abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23928173
Hoi alle pta fappers.

Er staat hier voor de deur een Mitsubishi Space Wagon van 98, het is een ruime auto.

De opstelling: Origineel: 2 speakers voor, 2 speakers achter. Geen versterker. Dat was het

Nou ik wil ong. 150 max uitgeven.

MP3/CD/CD-RW moet afgespeeld kunnen worden.

Ik heb 3 radio's op het oog:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JVCKD-G401 :

http://www.kieskeurig.nl/(...)/JVC%20KD%20G401.htm

4x50 watt, cd/r/rw mp3.

Mooi display (alleen display ziet er oud uit, kijk maar naar plaatje, het heeft een display met grote karakters). Kleuren zijn ok. Ze zeggen wel dat je helderheid van display zelf kan instellen? Wit blauw rood display btw. Vind dit het beste eruit zien.

150-160 euro bij diverse winkels.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Clarion DB348RMP (ik weet niet of dit model het is, het is het model dat MP3 wel kan afspelen, maar geen wma).

http://www.kieskeurig.nl/(...)arion%20DB348RMP.htm

4x51 watt, cd/r/rw wma. (dit staat op een site van een webshop: 51W x 4 / 4x RCA pre-out)

Ding ziet er best goedkoop uit. Scherm ziet er redelijk uit. Qua uiterlijk minste van de 3, alleen volgens de verkoper heeft dit ding zeer goeie geluidskwaliteit, iig beter dan de andere. Alleen ik weet niet of dit waar is? Verder zei die verkoper dat dit ding 2 preouts had, wtf is dat ? De andere hebben er maar 1 als het goed is. 140 euro in webshop, 160 in mediamarkt.

Sony CDX-R3300

http://www.kieskeurig.nl/(...)0D04C1256E3B0057E20D

4x50 watt (S MOSFET versterking ofzo), CD/R/RW MP3.

Leuk klepje op de voorkant alleen ding gaat snel stuk lijkt me Ziet er mooi uit, display is klein maar ziet er redelijk goed uit. Ding is mooi.

150 euro +- in diverse winkels.

Sony CDX-S2200. Goedkoop alternatief eigenlijk.

http://www.kieskeurig.nl/(...)ny%20CDX%20S2200.htm

4x45 watt, cd/mp3 (weet niet of ie r/rw speelt, moet eigenlijk denk ik wel).

Kost maar 100 euro in een webshop.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pioneer DEH-P 3600 MP

Op aanraden van de Toyota fapper :

http://www.pioneer.nl/nl/(...)1&taxonomy_id=25-121

+- 150 euro. Pioneer dus waarschijnlijk beste van de stel. Mp3/Cd/r/rw, MOSFET nog wat versterking, 4x50 watt. wisselaarbesturing (dus je kan later wisselaar deraan gooien

Ik neig nu naar deze. Tenzij er iets beters is (wat me niet lijkt).

[ Bericht 6% gewijzigd door yup op 13-12-2004 16:27:04 ]
pi_23928339
sony heeft meestal een kutgeluid, dus blijven de clarion en de jvc over....
die clarion heeft niet echt een mooi design vind ik.....
dus ik zou voor de jvc kiezen.....goed geluid en ziet er mooi uit
jvc
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_23928391
Juist dat waren mijn bevindingen ThaFreak. Die Clarion ziet er in het echt minder uit. Echt lijkt op een b-merk ofzo (maar dat is aan de prijs te zien) Maar ja effe de replys afwachten maar, ga hem binnen 1-2 weken halen denk ik (echt kut een auto zonder radio ).
  maandag 13 december 2004 @ 01:19:42 #4
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_23928575
JVC als je uit deze moet kiezen. Kenwood heeft ook hele goeie rond die prijs Kenwood is wel mijn Number 1
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_23928597
Ja hallo het moet wel mp3 afspelen en 4x50+ watt zijn. Welke Kenwood? Lijkt me echt sterk dat je voor die prijs een Kenwood hebt. Voor mij staat Kenwood bijna net zo hoog als Alpine bijv.
pi_23928910
Ik heb de JVC in m'n auto zitten. Je kunt ook een zwarte krijgen onder productcode 402. Het is een topradio, mp3functie werkt gemakkelijk en feilloos. Enige nadeel vind ik dat hij design 0,0 heeft, maar dat is een kwestie van smaak. Vooral de grote draaiknop vind ik fijn. Gezeik met kleine kutknopjes heb ik n hekel aan. Alstie zachter moet geef je gewoon een zwengel aan de knop.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_23929004
Pioneer DEH-P3600MP niets voor je?

Heb deze zelf ook gehad, goed geluid, alleen de random functie is een beetje te simpel.
MP3\WMA werkt prima (en redelijk snel)
Mosfet 4x 50 watt + wat optie's

en leverbaar in je budget

Ik heb eventueel ook het oude type (de DEHP-3500MP ) nog wel voor je, voor een redelijk prijs
pi_23941592
Ik heb zelf de JVC KD-G402. Modelletje erna. Prima dingetje was 144e bij de mediamarkt. In het echt ziet ie dr een stuk mooier uit dan op het plaatje.

Check ook een www.rondevries.nl betrouwbare en goede audiowinkel op inet.
pi_23941792
Let nou maar niet op die wattages, want een 4x40 gaat net zo hard hoor. Continu vermogen zitten alle radio's rond de 17-18 watt. Let liever op de geluidskwaliteit, en wat dat betrefd zal die clarion 'waarschijnlijk' het beste presteren....tja ding ziet er niet uit voor de rest, maar is jou keus wat voor waarde je daar aan hecht.
pi_23942046
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:22 schreef yup het volgende:
Ja hallo het moet wel mp3 afspelen en 4x50+ watt zijn. Welke Kenwood? Lijkt me echt sterk dat je voor die prijs een Kenwood hebt. Voor mij staat Kenwood bijna net zo hoog als Alpine bijv.
Als die wattages belangrijk zijn dan is 4 x 50 watt mosfet nog altijd het zwaarst, maar sony is gewoon ruk wat autoradio's betreft . Ik zou hier denk ik voor de JVC gaan.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  maandag 13 december 2004 @ 15:08:09 #11
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_23942400
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:34 schreef ThaFreak het volgende:
sony heeft meestal een kutgeluid, dus blijven de clarion en de jvc over....
die clarion heeft niet echt een mooi design vind ik.....
dus ik zou voor de jvc kiezen.....goed geluid en ziet er mooi uit
jvc
Ik heb zelf een Sony en daar komt dus egt geen kutgeluid uit ik heb mensen horen vragen wat voor versterker ik erin heb, ik heb dus geen versterker.

Sony zou dus kunnen, Clarion is ook goed spul en jvc ook, dus je zou dan moeten kijken naar welk design je et mooist vind en welke t praktischt ( is dit een woord? ) is voor jou.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 13 december 2004 @ 15:16:33 #12
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23942586
Kwaliteit drukt zich niet uit in Watt's... No way dat die radio's constant 4x50 Watt uitpoepen.
Volgensmij is de Pioneer die tommy aandraagt nog de meest fatsoenlijke van het stel.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 13 december 2004 @ 15:18:14 #13
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_23942608
Jep, Pioneer it is...

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_23943636
ik zou ook voor die pioneer gaan... beste prijs/kwaliteit. clarion heeft meestal een goede sound kwaliteit alleen het design van de door jouw geposte radio is ruk...

Wattages zeggen idd niks... Ga eens naar een fatsoenlijke auto/audiozaak... en luister eens wat de radios doen... (als het kan zoek een shop waar ze bij de radios geen versterker tussen knallen)

geluid is toch persoonlijk wat jij mooi vind kan een ander niet mooi vinden...
-= in night battles, use many torches and drums, and in day battles, use many flags and pennants in order to influence men's eyes and ears =-
pi_23943831
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:18 schreef Herr.Flick het volgende:
Jep, Pioneer it is...

jij snapt het tenminste

pi_23944225
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Pioneer DEH-P3600MP niets voor je?
[afbeelding]

Heb deze zelf ook gehad, goed geluid, alleen de random functie is een beetje te simpel.
MP3\WMA werkt prima (en redelijk snel)
Mosfet 4x 50 watt + wat optie's

en leverbaar in je budget

Ik heb eventueel ook het oude type (de DEHP-3500MP ) nog wel voor je, voor een redelijk prijs
Pioneer fappers hebben gelijk hoor (itt tot Toyota fappers ), Pioneer hoort in het rijtje Kenwood en Alpine (ok Alpine wat hoger dan die 2). Zelf hebben wij ook goeie ervaringen ermee hoor

Eigenlijk dat apparaat wat je laat zien. Dikke wow. Kleuren passen ook bij de groene display verlichting van de Space Ding, wit licht is gewoon dik ok. Had hem gezien bij de mediamarkt ding was alleen, uhm, duur. Maar dit apparaat overweeg ik zeker.

Vraag aan onze Toyo fapper, blijft dit ding afspelen bij extreem hobbelige wegen?

Denk dat ik voor de Pioneer ga... De JVC ziet er eerlijk gezegd beter uit, maar alsof ik de hele dag voor een radio zit te fappen
  maandag 13 december 2004 @ 16:26:13 #17
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23944279
Mosfet is gewoon beter En Pioneer staat eigenlijk gewoon voor kwaliteit *fap*fap*fap*
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23944347
Vraagje geldt nog steeds.

Hoe regel je de bass? Ik wil eigenlijk geen hoge lage tonen zooi ik wil gewoon bass in stapjes kunnen instellen (liever normale regeling, maar maakt niet uit)

En volgens de meeste is het geluidskwaliteit zeer goed. Reviews zijn altijd dik goed. Dus deze word het denk ik.

Hoe is het ding op hobbelige wegen? Ik bedoel dus echt dat de auto over 4 wielen vliegt, leest ie dan nog steeds? Blijft ie doorspelen?
pi_23944407
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:24 schreef yup het volgende:

[..]

Pioneer fappers hebben gelijk hoor (itt tot Toyota fappers ), Pioneer hoort in het rijtje Kenwood en Alpine (ok Alpine wat hoger dan die 2). Zelf hebben wij ook goeie ervaringen ermee hoor

Eigenlijk dat apparaat wat je laat zien. Dikke wow. Kleuren passen ook bij de groene display verlichting van de Space Ding, wit licht is gewoon dik ok. Had hem gezien bij de mediamarkt ding was alleen, uhm, duur. Maar dit apparaat overweeg ik zeker.

Vraag aan onze Toyo fapper, blijft dit ding afspelen bij extreem hobbelige wegen?

Denk dat ik voor de Pioneer ga... De JVC ziet er eerlijk gezegd beter uit, maar alsof ik de hele dag voor een radio zit te fappen
Ja hij blijft afspelen, komt natuurlijk ook door het comfort van mijn auto
Prima radio.
Als je em te duur vind, heb ik de DEH-3500MP 2de hands misschien voor je, zat in de Crazy Reno Express
pi_23944621
Thx voor de aanbod, maar ga liever voor een nieuwe

Dit word hem zeker weten dan. Denk dat ik volgende week het ding ga halen.
  maandag 13 december 2004 @ 16:44:22 #21
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_23944670
Ik heb met JVC en Clarion hele goede ervaringen. En de Sony is mij nooit goed bevallen.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_23944671
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:42 schreef yup het volgende:
Thx voor de aanbod, maar ga liever voor een nieuwe

Dit word hem zeker weten dan. Denk dat ik volgende week het ding ga halen.
ok.
Heb ik je toch nog eens geholpen
pi_23945154
Raar dat er slechte verhalen zijn over Sony's in onze space ding zat een sony van 3 jaar oud ofzo, ding heeft de geest gegeven (leest geen cd's meer) maar was echt zeer goed voor zijn leeftijd vond ik. Ok misschien was het ding wel high end voor toen (kantelfrontje, digitale bass 3 standen, 4x45 watt enz. enz.)
pi_23945318
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:05 schreef yup het volgende:
Raar dat er slechte verhalen zijn over Sony's in onze space ding zat een sony van 3 jaar oud ofzo, ding heeft de geest gegeven (leest geen cd's meer) maar was echt zeer goed voor zijn leeftijd vond ik. Ok misschien was het ding wel high end voor toen (kantelfrontje, digitale bass 3 standen, 4x45 watt enz. enz.)
Ik vind Sony qua geluid niets, ze gaan ook vaker stuk dan Pioneers trouwens.

Bij die Pioneer heb je trouwens nog redelijk wat instel mogelijkheden voor het geluid.
Bass, midden en hoge tonen kan je instellen van -6 tot +6
Loudness: uit, middle, en heavy
SLA tot +3
en een Equaliser.
pi_23945696
quote:
Sony, Clarion of JVC autoradio?
Als je uit die 3 moet kiezen dan koos ik persoonlijk heel zeker voor de JVC.
Ik heb er inmiddels 2 versleten (1 gejat en 1 gewoon stuk nadat de garantie voorbij was).
Voor zover ik weet is JVC nog altijd de ENIGE die 3 jaar (!!!) fabrieksgarantie geeft op zn autoradio's

En sony is niks, Clarion ook niet. Maargoed, die Pioneer zou ik dan weer verkiezen boven die JVC omdat ik Pioneer qua autoradio's toch beter vind dan JVC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')