quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:37 schreef rudedeltadude het volgende:
ik vinnum wel aardig, toch vind ik zijn show Even Slikken beter
Well, ik vind het wel grappigquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh mijn god, als iemand niet grappig is dan is die Rayman dat wel...
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:43 schreef BVO het volgende:
Ik irriteer me aan die wangen van hem.
whahahahaquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:47 schreef kastanova het volgende:
Zijn "humor" is voor de mensen die bij het kijken van Dumb & Dumber ook helemaal dubbel liggen bij de wc scene.
Niemand anders noemt de wederopstanding van Jezus in dit topic, kennen ze dat verhaal dan allemaal ook niet?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:49 schreef Amun-Ra het volgende:
jij dus , want volgens mij kent niemand anders 'm.. dan had iemand anders het wel eerst gezegd
Berouw komt na de zonde, mijn zoonquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:53 schreef Amun-Ra het volgende:
ik wens jou ook een zalige kerst, en ik bied je mn excuses aan voor de vorige opmerking
Je vindt em dus wel grappig?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh mijn god, als iemand niet grappig is dan is die Rayman dat wel...
Quequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:57 schreef Amun-Ra het volgende:
Ok, jij hebt zo ook je grenzen maotje, "mijn zoon"![]()
Ah, een newbie, zullen we samen spelen?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:02 schreef Amun-Ra het volgende:
Schrale opmerking dude... je had ook gewoon "dank je" kunnen zeggen
Er zijn ook veel mensen die hem wel grappig vindenquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:13 schreef Logitik het volgende:
Het valt me op dat er veel mensen zijn die hem gewoon niet leuk/grappig vinden. Ik deel die mening ook.
Zodoende kan ik zijn populariteit niet begijpen. Iemand een suggestie ? Ik heb geen flauw idee namelijk
Een newbie? Zullen we eens afspreken dat je ondanks mijn niet gemeende excuses je grafsmoel houdt?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, een newbie, zullen we samen spelen?.
Geregistreerd op: zaterdag 27 december 2003 @ 17:16quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:21 schreef Amun-Ra het volgende:
[..]
Een newbie? Zullen we eens afspreken dat je ondanks mijn niet gemeende excuses je grafsmoel houdt?
Zit hier al best lang op fok!, en wat mij betreft ben JIJ, samen met Zwansen en Sexy-Romeo het trio van meest debiele en nutteloze users?
Is dat kort dan?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:23 schreef Ez3 het volgende:
[..]
![]()
Nee, en nou weer ontopicquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:26 schreef Amun-Ra het volgende:
jij zit hier al meer dan drie jaar lees ik.... nix beters te doen?
Spelen met jou?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, een newbie, zullen we samen spelen?.
Doe eens ff niet zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:21 schreef Amun-Ra het volgende:
[..]
Een newbie? Zullen we eens afspreken dat je ondanks mijn niet gemeende excuses je grafsmoel houdt?
Zit hier al best lang op fok!, en wat mij betreft ben JIJ, samen met Zwansen en Sexy-Romeo het trio van meest debiele en nutteloze users?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |