Nee,ik ben bijna 14.Maar waneer komt zoiets?quote:Op maandag 27 december 2004 00:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je je baard nog niet in de keel? Nou, dat komt wel hoor.
Ik wou dat ik dat ook kon.quote:Op maandag 27 december 2004 00:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik gtst kijk zeggen ze dat ook altijd, maar goed van mij mogen ze het zeggen. Het kan me niks schelen, ze doen maar wat ze niet laten kunnen![]()
Uuhm.. nu ongeveer..quote:Op maandag 27 december 2004 00:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee,ik ben bijna 14.Maar waneer komt zoiets?
Dat kan je wel later! Let maar op, je zal er ook schijt aan hebben. Je moet er alleen wel wat voor doen, en niet wegschuilen! Wees jezelf, en wees niet bang voor een ''kut'' opmerking, die mensen die dat doen zijn het niet waard.quote:
Dat ligt eraan hoever je in de puberteit bent. Ik weet niet precies wanneer dat bij mij kwam.quote:Op maandag 27 december 2004 00:10 schreef Orginial het volgende:
Nee,ik ben bijna 14.Maar waneer komt zoiets?
Ik heb al sinds groep 6 puisten en een snorquote:Op maandag 27 december 2004 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoever je in de puberteit bent. Ik weet niet precies wanneer dat bij mij kwam.
quote:Op zondag 26 december 2004 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niemand! Zelfs me eigen moeder intreseert zich niet voor meer voor mij.Op school lacht iedereen me uit,FOK wil me weg en iedereeen doet me na en lacht en vertelt verhalen over me.Ik haat mijn leven![]()
I knowquote:Op maandag 27 december 2004 00:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ori je groeit er wel overheen
[..]
Lesbo's zijn leuk![]()
Nogal een reden waarom ik een gladde nicht was.Ik wou niet helpen met rammen met oud en nieuw.Ik snapte het doel daarvan niet eens,en trouwens: Zo ben ik niet eens.quote:Op maandag 27 december 2004 00:13 schreef Orginial het volgende:
Ik moet eerst nog iets doen.Zorgen dat Mo niet door Rick wordt geramd.
(Lees: Rascist)
Lesbo's is het beste wat god ooit gemaakt heeftquote:Op maandag 27 december 2004 00:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ori je groeit er wel overheen
[..]
Lesbo's zijn leuk![]()
Ja, en weet je wat dan leuk is: als je ze jaren later tegenkomt en je kan ze recht in hun gezicht uitlachen omdat het van die stumperds geworden zijn. Je moet ze gewoon links laten liggen, dat zij jou pesten zegt meer over hun dan over jou..quote:Op maandag 27 december 2004 00:14 schreef Orginial het volgende:
Zijn jullie trouwens ook gepest vroeger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |