eindelijkquote:
lekker weertje daar nu? Las iets over vloedgolven enzo. Of was dat niet daar?quote:Op zondag 26 december 2004 14:08 schreef Fugie het volgende:
iemand van mijn voetbalteam zit momenteel in maleisie
mja kwam net benee, was extra nieuwsuitzending, aardbeving 8,9 op schaal van richter, vloedgolf die tot 2 km op het land kwam, heel zuidazie getroffenquote:Op zondag 26 december 2004 14:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
lekker weertje daar nu? Las iets over vloedgolven enzo. Of was dat niet daar?![]()
best wel kut jaquote:Op zondag 26 december 2004 14:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja kwam net benee, was extra nieuwsuitzending, aardbeving 8,9 op schaal van richter, vloedgolf die tot 2 km op het land kwam, heel zuidazie getroffen
best zooitje daar...........quote:Op zondag 26 december 2004 14:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
best wel kut ja
[upd] Duizenden doden na zeebeving Indische Oceaan
leuk zeg!quote:Op zondag 26 december 2004 15:21 schreef yup het volgende:
Dit had ik gezien op motor-forum.nl
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 december 2004 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
Post die troep anders in de motorslowchat
Anders heb ik genoeg Alfa's in me binnenspiegel gehad vandaagquote:Alfa owners and drivers don't offend other people. They just look at them in their rear view mirror.
sja, soms staan die dingen wel eens geparkeerd hequote:Op zondag 26 december 2004 15:42 schreef yup het volgende:
[..]
Anders heb ik genoeg Alfa's in me binnenspiegel gehad vandaag
quote:Op zondag 26 december 2004 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
Wie wil er nou een Hyundai kopen op 2e kerstdag?
Ik.quote:Op zondag 26 december 2004 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
Wie wil er nou een Hyundai kopen op 2e kerstdag?
Ik wilde 'm niet makenquote:
Goed planquote:Op zondag 26 december 2004 18:28 schreef Sjoewe het volgende:
Kerstdag twee bijna voorbij
Plan voor de avond: Pilsener
quote:Op zondag 26 december 2004 18:43 schreef Hugster het volgende:
tsssss Karbo is oud nieuws man
iedereen is verkast naar het snelle en stabiele forum van BoJo![]()
waar draait je forum eigenlijk op?quote:Op zondag 26 december 2004 18:54 schreef BoJo het volgende:
Zit nu op de laptop van m'n pa, want ik moest het zo nodig in de veilige modus uitvoeren die kutscan![]()
okequote:Op zondag 26 december 2004 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
phpBB ofzo bij m'n betaalde hoster 8)
Ja maar :quote:Op zondag 26 december 2004 18:57 schreef PeuRac het volgende:
Je hebt zelf toch ook een laptop?
Was meer voor hosting van m'n foto's, voor mijn geweldige plannen met mijn 300Dquote:
Ja maar volgens mij (lees: hoop ik) krijg ik eerst een mailtje met een waarschuwing. Zolang er maar geen echte pr0n geplaatst word of gapende gatenquote:Op zondag 26 december 2004 19:02 schreef Hugster het volgende:
Heb je de pr0n policy nou al gevonden?
straks krijg je daar ook lurkers btw
verspillen?quote:Op zondag 26 december 2004 18:46 schreef PeuRac het volgende:
Xtreem, waarom gaat je moeder geld verspillen aan een nieuwe auto?
Heb niet picsquote:Op zondag 26 december 2004 19:43 schreef BoJo het volgende:
Nog wel eventjes foto's posten van die excel in mijn forum![]()
Wanneer post jij je auto eens in mijn forumquote:Op zondag 26 december 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je niet gewoon 2e hands koop, voor t zelfde geld rij je dan grote (fatsoenlijker) en vooral veiliger
- garantie ( 3 jaar!)quote:Op zondag 26 december 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je niet gewoon 2e hands koop, voor t zelfde geld rij je dan grote (fatsoenlijker) en vooral veiliger
Jawel, bij hyundai EN Daewoo krijg je 3 jaar garantie.quote:Op zondag 26 december 2004 19:53 schreef PeuRac het volgende:
3 jaar garantie krijg je niet bij Deawoo/Kia hoor![]()
EN als je bijv een Volvo koopt, daar gaat in 10jr tijd minder aan kapot als bij een Deawoo in 5jr
Redelijk BoJoquote:
Bal heeft met z'n 307 in die 3mdn bijna 1:3e gereden van wat jullie in 5jr hebben gedaanquote:Op zondag 26 december 2004 20:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jawel, bij hyundai EN Daewoo krijg je 3 jaar garantie.
En in 5 jaar is er ana de Excel niets kapot gegaan (goed, er kan ook bijna niets kapot gaan met zulke simpele techniek...) maar we hebben in 5 jaar minder problemen gehad dan Ballebek in 3 mnd met z'n 307
Pijnlijk voor BoJoquote:Op zondag 26 december 2004 20:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jawel, bij hyundai EN Daewoo krijg je 3 jaar garantie.
En in 5 jaar is er ana de Excel niets kapot gegaan (goed, er kan ook bijna niets kapot gaan met zulke simpele techniek...) maar we hebben in 5 jaar minder problemen gehad dan Ballebek in 3 mnd met z'n 307
eensch.quote:Op zondag 26 december 2004 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Plus dat ik gewoon een schijt hekele heb aan al die kleine hokken.
* Xtreem mompelt iets over bestandsnaamquote:Op zondag 26 december 2004 20:10 schreef PeuRac het volgende:
deze is trouwens ook geil
[afbeelding]
Trouwens, iemand al geraden waarvan die 1e foto is? Of iig wat voor een motor dat is.
soms vind ik t jammer dat we een lease auto hebben, anders hadden we nu nl een Volvo V70 gehad. Mn ouders willen in een ECHTE auto rijden, en dus niet in een koekblik, of vergrote brommobiel.quote:Op zondag 26 december 2004 20:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
eensch.
maar ik kan kiezen... Excel of nieuw klein hok. Het gaat m'n ma erom dat ze goedkoop en 'zeker' rijdt..... En dan is zo'n rot hok best een goeie keus
ze heeft de excel ook gekocht, wetende dat er geen abs, geen airbags wat dan ook in zitten (sterker nog, behalve de lange afstanden heeft ze ook geen gordel omquote:Op zondag 26 december 2004 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
soms vind ik t jammer dat we een lease auto hebben, anders hadden we nu nl een Volvo V70 gehad. Mn ouders willen in een ECHTE auto rijden, en dus niet in een koekblik, of vergrote brommobiel.En jij moet eigenlijk een crashtests zoeken van die hokken, en die naast enkele leggen van een middenklasse autp.
Gelukkig dat er geen airbags zijn dan.quote:Op zondag 26 december 2004 20:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ze heeft de excel ook gekocht, wetende dat er geen abs, geen airbags wat dan ook in zitten (sterker nog, behalve de lange afstanden heeft ze ook geen gordel om) dus veiligheid is niet echt een doorslag gevend argument
![]()
I knowquote:Op zondag 26 december 2004 20:24 schreef yup het volgende:
[..]
Gelukkig dat er geen airbags zijn dan.
Als er airbags zijn glij je er overheen zo uit de raam.
Zonder ram je gewoon de stuur.
Het laatste heb je liever geloof me.
Of gewoon gordel om dat is beste
Je moeder heeft een doodswens?quote:Op zondag 26 december 2004 20:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ze heeft de excel ook gekocht, wetende dat er geen abs, geen airbags wat dan ook in zitten (sterker nog, behalve de lange afstanden heeft ze ook geen gordel om) dus veiligheid is niet echt een doorslag gevend argument
![]()
nah...quote:
Hoeveel fouten had je??quote:
Oh my godquote:Op zondag 26 december 2004 20:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nah...
een combinatie van laksheid, nostalgie, gewoonte en meer van dat soort kutargumenten... (net als dat er nog mensen hier uit de buurt met drank op rijden 'omdat het nog mocht toen zij hun rijbewijs haalden' <insert middelvinger smiley>
I know.... achterhoek is soms echt achterlijkquote:
Deze bedoel jequote:Op zondag 26 december 2004 20:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nah...
een combinatie van laksheid, nostalgie, gewoonte en meer van dat soort kutargumenten... (net als dat er nog mensen hier uit de buurt met drank op rijden 'omdat het nog mocht toen zij hun rijbewijs haalden' <insert middelvinger smiley>
de achterhoekquote:Op zondag 26 december 2004 20:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
I know.... achterhoek is soms echt achterlijk
quote:Op zondag 26 december 2004 20:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
I know.... achterhoek Vorden is soms echt achterlijk
neej maar danquote:
Geloof me, Grolle en DTC zijn echt niet veel beter....quote:
Jaloeziequote:Op zondag 26 december 2004 20:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geloof me, Grolle en DTC zijn echt niet veel beter....
prioriteiten enzoquote:Op zondag 26 december 2004 20:47 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat diegene welke ooit nog een Opel GT had, nu in een Excel rijdtDat had dan mindstends een Coupe moeten zijn geweest
Jaloeziequote:Op zondag 26 december 2004 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jaloezie![]()
Scheelt dat ik er binnen een jaar weg ben![]()
Had je beter moeten regelenquote:
Bekt lekker of niequote:Op zondag 26 december 2004 20:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej maar dan
BAF!
BoJo's Auto Forum!
![]()
Ik kom dan niet elk weekend weer terugquote:Op zondag 26 december 2004 20:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jaloezie
Scheelt dat ik er al 2,5 jaar weg ben
*Bojo wakker slaat, z'n moederquote:
Nee, m'n mamaquote:
errmmm..... ja.... dream on.quote:Op zondag 26 december 2004 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom dan niet elk weekend weer terugals ik weg ga, kom ik niet thuis als ik naar Dtc ga, jij komt wel thuis als je naar Vorden gaat
BAFquote:
quote:Op zondag 26 december 2004 20:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Op theorie 4
1x Geslaagd, examinator had geen commentaar.
tenks
*tissue pakt*quote:
nee... ei'k niet....quote:Op zondag 26 december 2004 20:58 schreef MutZ het volgende:
Het is hier weer een vage kerst... Hebben jullie daar ook last van??
De waarheid is hardquote:
quote:
Ga jij maar 'ns hink-stap-springen over de A325 bij de Koningquote:
Ik ben wel eens tijdens de spits de A12 overgestoken met een paar andere luiquote:Op zondag 26 december 2004 21:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga jij maar 'ns hink-stap-springen over de A325 bij de Koning
Bosmongoolquote:Op zondag 26 december 2004 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben wel eens tijdens de spits de A12 overgestoken met een paar andere lui
Dat zei de rest van de klas ook toen we de volgende dag op school kwamenquote:
quote:Op zondag 26 december 2004 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zei de rest van de klas ook toen we de volgende dag op school kwamen![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 21:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]goed, dan maak ik er:
'suicidaal ingestelde, op de helm getikte triangel josti'
van...
Wie vergeet dat danquote:Op zondag 26 december 2004 21:09 schreef Xtreem het volgende:
anyway,
* Xtreem is weg
niet vergeten:
over 20 minuten TG
file rijden of 120 rijden?quote:Op zondag 26 december 2004 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]t was dat, of 5km omlopen via t dichtsbijzijnde viaduct, t was vlak voor etenstijd, dan weet ik t wel hoor. We kwamen terug uit Essen met school, en de bussen hadden ons opgepikt langs de snelweg, dan konden we 2u langer blijven slapen
Maar bij t afzetten stonden we dus aan de overkant, tja, dan zit er maar 1 ding op.
T was bij t tankstation bij de grens, dus ze reden ruim meer als 120quote:
quote:Op zondag 26 december 2004 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was bij t tankstation bij de grens, dus ze reden ruim meer als 120
Viel wel mee, ik zou t zo nog een keer doen, was een eitjequote:
quote:Op zondag 26 december 2004 21:24 schreef PeuRac het volgende:
volgens mij vind iedereen me nu ineens een lijpo
Ineens??quote:Op zondag 26 december 2004 21:24 schreef PeuRac het volgende:
volgens mij vind iedereen me nu ineens een lijpo
quote:
Ok, dan hou ik m'n mond verder wel...quote:Op zondag 26 december 2004 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ssst, jij bent de enige welke me echt kent
![]()
Ik weet het, wie A zegt moet ook B zeggen maar dat gaat me niet lukken hier op een forumquote:
Je weet dat je in de SC altijd alles kwijt kuntquote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik weet het, wie A zegt moet ook B zeggen maar dat gaat me niet lukken hier op een forum.
Een intiemer forumquote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik weet het, wie A zegt moet ook B zeggen maar dat gaat me niet lukken hier op een forum.
Niks ernstigs hoop ik?quote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Geen doden of gewonden in ieder geval dus dat valt meequote:Op zondag 26 december 2004 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks ernstigs hoop ik?
Zo vrienden ben weer terug. En tering ik heb weer gezopen
gaat de verkeerde kant met me op![]()
Je auto kapot gereden?quote:Op zondag 26 december 2004 23:13 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Geen doden of gewonden in ieder geval dus dat valt mee.
Wanneer krijg je een lever transplantatie?.
*kijkt teletekst*quote:
Jij ging slapenquote:Op zondag 26 december 2004 23:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*kijkt teletekst*
zo fukking veel <blikschade> ongelukken....je kon best gelijk hebben
je hebt een gat in je vriendin geslagenquote:Op zondag 26 december 2004 23:13 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Geen doden of gewonden in ieder geval dus dat valt mee.
Wanneer krijg je een lever transplantatie?.
quote:
Niet dusquote:
gezien het feit dat je nog wakker bent denk ik dat jij je bed gemist hebtquote:
Deze opleiding heb ik gedaanquote:Op zondag 26 december 2004 23:30 schreef yup het volgende:
Peurac wat voor oplieding heb je gedaan?
Leuk om te weten!quote:Op zondag 26 december 2004 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze opleiding heb ik gedaan
(ben officieel pas in Juli klaar, maar vanaf de 4e week van januari heb ik t al afgesloten en hoef ik alleen nog maar stage.
Ik kan dus eigenlijk alles binnen een autobedrijf, sommige klasgenoten gaan op de receptie werken, andere in t magazijn en ik ga als verkoper.
waarom ben je zoquote:
Emotioneel ben ik niet zo :quote:
Dan ga jij voor je opleiding heel slecht betaald krijgen, maar het is wel heel erg leuk, als je tenminste 1 ding heel goed onthoud: Het geld wordt verdiend in de werkplaats, niet in de showroom.quote:Op zondag 26 december 2004 23:49 schreef yup het volgende:
[..]
Leuk om te weten!
Ik doe Commercieel Economie HBO (duaal) ik wil bij autodealer werken als ik stageplek kan vinden. Na de vakantie zal ik het eens bespreken met de begeleider.
Ik doe 1ste jaar volgend jaar moet ik voor 6 maanden stage plek vinden, dan wil ik bij autodealer werken bedoel ik...
Ik verkocht al auto's toen ik 17 wasquote:Op zondag 26 december 2004 23:56 schreef yup het volgende:
Jullie hebben tenminste een auto ik heb nie eens een fiets
denk maar aan m,n kip word je vrolijkquote:Op zondag 26 december 2004 23:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Emotioneel ben ik niet zo :. Maar gewoon zo :
.
Hmmm maar kan ik wel in de werkplaatsquote:Op zondag 26 december 2004 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ga jij voor je opleiding heel slecht betaald krijgen, maar het is wel heel erg leuk, als je tenminste 1 ding heel goed onthoud: Het geld wordt verdiend in de werkplaats, niet in de showroom.
Ik zie net dat je 1e jaars bentprobeer een bedrijf te vinden dan waar mensen werken die je alles willen leren, ik heb heel veel geluk, de mensen om me heen willen me dolgraag elk detail leren.
Dat had ik ook bijna, gelukkig hebben een paar vrienden me weten te overtuigenquote:
Ik kreeg niets meer betaald van mijn ouders omdat ik zo lui was en dus kon ik gaan werkenquote:Op maandag 27 december 2004 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had ik ook bijna, gelukkig hebben een paar vrienden me weten te overtuigen![]()
DUDEquote:Op maandag 27 december 2004 00:00 schreef yup het volgende:
[..]
Hmmm maar kan ik wel in de werkplaats
Ik wil best amateur monteur spelen(moeten ze niet schrikken als de auto uitelkaar valt op de snelweg
)
Ik moet minimumloon krijgen (eis van school) voor iemand die fulltime werkt op 18 jaar. Dat is dus zo een 800-1200 euro. Dat is genoeg voor me, het moet leuk zijn dat is het belangrijkste!
GELIJK HEBBEN ZE!!!!!!quote:Op maandag 27 december 2004 00:04 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik kreeg niets meer betaald van mijn ouders omdat ik zo lui was en dus kon ik gaan werken.
Ik betaal ook al bijna 2jr alles zelfquote:Op maandag 27 december 2004 00:04 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik kreeg niets meer betaald van mijn ouders omdat ik zo lui was en dus kon ik gaan werken.
Ik was het er ook mee eens, probleem is dat ik hier zit met de potentie voor een Atheneum diploma, maar ik heb het gewoon niet.quote:Op maandag 27 december 2004 00:04 schreef yup het volgende:
[..]
GELIJK HEBBEN ZE!!!!!!
ik ga naar school maar toch moet ik de meeste dingen zelf betalen![]()
Peurac, ik zal het eens navragen ik hoop dat je het fout hebt
Ik heb t zeker niet fout, iig die 170-200 euro niet, ik zit al 4jr in die wereld, en nog zelden heeft iemand bij mij op school meer als 200 euro gehad, soms kregen ze er nog wel een auto van de zaak bij ofso, maar meer echt niet. Die 800-1200 euro in de maand kun je vergetenquote:Op maandag 27 december 2004 00:04 schreef yup het volgende:
[..]
GELIJK HEBBEN ZE!!!!!!
ik ga naar school maar toch moet ik de meeste dingen zelf betalen![]()
Peurac, ik zal het eens navragen ik hoop dat je het fout hebt
Misschien avondstudie atheneum gaan doen? of via avond/deeltijdstudie hbo en dan uni proberen te doen?quote:Op maandag 27 december 2004 00:06 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik was het er ook mee eens, probleem is dat ik hier zit met de potentie voor een Atheneum diploma, maar ik heb het gewoon niet.
Ik woon nog thuisquote:Op maandag 27 december 2004 00:08 schreef yup het volgende:
Als ik alles zelf moest betalen zou ik verhongeren nu
Hmmm wat moet ik dan doenquote:Op maandag 27 december 2004 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t zeker niet fout, iig die 170-200 euro niet, ik zit al 4jr in die wereld, en nog zelden heeft iemand bij mij op school meer als 200 euro gehad, soms kregen ze er nog wel een auto van de zaak bij ofso, maar meer echt niet. Die 800-1200 euro in de maand kun je vergeten
Het is wel de bedoeling inderdaad om er nog wat aan te gaan doen, maar wanneer is de vraag..quote:Op maandag 27 december 2004 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien avondstudie atheneum gaan doen? of via avond/deeltijdstudie hbo en dan uni proberen te doen?
Ik ga na mn stage werken, en een deeltijd studie volgen
Importeurs bellen?quote:Op maandag 27 december 2004 00:10 schreef yup het volgende:
[..]
Hmmm wat moet ik dan doen
This sux
Er zijn genoeg stageplaatsen waar je 800-1200 kan krijgen maar ik wil een leuke plek! Ik wil iets met auto's!![]()
Peurac ik woon ook thuis hoor
mijn mama zei altijdquote:Op maandag 27 december 2004 00:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling inderdaad om er nog wat aan te gaan doen, maar wanneer is de vraag..
Binnenkort beginnen alle open dagen, ga gewoon eens langs, misschien kun je in augustus al beginnen, want 1 ding is zeker, als je langer wacht, doe je t niet meer.quote:Op maandag 27 december 2004 00:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling inderdaad om er nog wat aan te gaan doen, maar wanneer is de vraag..
Eerst effe spreken met de studieloopbaanbegeleider (heel veel woordwaardequote:
Ik leen altijd me pa's bak en ik laat de tank leeg achterquote:
Dat kan je ZEKER wel vergeten ja, volgens mij is betalen voor een stageloper zowieso niet eens verplicht, al gebeurt het meestal wel, maar puur om de motivatie er een beetje in te houden, anders wordt het te 'vrijblijvend'quote:Op maandag 27 december 2004 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t zeker niet fout, iig die 170-200 euro niet, ik zit al 4jr in die wereld, en nog zelden heeft iemand bij mij op school meer als 200 euro gehad, soms kregen ze er nog wel een auto van de zaak bij ofso, maar meer echt niet. Die 800-1200 euro in de maand kun je vergeten
Hmm je word iig als full time werkende gezienquote:Op maandag 27 december 2004 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kan je ZEKER wel vergeten ja, volgens mij is betalen voor een stageloper zowieso niet eens verplicht, al gebeurt het meestal wel, maar puur om de motivatie er een beetje in te houden, anders wordt het te 'vrijblijvend'
Volgens mij was ik 21 ofzo, voordat ik boven de (omgerekend) 500/600 ¤ verdiende![]()
Goedenavond iedereen trouwens![]()
Maar in de autowereld is het geen vetpot, met auto's is t bijna onmogelijk om rijk te worden. Er is in de meeste bedrijven gewoon niet genoeg geld voor dat.quote:Op maandag 27 december 2004 00:15 schreef yup het volgende:
[..]
Eerst effe spreken met de studieloopbaanbegeleider (heel veel woordwaarde).
[..]
Ik leen altijd me pa's bak en ik laat de tank leeg achter
Die gast helemaal over de zeik
Goedenavond mede slopel rijderquote:Op maandag 27 december 2004 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kan je ZEKER wel vergeten ja, volgens mij is betalen voor een stageloper zowieso niet eens verplicht, al gebeurt het meestal wel, maar puur om de motivatie er een beetje in te houden, anders wordt het te 'vrijblijvend'
Volgens mij was ik 21 ofzo, voordat ik boven de (omgerekend) 500/600 ¤ verdiende![]()
Sterker nog, bij m'n zus (gehandicaptenzorg) waren er van haar jaar maar 2 of 3 van de 60 die uberhaupt een vergoeding kregenquote:Op maandag 27 december 2004 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is geld zát te verdienen, alleen komt het niet in jouw zak terechtquote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar in de autowereld is het geen vetpot, met auto's is t bijna onmogelijk om rijk te worden. Er is in de meeste bedrijven gewoon niet genoeg geld voor dat.
Dan doe ik een ding.quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar in de autowereld is het geen vetpot, met auto's is t bijna onmogelijk om rijk te worden. Er is in de meeste bedrijven gewoon niet genoeg geld voor dat.
Ik leen mn pa's auto ook altijd, tank em wel voor, maar jat altijd z'n punten
http://www.jetcars.nlquote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar in de autowereld is het geen vetpot, met auto's is t bijna onmogelijk om rijk te worden.
I rest my casequote:Op maandag 27 december 2004 00:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sterker nog, bij m'n zus (gehandicaptenzorg) waren er van haar jaar maar 2 of 3 van de 60 die uberhaupt een vergoeding kregen
Die turk is de grootste oplichter in de regio hiero, vroegâh, toen ik nog heeeel erg stout was ,had ie alleen maar een klein zaakie aan de Strevelsweg, kwamen wij daar altijd onze gepikte autoradiootjes brengen.....quote:
Dan wens ik jouw school veel succes met het vinden van voldoende plaatsenquote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef yup het volgende:
Uhh ik weet niet of jullie het hebben begrepen maar ik ben verplicht het minimumloon voor me leeftijd te krijgen, anders mag ik die stageplek ABSOLUUT niet...
Kijk ik ben geen geldwolf ofzo.quote:Op maandag 27 december 2004 00:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan wens ik jouw school veel succes met het vinden van voldoende plaatsen
Ja...en dus als je stage wil gaan lopen bij een bedrijf wat geen vergoeding wil betalen (omdat dat mag), mag je dus van je opleiding niet, dus is het een regel van je opleiding, en is het nog steeds niet wettelijk verplicht om een stageloper te betalen...quote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef yup het volgende:
Uhh ik weet niet of jullie het hebben begrepen maar ik ben verplicht het minimumloon voor me leeftijd te krijgen, anders mag ik die stageplek ABSOLUUT niet...
Dat zeg ik... er is zat te verdienen, zolang je de wet niet als grens, maar als advies zietquote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die turk is de grootste oplichter in de regio hiero, vroegâh, toen ik nog heeeel erg stout was ,had ie alleen maar een klein zaakie aan de Strevelsweg, kwamen wij daar altijd onze gepikte autoradiootjes brengen.....![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 00:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat zeg ik... er is zat te verdienen, zolang je de wet niet als grens, maar als advies ziet
Gelul.....het gebeurt overal man....quote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat soort lui, verzieken het imago van de hele autowereld![]()
![]()
Als ik 500 euri in de maand zou krijgen voor een stage, dan zou ik zelfs Lada's verkopen aan Xtreem's moederquote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef yup het volgende:
[..]
Kijk ik ben geen geldwolf ofzo.
500 euro is bijv. meer dan genoeg vind ik, als ik maar iets leuks mag doen.
NEE VERDOMME IK MOET PER SE MINIMUMLOON KRIJGEN![]()
geld is geldquote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat soort lui, verzieken het imago van de hele autowereld![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 00:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelul.....het gebeurt overal man....
Als je bedoelt met de mensen die ik ken...quote:Op maandag 27 december 2004 00:28 schreef Hugster het volgende:
welke branche hebben we het hier over yup?
Is gigolo nix ??? lekkere ruime werktijden, goede ¤uro's, sociale bezigheden etc. etc.quote:Op maandag 27 december 2004 00:28 schreef yup het volgende:
Zou ik geen testrijder ofzo kunnen worden.
En er nog betaald voor worden ook nog
Naaaaaa liever testrijder (understatementquote:Op maandag 27 december 2004 00:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is gigolo nix ??? lekkere ruime werktijden, goede ¤uro's, sociale bezigheden etc. etc.
Kan je na een halfjaartje ofzo ook wel alvast een leuke startersauto kopen![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]alleen bij niet Bovag aangesloten bedrijven, en alle dealers van de meeste merken moeten verplicht Bovag aangesloten zijn, dus die zijn al clean.
Iets wat met commerciele economie heeft te maken. Veel dingen kunnen dus...quote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef Hugster het volgende:
en wat voor stage moet jij hebben?
niet mee eens...autohandel is louche business...ook bij bovagtoko's....quote:Op maandag 27 december 2004 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]alleen bij niet Bovag aangesloten bedrijven, en alle dealers van de meeste merken moeten verplicht Bovag aangesloten zijn, dus die zijn al clean.
T zijn die gore handelaren die t verzieken
http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.jsp?product_id=6971&taxonomy_id=25-121quote:Op maandag 27 december 2004 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
Wat voor autoradio gaat dat worden ???
Lekker dingetje !quote:Op maandag 27 december 2004 00:39 schreef yup het volgende:
[..]
http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.jsp?product_id=6971&taxonomy_id=25-121
150 euro +15 euro verzend.
coolsound.nl
Leuk apparaatje voor dat geld, beetje jammer van die pre outs, beetje meer prik was leuk geweest, maar als je geen amps aan gaat sluiten is er nix mis mee....quote:Op maandag 27 december 2004 00:39 schreef yup het volgende:
[..]
http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.jsp?product_id=6971&taxonomy_id=25-121
150 euro +15 euro verzend.
coolsound.nl
Check dit topic:quote:Op maandag 27 december 2004 00:40 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Lekker dingetje !. Ik heb nog niet zo lang een nieuwe, wederom ook met MP3.
in deze volgorde :quote:Op maandag 27 december 2004 00:43 schreef yup het volgende:
[..]
Check dit topic:
Sony, Clarion of JVC autoradio?
Is me topic over welke radio ik moest kiezen. Iemand kwam met Pioneer en dat ding vond ik zo gruwelijk dat ik die heb gekozen (heb hem gezien in Polectro en beetje mee gekloot, echt vet ding!).
Geluiddraak: auto heeft geen versterker geen moer alleen maar 4 std. speakers, dat was het, zo blijft het ook... Dus deze is genoeg...
Ik had een JVC hiervoor, wel een hele dure met 3 pre-outs, ingangen en alles erop en eraan. 1049 duitse marken voor betaald.quote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
in deze volgorde :
- Clarion
- Clarion
- Sony
JVC moet gewoon lekker video's en camera's blijven maken.![]()
Mijn volgorde: Pioneeer (staat niet in titel), JVC, Sony, dan pas Clarion.quote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
in deze volgorde :
- Clarion
- Clarion
- Sony
JVC moet gewoon lekker video's en camera's blijven maken.![]()
Ik heb een alpine gekochtquote:Op maandag 27 december 2004 00:53 schreef Sounddragon het volgende:
ECHT wel dat je verschil gaat horen, sluit maar aan en zet hem maar voluit
Plus, dat je FF anders moet redeneren denk ik, als je fabrikant bent, en je moet een radio maken voor een bepaald budget (want daar hebben we het nu over) kan je geld in de binnen of de buitenkant steken...en de meeste mensen kijken dus naar de buitenkant.....
Er zijn eigenlijk maar 2 fabrikanten die de moeite nemen om vervormingsVRIJE radio's te maken, en dat zijn Alpine, en Clarion, hoe goedkoop ie ook is, vervormen zal hij NOOIT.
Maar als je geen versterker in de auto hebt, neem ik aan dat je ook nooit écht hard speelt, en dat dus waarschijnlijk nooit zal merken....![]()
Nee ik zet hem niet zo hard meestal...quote:Op maandag 27 december 2004 00:53 schreef Sounddragon het volgende:
ECHT wel dat je verschil gaat horen, sluit maar aan en zet hem maar voluit
Plus, dat je FF anders moet redeneren denk ik, als je fabrikant bent, en je moet een radio maken voor een bepaald budget (want daar hebben we het nu over) kan je geld in de binnen of de buitenkant steken...en de meeste mensen kijken dus naar de buitenkant.....
Er zijn eigenlijk maar 2 fabrikanten die de moeite nemen om vervormingsVRIJE radio's te maken, en dat zijn Alpine, en Clarion, hoe goedkoop ie ook is, vervormen zal hij NOOIT.
Maar als je geen versterker in de auto hebt, neem ik aan dat je ook nooit écht hard speelt, en dat dus waarschijnlijk nooit zal merken....![]()
Rahzel, human beatbox die kan dat weer welquote:Op maandag 27 december 2004 00:56 schreef Sounddragon het volgende:
Jep, maar ik krijg het niet voor mekaar om keihard zuiver te zingen en tegelijkertijd BOEMBOEMBOEMBOEM te brullen![]()
We zijn niet anders gewendquote:Op maandag 27 december 2004 00:59 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geen auto dus ook geen paniek over een radio.
ik ben slim bezich
Bij mij werkt het meestal averechts, met een lekker stukkie hardhouse op 80% audio (en da's akelig hard) ben ik supergeconcetreerd aan het auto rijden,...quote:Op maandag 27 december 2004 00:57 schreef yup het volgende:
[..]
Nee ik zet hem niet zo hard meestal...
2 redenen, ik rij meestal zeer hard en keiharde muziek lijd me af... Dat wil je niet hebben als je staat te knallen
Onze ouwe Sony (4x45) vond ik hard genoeg gaan, en dat ding is 3-4 jaar oud (ok was wel een van de beste van toen)...
Dan heeft hij dus gewoon teveel gas gegeven, anders was de ESP niet nodig geweestquote:Op maandag 27 december 2004 01:01 schreef Hugster het volgende:
Oh btw Dennis heeft de 360 spider kort gereden..
Bij 60km/h is de achterkant em voorbij gekomen door een falend ESP
Voorkant in elkaar maar wordt gefixed
Nu moet ie helaas constant met de Murcielago op pad, wat kut voor em![]()
je mag van me leren en voor jou kost dat niks. Vrienden dienstquote:
Die auto is ook niet van mijquote:Op maandag 27 december 2004 00:59 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geen auto dus ook geen paniek over een radio.
ik ben slim bezich
Mja 400quote:Op maandag 27 december 2004 01:06 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus gewoon teveel gas gegeven, anders was de ESP niet nodig geweest.
mooi kunnen we de kosten delen.quote:
die is ook al besteld, de F430 spider, maar duurt nog een jaar. Tot die tijd de 360 oprijden.quote:Op maandag 27 december 2004 01:15 schreef yup het volgende:
360 is kut auto die nieuwe F430 heeft 490 motherfuckers onder de kap
ik denk dat de spider nog wel langer gaat durenquote:Op maandag 27 december 2004 01:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
die is ook al besteld, de F430 spider, maar duurt nog een jaar. Tot die tijd de 360 oprijden.
ik ga ookquote:
Laat Dennis maar schuiven hoor ook genoeg ervaring in Enzo en Pagani Zonda enz, daar ligt het niet aanquote:Op maandag 27 december 2004 01:17 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmm volgens blijkt net nog dat je niet eens kan rijden met zo idioot veel Pk's onder je rechtervoetje...
En jij wil nog meer ????![]()
Blijkbaar kan ie tóch niet goed genoeg rijden, om die 'minderwaardige' 360 op de weg te houden met 60 Km/u.....quote:Op maandag 27 december 2004 01:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Laat Dennis maar schuiven hoor ook genoeg ervaring in Enzo en Pagani Zonda enz, daar ligt het niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |