abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45316423
Kans is groot dat hij komend seizoen helemaal niet rijdt
pi_45317592
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 08:31 schreef TJDoornbos het volgende:
RD wil niet met champagne spuiten en dan ineens niet rijden zoals ene Jos ooit had. Geef hem eens ongelijk.......
Eh...ja dat doe ik wel.
pi_45381130
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Eh...ja dat doe ik wel.
Jups kan beter rijden achteraan dan helemaal niet rijden en dus niet in beeld komen
  woensdag 17 januari 2007 @ 08:42:05 #204
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45428279
quote:
Robert Doornbos heeft half december in het geheim getest voor het Champcar-team Forsythe Racing. Tot een contract komt het alleen als er ook een Formule 1-testcontract is.

Er is ook nog een kleine kans op onderdak bij Toro Rosso
Het is duidelijk dat alle aandacht van Harry Muermans en Doornbos uitgaat naar een vervolg in de Formule 1. Maar dat sluit allerminst een tussentijds avontuur in de Champcar uit. Aldus staat in de nieuwste uitgave van FORMULE 1 RaceReport.

Muermans: ,,Het is belangrijk dat Robert races rijdt in 2007.” ,,Het heeft alleen zin als ik er vol kan scoren. Races winnen. Alleen dan kun je laten zien dat je eigenlijk in de Formule 1 thuishoort”, voegt Doornbos daar aan toe.

De Champcar-test werd angstvallig geheim gehouden. ,,Het leek ons met het oog op de onderhandelingen in de Formule 1 niet verstandig om dat bekend te maken.”

Er blijkt nog een link te zijn tussen de Rotterdamse coureur en Champcar. Muermans: ,,We hebben geprobeerd om Red Bull hoofdsponsor te laten worden van de Champcar-races in Assen en Zolder, maar dat is niet gelukt. We proberen ze er nog wel bij te betrekken.”

Een voor de hand liggende oplossing lijkt een deal met Minardi Team USA. Muermans is immers aandeelhouder en daardoor mede-eigenaar van het team, maar volgens hem is Doornbos niet in beeld. ,,Katherine Legge gaat daar rijden, en hopelijk Jos Verstappen, maar voor Robert kijken we ergens anders.”

Bij Forsythe dus, al willen Doornbos en Muermans het niet met zoveel woorden zeggen. ,,Kijk, komend seizoen krijgen alle teams die nieuwe auto”, zegt Doornbos. ,,Het is dan nog maar de vraag of de huidige topteams dan nog steeds topteams zijn. Newman-Haas reed het afgelopen jaar iedereen zoek, maar in 2007 beginnen alle teams weer opnieuw.”

Wat betreft Formule 1: Scuderia Toro Rosso heeft nog altijd geen coureur bevestigd voor aankomend seizoen. Daar ligt dus een kans voor Doornbos. ,,Kansje”, verbetert Muermans. ,,Een klein kansje, meer niet. Maar natuurlijk praten we erover.”
bron
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_45428449
Jezus fijn dat wij als fans zo betrokken worden bij de toekomst van RD.
  woensdag 17 januari 2007 @ 09:03:43 #206
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45428556
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:56 schreef TJDoornbos het volgende:
wist jij dat zelfs niet
pi_45428655
k wist echt van f*cking niks. Wij wisten niet beter of hij was chillen, skiën en her en der bij de media.
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:30:18 #208
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45430392
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 09:10 schreef TJDoornbos het volgende:
k wist echt van f*cking niks. Wij wisten niet beter of hij was chillen, skiën en her en der bij de media.
En het was zo een eerlijke jongen......:')

Ik hoor je nog zo roepen dat CC niets voor RD is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45430477
Dat is wat mij verteld is idd, heb me aardig beet laten nemen. Baal er stevig van dat er a gezegd word en b geregeld want had idd hier het 1 en ander over a gezegd.

Maargoed racen is beter dan die paar tests als 3de man in de F1
pi_45450277
Mja maar waarom het allemaal in het geheim moet....
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:45:46 #211
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_45450397
moest hem een keer rondrijden als chauffeur
echt een geschikte gast, niks capsones ofzo
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
pi_45642573
Ugh...
Doornbos is al twee dagen aan het testen voor het Minardi champcar team
pi_45654653
Ja en volgens heer Muermans ging hij voor div teams testen dacht ik op Fok te lezen.

Muermans

Zal die vent nog eens geloven
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:10:38 #214
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45655819
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja en volgens heer Muermans ging hij voor div teams testen dacht ik op Fok te lezen.

Muermans

Zal die vent nog eens geloven
was dat jou geheime bron
pi_45655871
jeps maar dat is die dus never meer!!
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:26:25 #216
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45656283
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:12 schreef TJDoornbos het volgende:
jeps maar dat is die dus never meer!!
iedereen leest wel eens wat, wat die harrie meurmans zegt
pi_45656300
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Leg eens uit waarom hij jou moet betrekken in z'n toekomst?
pi_45656311
Had het niet uit de media, had het van vriendin die hem bekant wekelijks spreekt
pi_45696217
quote:
Doornbos testrijder bij Red Bull

Tijdens de teampresentatie van Red Bull racing is de Nederlander Robert Doornbos gepresenteerd als test- en reserverijder van het team. Doornbos is achter David Coulthard en Mark Webber de derde rijder van het ambitieuze team. Ook vorig seizoen stond Doornbos onder contract bij Red Bull.

Doornbos reageerde enthoustiast op het nieuws: ,,Ik ben blij en trots om hier te zijn. Ik heb vorig jaar een prima tijd binnen de Red Bull-familie gehad en in de drie races mijn kans gegrepen. Ook heb ik vorig seizoen en deze winter de grenzeloze ambitie van het team en de vastberadenheid om deze plannen te realiseren van dichtbij meegemaakt. Hier wilde ik dan ook graag weer deel van uitmaken in 2007. Als de wagen net zo snel is als hij eruitziet, wordt het beslist een mooi jaar!''
  dinsdag 10 april 2007 @ 09:17:04 #220
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48167494
*Kick* Rubbermans kan je de OP updateje geven want er moet een 2de plek bij

Volgende week weer gassen met RD, en dat alles in opmaat naar Gassen op Assen en daar willen we Rood-Wit-Blauw niet op 3 of 2 nee op 1
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:46:59 #221
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_48169539
2de, mooi gedaan
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 april 2007 @ 11:08:52 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48170186
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:17 schreef TJDoornbos het volgende:
*Kick* Rubbermans kan je de OP updateje geven want er moet een 2de plek bij

Volgende week weer gassen met RD, en dat alles in opmaat naar Gassen op Assen en daar willen we Rood-Wit-Blauw niet op 3 of 2 nee op 1
voglens mij is de hele OP sowieso wel aan een update toe zal vadaag eens kijken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:05:20 #223
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48171928
Ach dat krijg je als het winter is in raceland en de coureur van klasse veranderd he Rubber
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 april 2007 @ 13:36:10 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48174959
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Ach dat krijg je als het winter is in raceland en de coureur van klasse veranderd he Rubber
ja inderdaad
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 april 2007 @ 12:15:58 #225
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48213148
Kvond het vooral een slimme race van Robert. Niet veel spectaculaire actie van zijn kant, maar een berekenende, uitgekiende strategie die hem uiteindelijk veel bracht. Daar kan menig rookie een puntke aan zuigen. Ben benieuwd wat het hem komend weekend en de week daarop gaat brengen..
pi_48213149
Kvond het vooral een slimme race van Robert. Niet veel spectaculaire actie van zijn kant, maar een berekenende, uitgekiende strategie die hem uiteindelijk veel bracht. Daar kan menig rookie een puntke aan zuigen. Ben benieuwd wat het hem komend weekend en de week daarop gaat brengen..
  maandag 23 april 2007 @ 15:08:19 #228
19840 Libris
Live from Singapore
pi_48633792
quote:
(Novum) - Robert Doornbos is zondag als derde geëindigd in de Grand Prix van Houston. De Rotterdammer leverde daarmee een knappe prestatie, aangezien hij in de derde grand prix van dit seizoen in de Champ Car World Series vanaf de dertiende plaats van start was gegaan. De Fransman Sebastien Bourdais schreef de grand prix in Houston op zijn naam en pakte daarmee zijn tweede zege van het seizoen.
Doornbos rijdt naar knappe derde plaats in Houston

Bourdais was vorige week ook al de sterkste in de Grand Prix van Long Beach en had zich zaterdag naar de tweede kwalificatieplaats gereden. De vanaf pole-position gestarte Australiër Will Power, twee weken geleden winnaar van de eerste grand prix van het seizoen in Las Vegas, kwam zondag niet verder dan de elfde plaats. Voor Bourdais betekende de overwinning in het Reliant Stadium in Houston zijn 25e zege in 62 Champ Car-wedstrijden.

De 'rookie' Graham Rahal finishte zondag als tweede, op nog geen vijf seconden achterstand van eindwinnaar Bourdais. De 18-jarige Amerikaan werd daarmee de jongste coureur die ooit een podiumplaats in de Champ Car behaalde.

Doornbos profiteerde in Houston vooral van zijn verbeterde starttechniek. "Ik krijg de rollende start in deze discipline steeds meer onder de knie", stelde hij na afloop. "Volgens mij ging ik met de start direct vijf of zes wagens voorbij in de bocht. Ik moet nog aan veel wennen in de Champ Car, vooral op het besparen van brandstof. Maar ik leer snel. Ditmaal ging het allemaal heel erg goed."
Bron: http://www.nieuws.nl/459092

Erg knappe prestatie
pi_48638099
Hulde!
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_48639250
wanneer komt er een verslag van op tv? ik zag vorige keer iets van een week later een samenvatting op sbs6. maar er moet toch wel meer zijn dan dat? eurosport misschien
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:29:20 #231
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_48656747
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:28 schreef staticdata het volgende:
wanneer komt er een verslag van op tv? ik zag vorige keer iets van een week later een samenvatting op sbs6. maar er moet toch wel meer zijn dan dat? eurosport misschien
Live op Eurosport 2, en op SBS komen samenvattingen en sommige races live.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:43:50 #232
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_48657005
knappe prestatie van Robert, hulde!
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_48658602
Where facts are few, experts are many.
pi_49877972
Goed bezig die Robert
Brett Holman
  dinsdag 29 mei 2007 @ 18:10:15 #235
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49896938
En nog lang niet klaar
pi_50303892
Doornbos start vanavond van de 2de positie.
goed bezig die kerel
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_50311096
Hij doet het zo goed, het is gewoon ongelovelijk dat dit niet uitgezonden wordt terwijl SBS(?) de rechten er gewoon voor heeft.
  maandag 11 juni 2007 @ 08:37:04 #238
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50320631
En? Hoeveelste is ie geworden?
* I intend to live forever, so far so good! *
  maandag 11 juni 2007 @ 08:49:09 #239
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50320790
tvp, gvd
quote:
Bourdais ongenaakbaar, Doornbos weer op podium

Sebastien Bourdais heeft op indrukwekkende wijze de race op het circuit van Portland gewonnen. De regerend kampioen haalde daarmee de honderdste overwinning voor het team van Newman/Haas/Lanigan binnen. Justin Wilson vertrok wel van pole position, maar hij kon zijn leidende positie niet vasthouden. De Engelsman werd tweede voor Robert Doornbos, die alweer voor de derde keer in vier races naar het podium mocht.

Wilson liep aan het begin van de race weg, maar na de eerste serie pitstops zette Bourdais de achtervolging in. De drievoudig kampioen reed elke ronde tussen de vijf en acht tienden van een seconde sneller dan zijn opponent. Met de medewerking van een achterligger kon de Fransman naar de achterkant van de auto van Wilson kruipen en hem op het rechte stuk voorbij gaan. Op het einde had Bourdais een voorsprong van 13,5 seconden op zijn naaste belager.

Achter Wilson en Bourdais was er een interessant gevecht gaande voor de laatste podiumplek. Minardi Team USA-coureur Robert Doornbos vocht bijna de gehele race met Will Power en de Nederlander kwam daar uiteindelijk als winnaar uit. Een derde podiumplek voor de Rotterdammer, maar een overwinning zat er nog niet in.

Doornbos: “We hebben nu kunnen zien dat als we willen winnen en coureurs als Justin en Sebastien partij willen bieden dat we de auto nog wat moeten verbeteren. Natuurlijk was dit ook goed en ben ik blij met deze derde plek en hebben we het als team hier goed gedaan. Maar ik wil ook winnen en daarvoor moeten we nog een stap maken.”
Calm down, please!
pi_50320804
Ik wil ook weten hoeveelste
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')