Pre-cies. Jammer dat er geen voetbal isquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon zoeken daar de groep mensen waarvan je je af vraag wat die in godsnaam met elkaar gemeen hebben.
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:22 schreef Harry_Sack het volgende:
Jammer dat er geen voetbal is
kerstballen is het onderwerpquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Dit ontgaat mij echt volledig...
Ehm ja... heel langzaam zakt het kwartje hier...quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:26 schreef Harry_Sack het volgende:
kerstballen is het onderwerp
Nee, maar je zat al minstens een half uur mooi te wezen op die kruk tot er een kwartje bij ons viel, dat je best wel eens een tweakerfokker kon zijnquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:14 schreef Marty26 het volgende:
Rood shirt met een 3 en een kwart floppy er op kan niet echt te moeilijk zijn
Was gezelligquote:
haha Maar ik ben een nerd in de ontkennings fasequote:Op zondag 26 december 2004 02:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar je zat al minstens een half uur mooi te wezen op die kruk tot er een kwartje bij ons viel, dat je best wel eens een tweakerfokker kon zijn
ben nu nog gaatquote:Op zondag 26 december 2004 13:23 schreef Marco_Borsato het volgende:
komt er ook een spontane anti-2e-kerstdagmeeting!
quote:Op zondag 26 december 2004 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Was leuk!
En sorry Bluezz... het was niet mijn schuld!
Ik las het net pasquote:Op zondag 26 december 2004 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Wel ff een omschakeling, van spelletjes doen met je ouders (= daarna suf en ready for bed) naar een rokerige kroeg met snoeiharde rock&metal.
Maar het is zeker een coole manier om kerst te vieren!
Ik was al naar huis aan het gaan van het bezoek aan mijn ouders, toen Tessje sms-te dat ze in de Black waren gearriveerd...ik was toen net op Amsterdam Centraal C.S. dus was kleine moeite om even die kant op te gaan!quote:
Je had me best even mogen inseinen hoorquote:Op zondag 26 december 2004 15:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik was al naar huis aan het gaan van het bezoek aan mijn ouders, toen Tessje sms-te dat ze in de Black waren gearriveerd...ik was toen net op Amsterdam Centraal C.S. dus was kleine moeite om even die kant op te gaan!
Ik heb idd wel aan je gedacht hoor!quote:Op zondag 26 december 2004 15:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je had me best even mogen inseinen hoor.
quote:Op zondag 26 december 2004 15:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb idd wel aan je gedacht hoor!
Dat zou inderdaad wel wat krap geworden zijn. (Al maakt het gezelschap natuurlijk wel veel goedquote:Maar het was toen al 0:00 geweest, dacht dat het niet de moeite zou zijn voor jou!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |