Voor de volgende stemmers, graag ff met de artiest en de titel erbijquote:Op zondag 26 december 2004 11:06 schreef methodmich het volgende:
B - C - D - A
Niet zo lui.quote:Op zondag 26 december 2004 11:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Voor de volgende stemmers, graag ff met de artiest en de titel erbij![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 11:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
1 O-zone - Dragostea din tei
2 Gwen Stefani - What are you waiting for
3 The Killers - Somebody told me
4 G-Spott - streetlights
Ere wie ere toekomt. O-zone heeft een van de grootste cult-hits gescoord dit jaar. Ze komen uit een land dat bijna niemand op de kaart kan aanwijzen, spreken een taal die geen hond kan verstaan, en weten toch een meezinger af te leveren, een debiele clip, en een waanzinnig grote hit.
Maar wie maak ik gek, dit is Fok, en de meest vocale figuren zullen gaan voor de mensen die op Pinkpop terecht komen. De bands die hun waarde halen aan de elitaire muziekale snobs, de twintigers die denken dat hun muzieksmaak zo geweldig goed is, en dat de bands die ze hebben gekozen zo verheven zijn. Terwijl ze eigenlijk alleen maar luisteren naar figuren die net zo hard een product zijn geworden als Britney Spears, maar die hun imago zo in elkaar hebben gestoken dat ze de doelgroep van zelfverheven twintiger aanspreken, en de figuren die zich op de rock-academie ophouden.
Je kent ze wel, de mensen die nonchalant ogen, maar waar uren werk achter schuilt. Want denk je werkelijk dat iemand er nonchalant uitziet zonder er moeite voor te doen? De semi-overzorgde populaire downbeaten look vergt uren. Het ranzige ongeschoren baardje moet bij worden gewerkt tot het net lijkt alsof het het product is van iemand die zich niet om zaken zoals scheren bekommert. De overheersende kleuren van de kleding is vaal en stoffig, iets waar ze 40 euro per T-shirt voor moeten betalen, want denk je nou zelf dat een T-shirt of trui zo ongewassen en verbleekt een wasmachine uitrolt? Echt niet, daar moet flink wat geld voor rollen wil je de perfecte quasi non-chalante zeer modeizue anti-mode dragen.
Buddy Holly wannabees zullen het dit jaar wel winnen, want Buddy Holly klonen en rip-offs zijn hot!
Geweldig verwoord stukje tekst waar ik het o zo volledig mee eens ben!
=knip=
Maar wie maak ik gek, dit is Fok, en de meest vocale figuren zullen gaan voor de mensen die op Pinkpop terecht komen. De bands die hun waarde halen aan de elitaire muziekale snobs, de twintigers die denken dat hun muzieksmaak zo geweldig goed is, en dat de bands die ze hebben gekozen zo verheven zijn. Terwijl ze eigenlijk alleen maar luisteren naar figuren die net zo hard een product zijn geworden als Britney Spears, maar die hun imago zo in elkaar hebben gestoken dat ze de doelgroep van zelfverheven twintiger aanspreken, en de figuren die zich op de rock-academie ophouden.
Je kent ze wel, de mensen die nonchalant ogen, maar waar uren werk achter schuilt. Want denk je werkelijk dat iemand er nonchalant uitziet zonder er moeite voor te doen? De semi-overzorgde populaire downbeaten look vergt uren. Het ranzige ongeschoren baardje moet bij worden gewerkt tot het net lijkt alsof het het product is van iemand die zich niet om zaken zoals scheren bekommert. De overheersende kleuren van de kleding is vaal en stoffig, iets waar ze 40 euro per T-shirt voor moeten betalen, want denk je nou zelf dat een T-shirt of trui zo ongewassen en verbleekt een wasmachine uitrolt? Echt niet, daar moet flink wat geld voor rollen wil je de perfecte quasi non-chalante zeer modeizue anti-mode dragen.
Ja, tuurlijk. Wat jij wilt.quote:Op zondag 26 december 2004 11:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
de meest vocale figuren
quote:Op zondag 26 december 2004 10:41 schreef mark_03 het volgende:
LOTING FINALE
B Franz Ferdinand - Take Me Out
A Keane - Somewhere only we know
D Outkast - Hey ya!
C The Killers - Somebody told me
1 The Killers - Somebody told mequote:Op zondag 26 december 2004 10:41 schreef mark_03 het volgende:
LOTING FINALE
Zet de nummers op de voor jou favoriete volgorde
D Outkast - Hey ya!
Volgens mij is dat technisch onmogelijkquote:Op maandag 27 december 2004 19:29 schreef Kworb het volgende:
Rot toch op met dat ranzige Franz Ferdinand, die gasten hebben nog minder muzikaal talent dan Hilary Duff
En ethisch onverantwoord!quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij is dat technisch onmogelijk
1. Franz Ferdinand - Take Me Out (B).quote:Op zondag 26 december 2004 10:41 schreef mark_03 het volgende:
LOTING FINALE
D Outkast - Hey ya!
En zolang die gezapige Sky Radio-meuk van Keane niet wint, vind ik het ook best.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als Outkast maar niet wint, dat nummer komt immers uit 2003 en is duf.
God, wat een onzin-reply.quote:Op zondag 26 december 2004 11:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
1 O-zone - Dragostea din tei
2 Gwen Stefani - What are you waiting for
3 The Killers - Somebody told me
4 G-Spott - streetlights
Ere wie ere toekomt. O-zone heeft een van de grootste cult-hits gescoord dit jaar. Ze komen uit een land dat bijna niemand op de kaart kan aanwijzen, spreken een taal die geen hond kan verstaan, en weten toch een meezinger af te leveren, een debiele clip, en een waanzinnig grote hit.
Buddy Holly wannabees zullen het dit jaar wel winnen, want Buddy Holly klonen en rip-offs zijn hot!
quote:Op zondag 26 december 2004 10:41 schreef mark_03 het volgende:
LOTING FINALE
D Outkast - Hey ya!
Wow geen FF?quote:Op woensdag 29 december 2004 11:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
D Outkast - Hey ya!
Zo.
Tsja, als je moet kiezen tussen 80% crap 10% onbekende nummers en 10% juweeltjes wordt 't al snel een kut-toernooi als het meerendeel van die crap tot de kwartfinale rijkt. Toch wel een redelijke finale dacht ik zo. Had zelf liever Keane gehad als winnaar maargoed. FF kan er ook mee door.quote:
na de top2000 FF maar weer eens ddraaienquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tsja, als je moet kiezen tussen 80% crap 10% onbekende nummers en 10% juweeltjes wordt 't al snel een kut-toernooi als het meerendeel van die crap tot de kwartfinale rijkt. Toch wel een redelijke finale dacht ik zo. Had zelf liever Keane gehad als winnaar maargoed. FF kan er ook mee door.
Er was in elk geval weer eens iemand die een toernooi deed. Dat gebeurt vind ik helaas te weinig. Dat er dan wat schoonheidsfoutjes inzitten, ach. Dat gebeurt iedereen.quote:
Het heeft allemaal met smaak te makenquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:35 schreef mark_03 het volgende:
Tsja, als je moet kiezen tussen 80% crap 10% onbekende nummers en 10% juweeltjes wordt 't al snel een kut-toernooi als het meerendeel van die crap tot de kwartfinale rijkt. Toch wel een redelijke finale dacht ik zo. Had zelf liever Keane gehad als winnaar maargoed. FF kan er ook mee door.
Ben zelf ook een toernooi freak... dus in 't nieuwe jaar zal ik er zeker nog een aantal gaan bedenken... lijkt me een goed voornemen voor 2005quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Er was in elk geval weer eens iemand die een toernooi deed. Dat gebeurt vind ik helaas te weinig. Dat er dan wat schoonheidsfoutjes inzitten, ach. Dat gebeurt iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |