moet werken![]()
elk uur wordt de index van het forum opgehaald en het aantal topics en posts per forum word in een DB gezetquote:Op zondag 26 december 2004 23:06 schreef cygnusx het volgende:
mag ik aan jump vragen hoe hij in godsnaam extern die fok grafiekjes maakt!
PHP werk dusquote:Op zondag 26 december 2004 23:49 schreef Jump het volgende:
[..]
elk uur wordt de index van het forum opgehaald en het aantal topics en posts per forum word in een DB gezet
daaruit haal ik gegevens voor gratiekjes
momenteel kan je gewoon de aantal posts/topics voor een bepaald fora bekijken of voor fok algemeen. Ben ooit van plan om het uit te breiden naar de forumgroepen en gegevens van de voorbije dagen enzo
2 weken vrijquote:Op zondag 26 december 2004 23:43 schreef devzero het volgende:
Ohja, aankomende week ben ik vrij (verplicht adv). Dus sterkte aan iedereen die wel moet werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |