Mwah ik zie het niet als hun schuld, het is nu eenmaal hun smaak. Die overigens ook goed valt bij veel Nederlanders, maar ik vind het gewoon jammer dat er nu ineens naar alleen die groep geluisterd wordt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:44 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar het klinkt zo als een zoveelste reden om die groep maar weer eens ergens de schuld van te geven. De echte schuld ligt bij mensen die alleen maar aan omzet, geld en luisteraars denken en niet aan een "cultureel erfgoed" om dat even zo te noemen. Ik denk dat we in Nederland in die scene genoeg hebben betekend om dat in leven te houden op de radio hier.
Die kans is vrij kleinquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:43 schreef Jerruh het volgende:
gingen ze ook nie kappen met het thunderdome feest?
ID&T was ID&T niet meer toen de ene dood ging en de andere oprotte... sindsdien lijkt het achter alle winden aan te waaien, meewaaien en hoe dan ook. eerst d elounge, toen dat opkwam 9bloomingdales etc) en nu weer urban. Het fundament maakt plaats voor de gevel, maar zonder fundament blijft de gevel niet overeind...quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:44 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar het klinkt zo als een zoveelste reden om die groep maar weer eens ergens de schuld van te geven. De echte schuld ligt bij mensen die alleen maar aan omzet, geld en luisteraars denken en niet aan een "cultureel erfgoed" om dat even zo te noemen. Ik denk dat we in Nederland in die scene genoeg hebben betekend om dat in leven te houden op de radio hier.
Hahaha zou wel erg dom zijn, zeker met de leus voor de laatste eidite van Thunderdome "Looking at the past, only one can claim the future"quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein![]()
Maarja als hoort dat goed beluisterde programma's ook van de kabel worden gehaald, dan is ineens niets meer zeker.
Wat dachten we van Njoy....quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ID&T was ID&T niet meer toen de ene dood ging en de andere oprotte... sindsdien lijkt het achter alle winden aan te waaien, meewaaien en hoe dan ook. eerst d elounge, toen dat opkwam 9bloomingdales etc) en nu weer urban. Het fundament maakt plaats voor de gevel, maar zonder fundament blijft de gevel niet overeind...
als die duncan es op zou rotten en mensen aan het werk liet gaan die dat fundament staande houden, dan zou ID&T een stuk...levendiger blijven.
mjwa, ik vind het gewoon jammer dat het een meewaaizende ris geworden, terwijl het vroeger echt strak voor ahrdcore ging. ik ben absoluut niet voor hardcore haha, maar hardcore was wel hun ding en daaruit kwamen wel de sferen van de feesten zoals mysteryland enzovoorts: hard, rauw maar toch ook dromerig. sorry da ik het zeg maar UDC heeft naar mijn mening dus echt de vlag voergenomen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wat dachten we van Njoy....
Ik dacht trouwens dat Duncan nu wel had ingezien dat ie fout bezig was, zeker met die actie om alles goedkoper te maken. En ID&T mag best van mij Urban doen, maar het mag nooit over de dance heengaan en als ze zo graag Urban willen doe dat dan niet op Mysteryland ofzo.
Sinds ik dacht 2002/2003 zijn met die meuk begonnen daarvoor was het toch echt dance only, naast de Sensation enzo hebben ze natuurlijk ook minder bekende feestenquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:55 schreef sannydude het volgende:
Niet dat ik een hardcore fan ben, in tegendeel, maar dat ze dat gaan vervangen zegt genoeg over ID&T. Willen ze een grotere doelgroep bereiken![]()
Kut urban.
ID&T stond toch voor international dance & trance? Nooit ergens gezien, maar lijkt me meer dan logisch.![]()
streaming digitallyimported.com met winamp enstreamripper plugin..?quote:Enige troost is dat de muziek die ze imo zouden moeten draaien gelukkig makkelijk te downloaden / webradio'en is
Nog even geduld.quote:Op zondag 26 december 2004 01:44 schreef JDude het volgende:
Gewoon die hele zender opdoeken. Staat regelmatig aan op m'n werk... wat een baggerkanaal
Geduld is een schone zaak!!!quote:
Bron?quote:Op woensdag 29 december 2004 02:07 schreef Rowdie het volgende:
ID&T radio gaat weer SLAM FM heten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |