Ja dat is hem. Had niet gezien dat die hier al was gepost.quote:Op zondag 21 november 2010 17:07 schreef bartrid het volgende:
[..]
Die BBC documentaire is dat toch? Die is erg interessant inderdaad.
Een proto house plaat.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:52 schreef On het volgende:
Al 420 dagen niet gepost? Tijd voor een kickje met een volledig album van Manuel Gottsching.
Top, eens checken!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:52 schreef On het volgende:
Al 420 dagen niet gepost? Tijd voor een kickje met een volledig album van Manuel Gottsching.
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:15 schreef On het volgende:
Het deed me op sommige momenten heel erg denken aan Clinic.
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:52 schreef On het volgende:
ben nu het album aan het luisteren, klinkt te gek, mooie heldere productie ook (a la 'a place to bury strangers')quote:
nog niet geluisterd, ga ik binnenkort dus maar even checkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:36 schreef bartrid het volgende:
The Oscillation is gaaf. Die plaat van 2011 is 1 van mijn favoriete van vorig jaar.
Ja erg leuk album inderdaad!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef On het volgende:
Van The Oscillation ken ik alleen het Out Of Phase album. Die is in ieder geval erg catchy.
Neu! dacht ik zelf ook aan ja. Toch ook wel heel fijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:24 schreef On het volgende:
Grappig, een krautrock uitstapje van Wilco.
Ik moest opzich wel aan Neu! denken, maar daar valt alle krautrock wel op te verhalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |