Heel slim om één van de avonden waar je de meeste luisteraars hebt gewoon zo in de prullenbak te gooienquote:Thunderdome Radio, dat zo’n drie jaar lang de toon heeft gezet op hardcore gebied in Nederland en ver daarbuiten, zal nog een laatste keer de ether in knallen. En wel met een vier uur durende live special over de kick off van de Catscan Album Release Tour.
Catscan was drie jaar lang co-host van Thunderdome Radio en maakte de opkomst van het programma mee. Hoewel wekelijks nog steeds ruim 40.000 hardcore fans naar de show luisteren, heeft ID&T toch besloten een punt te zetten achter het maken van doelgroepradio. Ook Thunderdome Radio moet wijken voor de nieuwe vlakke programmering.
Dat is toch meer dan 50%?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:00 schreef Martijn23 het volgende:
79% vriend
Mooie uitspraken toch hequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:50 schreef The_S het volgende:
hardcore will never die, ennuh ze gaan nu toch online uitzenden ofzoiets
Ja, daar zou ik het ook op gooienquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:59 schreef cultheld het volgende:
Dat krijg je wanneer de bevolkingsopbouw van onze generatie in de Randstad voor meer dan 50% uit allochtonen bestaat.
idd en toch zoekend naar the underground voor de 4e keer heeft wel ietsquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:04 schreef MSXUser het volgende:
Alles wat ook maar enigszins niet onder het kopje 'mainstream' is te plaatsen gaat verdwijnen. De danceliefhebbers moeten nu echt op zoek naar allerlei radiostations op internet en in de auto zal de MP3 speler overuren gaan draaien.
Jammer, maar niets aan te doen. ID&T heeft nu echt afgedaan.
Dat is dé reden dat urban zo populair is hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:14 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik het ook op gooienLekker makkelijk. Sommige mensen hebben niet echt geleerd van de geschiedenis geloof ik
Volgens mij begrijp je Cultheld verkeerd, die groep heeft namelijk een andere smaak als ons namelijk dat Urban gedoe....quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:14 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik het ook op gooienLekker makkelijk. Sommige mensen hebben niet echt geleerd van de geschiedenis geloof ik
Underground vind ik wel in de platenzaakquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:19 schreef Martijn23 het volgende:
idd en toch zoekend naar the underground voor de 4e keer heeft wel iets![]()
Heb ik ook wel eens geluisterd, maar daar hoor ik geen echte hardcore of goede dance. 90% was daar Ski-hut dancequote:Op zaterdag 25 december 2004 20:23 schreef markvt het volgende:
Iedereen over naar c-dance www.c-dance.be
Misschien toch maar eens proberen om ze in nederland op de ether te krijgen
nuff said, kankermuziek datquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar ook Thunderdomeradio moet plaats maken voor die gore irritante urban zooi
Idd, dit jaar stond er minstens 3 tenten op Mysteryland die er gewoon niet horen, Urban (4n),Cooldown cafe (kan ook zo'n ander ski-hut geval geweest zijn) en Ola summer dance tentje. Maaar geen hardcore tent....quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:24 schreef Martijn23 het volgende:
sorry maar met urban heeft id t toch wel haar ziel verkocht kom op
Daar heb je gelijk in. Zo waren 3FM en 538 eigenlijk al min of meer identiek, nu zit ID&T er ook nog bij (en over de rest wil ik het al helemaal niet hebben). De eerste keren dat ik Anastacia en N. Beddingfield hoorde op ID&T dacht ik dat ik m'n autoradio op een verkeerde zender had staan... helaasquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:24 schreef Hyperdude het volgende:
Het lijkt tegenwoordig wel of onder iedere voorkeuze toets 538 zit.
Echt een groot succes die frequentie veiling; DeHaag bedankt
hehe dacht dat ik ff de enige wasquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Zo waren 3FM en 538 eigenlijk al min of meer identiek, nu zit ID&T er ook nog bij (en over de rest wil ik het al helemaal niet hebben). De eerste keren dat ik Anastacia en N. Beddingfield hoorde op ID&T dacht ik dat ik m'n autoradio op een verkeerde zender had staan... helaas![]()
Lange Frans en Baas B zijn ook echt allochtoon.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:59 schreef cultheld het volgende:
Dat krijg je wanneer de bevolkingsopbouw van onze generatie in de Randstad voor meer dan 50% uit allochtonen bestaat.
Een petitie (een partitie is heel iets andersquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:30 schreef nXn het volgende:
kom we starten een partitie om thunderdome in de air te houden enzow
welk bestandssysteem ga je erop zettenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:30 schreef nXn het volgende:
kom we starten een partitie om thunderdome in de air te houden enzow
Het gaat om het publiek.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:37 schreef Amando het volgende:
[..]
Lange Frans en Baas B zijn ook echt allochtoon.
Brainpower en zijn consorten komen ook uit Afrika![]()
Ja boeie, ga dat dan maar lekker op eigen zenders een feesten draaienquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:38 schreef Amando het volgende:
Thunderdome is echt zieke muziek ..
Urban rulez!
kloptquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja boeie, ga dat dan maar lekker op eigen zenders een feesten draaien
Oprotten met die tering meuk.
Trouwens 2 avonden 40.000 dance liefhebbers op Sensation en er gaat niks mis buiten de normale kleine vechtpartijtjes om. 1 avond Ambasdor (ofzo) er is een grote vechtpartij. Op Innercity schijnt de sfeer ook flink kut geweest te zijn in de Urban zaal.
standaard top40 muziek volgens mijquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:52 schreef Grimm het volgende:
en met urban bedoelen ze?
met z'n thuisverbinding zekerquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:59 schreef Grimm het volgende:
nou daar word je ook niet altijd gellukig van, maar waarom begin je je eigen station niet Ts, paar eurotjes in de maand, winamp, microffontje en klaar ben je .
kun je d'r ook misschien wat aan verdienen.
Whehe, lekker voor jequote:Op zaterdag 25 december 2004 20:26 schreef nXn het volgende:
[..]
nuff said, kankermuziek datecht te lelijk... urban
Ja, dat begrijp ik wel, maar het klinkt zo als een zoveelste reden om die groep maar weer eens ergens de schuld van te geven. De echte schuld ligt bij mensen die alleen maar aan omzet, geld en luisteraars denken en niet aan een "cultureel erfgoed" om dat even zo te noemen. Ik denk dat we in Nederland in die scene genoeg hebben betekend om dat in leven te houden op de radio hier.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je Cultheld verkeerd, die groep heeft namelijk een andere smaak als ons namelijk dat Urban gedoe....
Nope, de laatste Thunderdome wasquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:43 schreef Jerruh het volgende:
gingen ze ook nie kappen met het thunderdome feest?
Mwah ik zie het niet als hun schuld, het is nu eenmaal hun smaak. Die overigens ook goed valt bij veel Nederlanders, maar ik vind het gewoon jammer dat er nu ineens naar alleen die groep geluisterd wordt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:44 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar het klinkt zo als een zoveelste reden om die groep maar weer eens ergens de schuld van te geven. De echte schuld ligt bij mensen die alleen maar aan omzet, geld en luisteraars denken en niet aan een "cultureel erfgoed" om dat even zo te noemen. Ik denk dat we in Nederland in die scene genoeg hebben betekend om dat in leven te houden op de radio hier.
Die kans is vrij kleinquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:43 schreef Jerruh het volgende:
gingen ze ook nie kappen met het thunderdome feest?
ID&T was ID&T niet meer toen de ene dood ging en de andere oprotte... sindsdien lijkt het achter alle winden aan te waaien, meewaaien en hoe dan ook. eerst d elounge, toen dat opkwam 9bloomingdales etc) en nu weer urban. Het fundament maakt plaats voor de gevel, maar zonder fundament blijft de gevel niet overeind...quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:44 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar het klinkt zo als een zoveelste reden om die groep maar weer eens ergens de schuld van te geven. De echte schuld ligt bij mensen die alleen maar aan omzet, geld en luisteraars denken en niet aan een "cultureel erfgoed" om dat even zo te noemen. Ik denk dat we in Nederland in die scene genoeg hebben betekend om dat in leven te houden op de radio hier.
Hahaha zou wel erg dom zijn, zeker met de leus voor de laatste eidite van Thunderdome "Looking at the past, only one can claim the future"quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein![]()
Maarja als hoort dat goed beluisterde programma's ook van de kabel worden gehaald, dan is ineens niets meer zeker.
Wat dachten we van Njoy....quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ID&T was ID&T niet meer toen de ene dood ging en de andere oprotte... sindsdien lijkt het achter alle winden aan te waaien, meewaaien en hoe dan ook. eerst d elounge, toen dat opkwam 9bloomingdales etc) en nu weer urban. Het fundament maakt plaats voor de gevel, maar zonder fundament blijft de gevel niet overeind...
als die duncan es op zou rotten en mensen aan het werk liet gaan die dat fundament staande houden, dan zou ID&T een stuk...levendiger blijven.
mjwa, ik vind het gewoon jammer dat het een meewaaizende ris geworden, terwijl het vroeger echt strak voor ahrdcore ging. ik ben absoluut niet voor hardcore haha, maar hardcore was wel hun ding en daaruit kwamen wel de sferen van de feesten zoals mysteryland enzovoorts: hard, rauw maar toch ook dromerig. sorry da ik het zeg maar UDC heeft naar mijn mening dus echt de vlag voergenomen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wat dachten we van Njoy....
Ik dacht trouwens dat Duncan nu wel had ingezien dat ie fout bezig was, zeker met die actie om alles goedkoper te maken. En ID&T mag best van mij Urban doen, maar het mag nooit over de dance heengaan en als ze zo graag Urban willen doe dat dan niet op Mysteryland ofzo.
Sinds ik dacht 2002/2003 zijn met die meuk begonnen daarvoor was het toch echt dance only, naast de Sensation enzo hebben ze natuurlijk ook minder bekende feestenquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:55 schreef sannydude het volgende:
Niet dat ik een hardcore fan ben, in tegendeel, maar dat ze dat gaan vervangen zegt genoeg over ID&T. Willen ze een grotere doelgroep bereiken![]()
Kut urban.
ID&T stond toch voor international dance & trance? Nooit ergens gezien, maar lijkt me meer dan logisch.![]()
streaming digitallyimported.com met winamp enstreamripper plugin..?quote:Enige troost is dat de muziek die ze imo zouden moeten draaien gelukkig makkelijk te downloaden / webradio'en is
Nog even geduld.quote:Op zondag 26 december 2004 01:44 schreef JDude het volgende:
Gewoon die hele zender opdoeken. Staat regelmatig aan op m'n werk... wat een baggerkanaal
Geduld is een schone zaak!!!quote:
Bron?quote:Op woensdag 29 december 2004 02:07 schreef Rowdie het volgende:
ID&T radio gaat weer SLAM FM heten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |