Frietquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:25 schreef golfer het volgende:
Lekker carpaccio met truffeloliesaus en glaasje Chablis erbij.![]()
2 uur rijden misschien.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... je woont in venlo... en stapt in de auto...
Ik zie het probleem niet!
www.cafeblackandwhite.comquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Hebben ze ook een site, die kroeg?
Dus toch het buitenechtelijke kind van Bluezz en Golfer!quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:44 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie kan niet cancellen
Ik vreet trouwens mosselen
quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dus toch het buitenechtelijke kind van Bluezz en Golfer!
Betrapt!quote:
Paxje mag in zijn kerstmannetjes pyamaatje nog eventjes langer opblijven, hij heeft zijn slaapje hard nodigquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Betrapt!
Zij eten mosselen, jij eet mosselen...
Snap ik alleen nog even niet waarom zij wel komen en jij niet, maar daar is vast een goede reden voor. Bedtijd of zo!
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Paxje mag in zijn kerstmannetjes pyamaatje nog eventjes langer opblijven, hij heeft zijn slaapje hard nodig
quote:
Even kijken of ik de honden ergens kan parkeren, anders rollen ze de vloerbedekking op vanwege dat kut-vuurwerk.quote:
Details ook hier te vinden.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:16 schreef Controle het volgende:
[..]
doet niet veel???
maybe kom ik ook ff buurtuh
Hier knalt het al aan alle kanten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:19 schreef Bluezz het volgende:
Maar het is nog lang geen 31 dec stet
Zieligquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef static het volgende:
Hier knalt het al aan alle kanten.
En aangezien Sarah dat nog nooit heeft meegemaakt vrees ik het ergste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |