We gaan heel chagrijnig alle kutdingen aan kerst opnoemen onder het genot van een glaasje melk..quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:37 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 meldt zich welken jullie wel niet maar toch...
Word het gezellig?
dat kan ik wel hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
We gaan heel chagrijnig alle kutdingen aan kerst opnoemen onder het genot van een glaasje melk..
Ja hoor count me inquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:45 schreef Tessje het volgende:
Moeten we je erbij zetten?
Dat mag, maar ik waardeer vrijwel ALLES boven die gemaakte kerstmeuk. Dus een gezellige meeting met drank al helemaal.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:49 schreef Adelante het volgende:
ik ben bij schoonfamilie, maar zelfs dat waardeer ik boven dit initiatief
Coolquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:52 schreef golfer het volgende:
Wij zijn ook van de partij!
Even vluchten van al die verschrikkelijke kerstprogramma's op de TV.
daar mag ik niet inquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ja, in #fok!crew.
Maar komt wel goed, 10 mensen halen we zeker.
Ik kan je meenenmen ik kom vanuit hoofddorpquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:04 schreef golfer het volgende:
Twijfelen tussen auto of trein.
Laatste trein richting Haarlem gaat alweer om 1.20 uur.
Frietquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:25 schreef golfer het volgende:
Lekker carpaccio met truffeloliesaus en glaasje Chablis erbij.![]()
2 uur rijden misschien.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... je woont in venlo... en stapt in de auto...
Ik zie het probleem niet!
www.cafeblackandwhite.comquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Hebben ze ook een site, die kroeg?
Dus toch het buitenechtelijke kind van Bluezz en Golfer!quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:44 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie kan niet cancellen
Ik vreet trouwens mosselen
quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dus toch het buitenechtelijke kind van Bluezz en Golfer!
Betrapt!quote:
Paxje mag in zijn kerstmannetjes pyamaatje nog eventjes langer opblijven, hij heeft zijn slaapje hard nodigquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Betrapt!
Zij eten mosselen, jij eet mosselen...
Snap ik alleen nog even niet waarom zij wel komen en jij niet, maar daar is vast een goede reden voor. Bedtijd of zo!
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Paxje mag in zijn kerstmannetjes pyamaatje nog eventjes langer opblijven, hij heeft zijn slaapje hard nodig
quote:
Even kijken of ik de honden ergens kan parkeren, anders rollen ze de vloerbedekking op vanwege dat kut-vuurwerk.quote:
Details ook hier te vinden.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:16 schreef Controle het volgende:
[..]
doet niet veel???
maybe kom ik ook ff buurtuh
Hier knalt het al aan alle kanten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:19 schreef Bluezz het volgende:
Maar het is nog lang geen 31 dec stet
Zieligquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef static het volgende:
Hier knalt het al aan alle kanten.
En aangezien Sarah dat nog nooit heeft meegemaakt vrees ik het ergste.
Aggos!quote:
We zijn daar nog wel even, dus als je later wilt komen, van harte welkom.:)quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:15 schreef kastanova het volgende:
Aaah, zonde, dat haal ik net niet.
Goh, jammer!quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:15 schreef kastanova het volgende:
Aaah, zonde, dat haal ik net niet.
In Twente rijden de treinen maar tot 20:00quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn daar nog wel even, dus als je later wilt komen, van harte welkom.:)
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:21 schreef kastanova het volgende:
In Twente rijden de treinen maar tot 20:00.
quote:
Tot straksquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:04 schreef golfer het volgende:
Wij gaan zo maar eens de deur uit.
Tot straks allemaal!
Rood shirt met een 3 en een kwart floppy er op kan niet echt te moeilijk zijnquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:11 schreef Harry_Sack het volgende:
zijn jullie makkelijk te herkennen tussen de rest van de pubers eigenlijk?
* Harry_Sack twijfelt nog
Pre-cies. Jammer dat er geen voetbal isquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon zoeken daar de groep mensen waarvan je je af vraag wat die in godsnaam met elkaar gemeen hebben.
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:22 schreef Harry_Sack het volgende:
Jammer dat er geen voetbal is
kerstballen is het onderwerpquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Dit ontgaat mij echt volledig...
Ehm ja... heel langzaam zakt het kwartje hier...quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:26 schreef Harry_Sack het volgende:
kerstballen is het onderwerp
Nee, maar je zat al minstens een half uur mooi te wezen op die kruk tot er een kwartje bij ons viel, dat je best wel eens een tweakerfokker kon zijnquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:14 schreef Marty26 het volgende:
Rood shirt met een 3 en een kwart floppy er op kan niet echt te moeilijk zijn
Was gezelligquote:
haha Maar ik ben een nerd in de ontkennings fasequote:Op zondag 26 december 2004 02:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar je zat al minstens een half uur mooi te wezen op die kruk tot er een kwartje bij ons viel, dat je best wel eens een tweakerfokker kon zijn
ben nu nog gaatquote:Op zondag 26 december 2004 13:23 schreef Marco_Borsato het volgende:
komt er ook een spontane anti-2e-kerstdagmeeting!
quote:Op zondag 26 december 2004 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Was leuk!
En sorry Bluezz... het was niet mijn schuld!
Ik las het net pasquote:Op zondag 26 december 2004 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Wel ff een omschakeling, van spelletjes doen met je ouders (= daarna suf en ready for bed) naar een rokerige kroeg met snoeiharde rock&metal.
Maar het is zeker een coole manier om kerst te vieren!
Ik was al naar huis aan het gaan van het bezoek aan mijn ouders, toen Tessje sms-te dat ze in de Black waren gearriveerd...ik was toen net op Amsterdam Centraal C.S. dus was kleine moeite om even die kant op te gaan!quote:
Je had me best even mogen inseinen hoorquote:Op zondag 26 december 2004 15:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik was al naar huis aan het gaan van het bezoek aan mijn ouders, toen Tessje sms-te dat ze in de Black waren gearriveerd...ik was toen net op Amsterdam Centraal C.S. dus was kleine moeite om even die kant op te gaan!
Ik heb idd wel aan je gedacht hoor!quote:Op zondag 26 december 2004 15:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je had me best even mogen inseinen hoor.
quote:Op zondag 26 december 2004 15:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb idd wel aan je gedacht hoor!
Dat zou inderdaad wel wat krap geworden zijn. (Al maakt het gezelschap natuurlijk wel veel goedquote:Maar het was toen al 0:00 geweest, dacht dat het niet de moeite zou zijn voor jou!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |