Ooit een kia skoda of seat met een wankelmotor gezien?quote:
Waarom las ik hier 'wankermotor'?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:34 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Ooit een kia skoda of seat met een wankelmotor gezien?
waar het hoofd van vol is....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:52 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Waarom las ik hier 'wankermotor'?![]()
lijkt op zandvoort te zijn bij de garage waar de technise keuring gedaan word.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:18 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
waar the hell is dat, daar wil ik ook ff burnen
Hij is niet van mij, maar van een vriend van mij.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:16 schreef SRD_Don het volgende:
wanneer mag ik mee als je gaat driften/ spelen![]()
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:53 schreef mx_player het volgende:
stond ie laatst ook niet in de autokampioen ofzo?
Dat is op de binnenplaats van circuit Zandvoort. Als het hek open is kan je er gewoon heen rijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:18 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
waar the hell is dat, daar wil ik ook ff burnen
Das een beetje een vage gok om vanuit Rotterdam te rijden om te kijken of het hek open isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef Virus.NL het volgende:
Dat is op de binnenplaats van circuit Zandvoort. Als het hek open is kan je er gewoon heen rijden
Daar waren toen ook net een 325i en een EVO beziggeweest![]()
[afbeelding]
Moet je gewoon een keer op zondagmiddag erheen rijden. Volgens mij is het hek bijna altijd wel open.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:49 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
Das een beetje een vage gok om vanuit Rotterdam te rijden om te kijken of het hek open is
In Leiden staat zo een zelfde RX-7 te koop, alleen heeft die maar 1 uitlaatquote:Op zondag 6 maart 2005 23:21 schreef Furb het volgende:
dit is de mijne...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mazda RX-7 FC3S 1991
13b wankel turbo
200pk 265Nm
9800 km![]()
[edit] server is ff down... komt vanzelf in orde [/edit]
Dit is een amerikaanse versie, en daar zit standaard geen begrenzer op.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:09 schreef hopje het volgende:
In een Mazda Rx-7 zit een rotatiemotor deze niet begrenst is gaat hij alleen maar harder tot dat de motor het begeeft.
dus het kan zijn dat de fabrikant zegt dat topsnelheid 250 is als je daarboven komt is het eigenrisico!
dat ding loopt tegen de 280 aan.
mwa, 8,5 sec en 202 km/u vind ik nou niet echt spannendquote:wat ook erg mooi speelgoed is is de MX-3 de kleinste 1.8 V6 ter wereld
deze is ook erg snel.
dan is er een andere onder gezet (wegens geldgebrek misschien? of misschien vind iemand het ook echt mooi, 1 uitlaat ipv 2quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:56 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
In Leiden staat zo een zelfde RX-7 te koop, alleen heeft die maar 1 uitlaatWel ruimte voor 2.Beetje raar. Overigens heb ik hem nog niet van dichtbij bekeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |