dan kan je nix in NYC kopen. Behalve mss een kartonne doos.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef komrad het volgende:
een tikfoutje die ik al hersteld heb, dat het NET boven mijn budget is
*meldtquote:Op zondag 9 januari 2005 00:55 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Als elke user in dit topic 500 dollar p/m lapt, dan kunnen we voor ons allen een Manhattan condo huren.(like Off Centre)
kutquote:Op zondag 9 januari 2005 01:07 schreef komrad het volgende:
in Amerika iig geen hypotheekrenteaftrek
* The.PhantoM heeft een starbucks mokquote:Op zondag 9 januari 2005 02:07 schreef komrad het volgende:starbucks all the way, je kan daar ook mooie mokken kopen trouwens, supersize
Jammer... dan lopen we elkaar net misquote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
ben nieuw in dit topic, maar ik ga rond 15 februari naar New York!!! (voor het eerst)
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:25 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
* The.PhantoM heeft een starbucks mok
Alleen komt ie uit wenen en niet NY.
*jaloers is*quote:Op zondag 9 januari 2005 12:48 schreef komrad het volgende:
[..]Komrad heeft een original Starbucks mok, waar ongeveer een liter ingaat
EDIT: dus 1 uit NYC
kijk dat zijn nou goede nyc tipsquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
AngelinaMaar NYU ligt dichtbij washington square, greenwich
![]()
het licht eigenlijk rond washington square. Kheb nog wat gedronken in de starbucks op washington square. Echt lache om al die studenten daar in de starbucks te zien, met hun laptopjes 'hooked up on the internet'
hehe luxe probleemquote:Op zondag 9 januari 2005 14:30 schreef The.PhantoM het volgende:
kheb een leuk verhaaltje gevonden in de newsweek:
http://nyc.x24host.com/fok/manhattan_web.jpg
speciaal voor jullie ingescanned![]()
Oh mijn god, erg dit.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:30 schreef The.PhantoM het volgende:
kheb een leuk verhaaltje gevonden in de newsweek:
http://nyc.x24host.com/fok/manhattan_web.jpg
speciaal voor jullie ingescanned![]()
oke maar dan wel een appartement waar we een 212 bij krijgenquote:Op zondag 9 januari 2005 14:52 schreef Wytze het volgende:
[..]
hehe luxe probleem
Fok! Appartment? Count me in
zag laatst bij brittain starsucks t-shirtquote:Op zondag 9 januari 2005 18:19 schreef komrad het volgende:
Bij nader inzien, als ik een baan gevonden heb, mag je me ook op de lijst voor het appartement zetten!
@jeroenus, je kan in zo'n mok ook andere dingen drinken maar die moet je echt hebben hoor
Misschien koop ik er wel begin juli één, dan ben ik misschien 1 dag in NY met CCUSA Work Experience USAquote:Op zondag 9 januari 2005 18:19 schreef komrad het volgende:
Bij nader inzien, als ik een baan gevonden heb, mag je me ook op de lijst voor het appartement zetten!
@jeroenus, je kan in zo'n mok ook andere dingen drinken maar die moet je echt hebben hoor
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:03 schreef matthijst het volgende:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=10795&item=7126072420&rd=1&ssPageName=WDVW
Hehe cool, ga je dat toch doen ?quote:Op zondag 9 januari 2005 19:02 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Misschien koop ik er wel begin juli één, dan ben ik misschien 1 dag in NY met CCUSA Work Experience USA.
daar is het mara 8 dollar, dat is toch iets goedkoperquote:
Als mijn uni een beetje wil meewerken en mij vrij geeft in de eerste weken van het 2e jaar, dan zet ik het door.quote:
De koffie van starbucks is wel zo fuckin' hot dat je over 1 beker een half uur doet, en je moet bij starbucks natuurlijk wel de goede blend nemen, je kan gewoon een andere vragen hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 20:08 schreef BrauN het volgende:
Starbucks heerst man.
Jammer dat zoiets in Nederland niet de gewoonte is, om koffie in een grote beker te mikken en ermee over straat te lopen of meenemen in de auto. Hier altijd van die kleine piskopjes, die na 4 slokken leeg zijn.
Ik zie het nog gerust een keer van de grond komen in Nederland, Starbucks. Subway is ook stevig aan de weg aan het timmeren in Nederland, ik kom er in Tilburg regelmatig. Heerlijk!
quote:Op zondag 9 januari 2005 20:04 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
is new york ver van los angeles vliegen?
de hot chocolate is lekker bij de starbucks en dan moet je er flink veel vanilla en cinnamon ingooienquote:Op zondag 9 januari 2005 19:20 schreef Dizzee het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Starbucks?
Die koffie is niet te pruimen.
hehe cool, denk je dat het je lukt om in NYC geplaatst te worden ? Hoe zit het dan met overnachtingen etc. Het lijkt me wel hip om 2 maandjes in een hotel in nyc te werken. Zodat je er gelijk kan vertoeven en eten.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:11 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Als mijn uni een beetje wil meewerken en mij vrij geeft in de eerste weken van het 2e jaar, dan zet ik het door.
Ze zeiden bij de voorlichting dat er in principe geen baantjes zijn in de grote steden. Maar je brengt me nu wel op ideeën voor de Independent Option, waarbij je zelf een werkgever zoekt.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:33 schreef Wytze het volgende:
[..]
hehe cool, denk je dat het je lukt om in NYC geplaatst te worden ? Hoe zit het dan met overnachtingen etc. Het lijkt me wel hip om 2 maandjes in een hotel in nyc te werken. Zodat je er gelijk kan vertoeven en eten.
Marriot Hotel, of Hilton ofzo![]()
ja en dan neem je gelijk die 2 blonde zusjes erbij, en dan zit je goed voor de rest van je levenquote:
Je kunt ze anders wel 24/7 platneuken als je ze niet dumptquote:Op zondag 9 januari 2005 20:43 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja en dan neem je gelijk die 2 blonde zusjes erbij, en dan zit je goed voor de rest van je levenVergeet ze alleen niet te dumpen als je een paar miljoen heb geint, je wilt niet je hele leven met 1 van die 2 door brengen, ze zijn ZO DOM en LELIJK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |