Zie hierboven???!!!quote:
yep, weer een mooie 2e plaats. Wordt tijd dat ie een keer gaat winnenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:21 schreef endr0me het volgende:
Robert is goed bezig!
ja en kijk hier valt wel regenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat een gave race, beter dan de race van vanmiddag.
Maar wat is die Bourdais een zeikerd zeg, gelukkig vond het publiek en de commentators dat ook hehe.
Staat Bourdais niet in de kijkers bij een Red Bull F1 team?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat een gave race, beter dan de race van vanmiddag.
Maar wat is die Bourdais een zeikerd zeg, gelukkig vond het publiek en de commentators dat ook hehe.
ik moet nog zien of er uberhaupt een doornbos of Bourdais in de f1 komt volgend jaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja dat zou helemaal mooi zijn, Bourdais laten vallen en Doornbos volgend jaar een race contract aanbieden.
SB gun ik het nu sowieso niet meer.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:47 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
ik moet nog zien of er uberhaupt een doornbos of Bourdais in de f1 komt volgend jaar.
hier welquote:Op maandag 2 juli 2007 15:54 schreef Googolplexian het volgende:
Video: Sour Grapes From Champ Car's Sebastien Bourdais
edit : hier doet ie 't nu niet meer![]()
Deze dan maar als goedmakertje
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:25 schreef IkWilbert het volgende:
haha, Bourdais was niet blij![]()
[afbeelding]
Die reactie van Robert![]()
![]()
[afbeelding]
is er een filmpje van het podium?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:25 schreef IkWilbert het volgende:
haha, Bourdais was niet blij![]()
[afbeelding]
Die reactie van Robert![]()
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |