Dat vind ik persoonlijk dan wel weer het andere uiterste.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:00 schreef FLipKick het volgende:
Kan er zelfs om lachen, als ik dan al die arabische vrouwkes met hun armen in de lucht zie zwaaien enzo omdat ze hun (gezamelijke harem) man kwijt zijn geraakt. Sorry maar ik vind dat af en toe grappig.
Triest... Het geloof van de vrede, yeah right.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:14 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/archives/004494.php
Theo die stond gewoon veel dichter bij ons dan die weet niet hoeveel mensen die zijn omgekomen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:26 schreef Mauzerus het volgende:
Goed als ik dus mag afgaan op het gros van de reacties hier heeft meneer Balkenende gelijk en is het met de normen en waarden in dit land inderdaad triest gestelt. Nog veel triester dan ik me in mijn stoutste dromen had kunnen voorstellen.
Als Theo van Gogh of een "Pimmetje" worden neergeschoten staat heel het land op zijn kop want "iemand neerschieten om zijn mening"is het meest verderflijke wat je kan doen. Een stelling waar ik het tot op zekere hoogte mee eens kan zijn.
Maar als veel van diezelfde mensen vervolgens gaan aangeven dat het hun niks kan boeien of 120.000 MENSEN aan de andere kant van de wereld verzuipen of op een andere manier dood gaan aan de gevolgen van één van de grootste natuurrampen in de afgelopen 100 jaar, dat begin ik me toch wel heel erg boos te maken. Vooral als er redeneringen komen als "het zijn toch maar moslims, zij wensen mij dood dus het intresseert mij niks of ze massaal verzuipen" "hoe verder weg van mijn bed hoe minder het mij kan interesseren"...Ik dacht dat wij hier in één van de meest verlichte landen ter wereld woonden, waar de inwoners een groot gevoel voor medemenselijkheid hadden. Onze Westerse beschaving is volgens veel van jullie islamofoben gegrondvest op "Christelijke normen aan waarden" waaraan andere mensen die hier komen zich moeten aanpassen..Nou blijkbaar is het grootste gedeelte van rechts Fok zelf nog eens niet in staat tot het uitdragen van de meest fundamentele Christelijke basisbegrippen, zoals naastenliefde of maar wat te noemen.
Jullie zouden je moeten schamen, julllie zijn niets meer dan een stelletje omhooggevallen beesten die niets anders kunnen dan aan eigen belang denken, en juist mensen die op deze manier denken zijn de oorzaak van ontzettend veel ellende op deze wereld. Laat mij maar een "mietje" zijn, maar ja ieder beeld dat ik zie van die verschrikkelijke ramp in Azie raakt mij diep. Juist omdat ik besef dat ieder leven wat daar verloren is gegaan een MENS is, iemand zoals jij en ik, iemand die niet het geluk had om geboren te worden in een rijk land, een land waar we klagen over hoe "slecht" we het wel niet hebben terwijl we net de afgelopen kerst voor miljoenen euro's aan kados'gekocht hebben met z'n allen, ons 2 dagen lang helemaal vol hebben zitten te vreten aan het walgelijke kerstdiner en vandaag gaat er weer voor miljoenen euro's aan totale bullshit de lucht in omdat we zonodig oud en nieuw moeten vieren..
10.000 jaar geleden boeide het niet wat iemand voelde.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Och welnee, mensen zijn altijd al egoistisch geweest. 10.000 jaar geleden maakte iedereen elkaar van kant.
Wat ik begreep, zijn er niet of nauwelijks dode dieren gevonden in de rampgebieden. Instinctief zijn ze allemaal gevlucht, dacht ik.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:10 schreef Mukie het volgende:
Wat me wel irriteert is dat er niets staat over de dieren bij die ramp. Hebben ze allemaal kunnen vluchten dan, vraag ik me ff af.
Geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik begreep, zijn er niet of nauwelijks dode dieren gevonden in de rampgebieden. Instinctief zijn ze allemaal gevlucht, dacht ik.
Och, 1 vd redenen dat het mij niet zo veel kan schelen, wat ik eerder al had gezegd in dit topic, wordt hierdoor even bevestigd.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:46 schreef Copycat het volgende:
En wat zegt die toevoeging over wat het leed van anderen jou doet, Anton?
Daar gaat het namelijk over in dit topic...
Aha.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:53 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
wat ik eerder al had gezegd in dit topic.
Het zijn er dus maar weinig die er zulke idiote opvattingen op nahouden. Heb je ook een reden waarom al die andere mensen je niks kunnen schelen? Omdat ze bruin zijn?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:28 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
De meeste lokale bewoners verwelkomen de buitenlandse hulp van harte. Bij de radicale moslims is dat niet het geval.
Oh god, de racismetroefkaart.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zijn er dus maar weinig die er zulke idiote opvattingen op nahouden. Heb je ook een reden waarom al die andere mensen je niks kunnen schelen? Omdat ze bruin zijn?
Misschien nog wel erger... Als iemand er een andere levensvisie op nahoudt mag 'ie wat jou betreft verrekken?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:51 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Oh god, de racismetroefkaart.
Nee, huidskleur is irrelevant. Cultuur en levensvisie is wat telt.
Bepaalde levensvisies wel ja. Zo mogen Nazis van mij verrekken, communisten mogen van mij verrekken en islamisten ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien nog wel erger... Als iemand er een andere levensvisie op nahoudt mag 'ie wat jou betreft verrekken?
Dus het feit dat het mensen zijn doet er verder niet toe? Nazi's, communisten en islamisten zijn minder dan mensen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:24 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Bepaalde levensvisies wel ja. Zo mogen Nazis van mij verrekken, communisten mogen van mij verrekken en islamisten ook.
Het zijn mensen maar van mij mogen ze graag per direct ophouden met ademen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dus het feit dat het mensen zijn doet er verder niet toe? Nazi's, communisten en islamisten zijn minder dan mensen?
Heb jij nog nooit een fout gemaakt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:32 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Het zijn mensen maar van mij mogen ze graag per direct ophouden met ademen.
Jawel, maar ik hang geen politieke fascistische ideologie aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een fout gemaakt?
Ik wel. Zeker mijn ergste vijanden.quote:De meeste slachtoffers zijn overigens noch nazi's, noch communisten, noch islamisten. Het zijn gewoon mensen. En om eerlijk te zijn wens ik zelfs mijn ergste vijanden zoiets niet toe.
Dus op een dergelijke fout staat de doodstraf wat jou betreft?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:22 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Jawel, maar ik hang geen politieke fascistische ideologie aan.
Inclusief hun vrouwen en kinderen?quote:Ik wel. Zeker mijn ergste vijanden.
Het is geen fout, het is een bewuste keuze.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dus op een dergelijke fout staat de doodstraf wat jou betreft?
Tja, tijdens WOII werden ook de vrouwen en kinderen geraakt, helaas.quote:Inclusief hun vrouwen en kinderen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |