Als die wattages belangrijk zijn dan is 4 x 50 watt mosfet nog altijd het zwaarst, maar sony is gewoon ruk wat autoradio's betreftquote:Op maandag 13 december 2004 01:22 schreef yup het volgende:
Ja hallo het moet wel mp3 afspelen en 4x50+ watt zijn. Welke Kenwood? Lijkt me echt sterk dat je voor die prijs een Kenwood hebt. Voor mij staat Kenwood bijna net zo hoog als Alpine bijv.
Ik heb zelf een Sony en daar komt dus egt geen kutgeluid uitquote:Op zondag 12 december 2004 21:34 schreef ThaFreak het volgende:
sony heeft meestal een kutgeluid, dus blijven de clarion en de jvc over....
die clarion heeft niet echt een mooi design vind ik.....
dus ik zou voor de jvc kiezen.....goed geluid en ziet er mooi uit
jvc![]()
Pioneer fappers hebben gelijk hoor (itt tot Toyota fappersquote:Op maandag 13 december 2004 02:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Pioneer DEH-P3600MP niets voor je?
[afbeelding]
Heb deze zelf ook gehad, goed geluid, alleen de random functie is een beetje te simpel.
MP3\WMA werkt prima (en redelijk snel)
Mosfet 4x 50 watt + wat optie's
en leverbaar in je budget
Ik heb eventueel ook het oude type (de DEHP-3500MP ) nog wel voor je, voor een redelijk prijs
Ja hij blijft afspelen, komt natuurlijk ook door het comfort van mijn autoquote:Op maandag 13 december 2004 16:24 schreef yup het volgende:
[..]
Pioneer fappers hebben gelijk hoor (itt tot Toyota fappers), Pioneer hoort in het rijtje Kenwood en Alpine (ok Alpine wat hoger dan die 2). Zelf hebben wij ook goeie ervaringen ermee hoor
![]()
Eigenlijk dat apparaat wat je laat zien. Dikke wow. Kleuren passen ook bij de groene display verlichting van de Space Ding, wit licht is gewoon dik ok. Had hem gezien bij de mediamarkt ding was alleen, uhm, duur. Maar dit apparaat overweeg ik zeker.
Vraag aan onze Toyo fapper, blijft dit ding afspelen bij extreem hobbelige wegen?
Denk dat ik voor de Pioneer ga... De JVC ziet er eerlijk gezegd beter uit, maar alsof ik de hele dag voor een radio zit te fappen
ok.quote:Op maandag 13 december 2004 16:42 schreef yup het volgende:
Thx voor de aanbod, maar ga liever voor een nieuwe
Dit word hem zeker weten dan. Denk dat ik volgende week het ding ga halen.
Ik vind Sony qua geluid niets, ze gaan ook vaker stuk dan Pioneers trouwens.quote:Op maandag 13 december 2004 17:05 schreef yup het volgende:
Raar dat er slechte verhalen zijn over Sony's in onze space ding zat een sony van 3 jaar oud ofzo, ding heeft de geest gegeven (leest geen cd's meer) maar was echt zeer goed voor zijn leeftijd vond ik. Ok misschien was het ding wel high end voor toen (kantelfrontje, digitale bass 3 standen, 4x45 watt enz. enz.)
Als je uit die 3 moet kiezen dan koos ik persoonlijk heel zeker voor de JVC.quote:Sony, Clarion of JVC autoradio?
Yep idd vet. Of de Pioneer of de JVC gaat het worden, ik weet het zeker.quote:Op maandag 13 december 2004 17:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind Sony qua geluid niets, ze gaan ook vaker stuk dan Pioneers trouwens.
Bij die Pioneer heb je trouwens nog redelijk wat instel mogelijkheden voor het geluid.
Bass, midden en hoge tonen kan je instellen van -6 tot +6
Loudness: uit, middle, en heavy
SLA tot +3
en een Equaliser.
Lekker beargumenteerd ookquote:Op maandag 13 december 2004 18:09 schreef TheOneAndOnly het volgende:
sony roeleert
Sony is helemaal geen onwijs goed bedrijf, vind ik.quote:Op maandag 13 december 2004 17:49 schreef yup het volgende:
[..]
Yep idd vet. Of de Pioneer of de JVC gaat het worden, ik weet het zeker.
Raar dat zoveel mensen geluid van Sony ruk vinden, zo een goed bedrijf gaat toch geen ruk radio's maken![]()
dan zullen ze het ook wel nodig hebben...quote:Op maandag 13 december 2004 17:29 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is JVC nog altijd de ENIGE die 3 jaar (!!!) fabrieksgarantie geeft op zn autoradio's
denk dat het ieder zijn smaak is qua geluid en bedieningquote:
ligt inderdaad aan jou ja, moet je de versterker fatsoenlijk instellen, scheelt een stuk....quote:Op maandag 13 december 2004 19:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Sony is helemaal geen onwijs goed bedrijf, vind ik.
b.v. versterkers voor thuis vind ik ook waardeloos qua geluid, zal wel aan mij liggen
gewoon een cheapass merk
als je normaal omgaat met je spullen gaat alles lang mee, ik heb eens gehoord dat sony black panel snel kapot is, heb er nu ruim 3 jaar 1 en speelt nog steeds als een zonnetje.quote:Op maandag 13 december 2004 19:21 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
dan zullen ze het ook wel nodig hebben...![]()
![]()
Ik heb ook die JVC. En dan de zwarte. Geweldig apparaat. Ik kan het verhaal van Oosthoek alleen maar beamen.quote:Op maandag 13 december 2004 01:52 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb de JVC in m'n auto zitten. Je kunt ook een zwarte krijgen onder productcode 402. Het is een topradio, mp3functie werkt gemakkelijk en feilloos. Enige nadeel vind ik dat hij design 0,0 heeft, maar dat is een kwestie van smaak. Vooral de grote draaiknop vind ik fijn. Gezeik met kleine kutknopjes heb ik n hekel aan. Alstie zachter moet geef je gewoon een zwengel aan de knop.
Feitelijk zijn het allemaal kutradio's, maargoed, ze zijn ook niet echt dat je zegt duur enzoquote:Op maandag 13 december 2004 21:52 schreef _MeIIon_ het volgende:
geluid uit sony en jvc is maar gemiddeld ten op zichte van die clarion en die pioneer, en dan zou ik kiezen voor die pioneer. die ziet er veel mooier uit!
Ik had een JVC, wel een duur model en daarover eigenlijk niets te klagen maar heb nu toch een Alpine radio gehaaldquote:Op maandag 13 december 2004 22:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Feitelijk zijn het allemaal kutradio's, maargoed, ze zijn ook niet echt dat je zegt duur enzo
Clarion en pioneer vind ik nog wel een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben! Sony en jvc is toch wel erg slecht voor dat geld.quote:Op maandag 13 december 2004 22:26 schreef -Xerxes- het volgende:
Feitelijk zijn het allemaal kutradio's, maargoed, ze zijn ook niet echt dat je zegt duur enzo
Dat is het probleem niet. Waarschijnlijk zijn alleen de modellen van Sony in de "hoogste klasse" goed. De rest vind ik middelmatig, wat geluid betreft.quote:Op maandag 13 december 2004 19:31 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ligt inderdaad aan jou ja, moet je de versterker fatsoenlijk instellen, scheelt een stuk....
alpinequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:02 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik had een JVC, wel een duur model en daarover eigenlijk niets te klagen maar heb nu toch een Alpine radio gehaald.
Dit ding besteld van www.coolsound.nlquote:Op maandag 13 december 2004 02:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Pioneer DEH-P3600MP niets voor je?
[afbeelding]
Heb deze zelf ook gehad, goed geluid, alleen de random functie is een beetje te simpel.
MP3\WMA werkt prima (en redelijk snel)
Mosfet 4x 50 watt + wat optie's
en leverbaar in je budget
Ik heb eventueel ook het oude type (de DEHP-3500MP ) nog wel voor je, voor een redelijk prijs
Als je iets vrijdag besteld krijg je hem altijd pas na het weekendquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:44 schreef yup het volgende:
Ja alleen ik ben een dombo.
Ik bestel hem onder rembours op vrijdag.
Zaterdag + zondag is 1e+2e kerstdag.
Dus moet ik MINIMAAL tot maandag wachten
Een weekend zonder autoradio dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |