kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:24 schreef Copycat het volgende:
Brooklyn is volgens mij juist een redelijke upperclass deel van (groot) NY, met mooie brownstone herenhuizen/appartementen.
Heb ook het idee dat Hansnr8 Brooklyn verwart met The Bronx en/of Harlem.
Gaat hard hequote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:30 schreef matthijst het volgende:
Oeps, deel 9 alweer.
ja het zou idd wel eens een loft genoemd kunnen worden. Off Centre?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:19 schreef Erasmusch het volgende:
Bedoel je niet een loft? Zo'n beetje wat ze bij Off Centre hebben zeg maar. Was gister toevallig ook ff aan het rondkijken voor een huissie in Brooklyn
www.corcoran.com
Loft is meestal voormalige werkplaats, hoog plafond, zichtbare trap naar verhoging, veel ramen enz.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:28 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja het zou idd wel eens een loft genoemd kunnen worden. Off Centre?
Damn, had die site al eens gezien. Echt je zal daar maar wonen dan heb je het echt voor elkaar !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:28 schreef Erasmusch het volgende:
En natuurlijk www.onecentralpark.com
Toen wij naar het museum of national history gingen liepen we ook door een woonwijk. Dat waren dan van die brownstones met een trapje die vanaf de stoep omhoog naar de duur gaat. Maar volgens mij zijn die flink duur.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:40 schreef Jeroenus het volgende:
Je moet wel betalen anders kom je niet door die poortjes bij de metro.
Ik heb eerst ook met een vriend van me lopen zoeken naar appartementen. Zo'n condo zoals in Off Centre wil ik ook wel hebben met 4 mensen ofzo. Gezellig man.
Achter het Museum of National History heb je ook best wel een normale buurt, met normale huizen. Maar het is wel upper west side en dat schijnt duur te zijn.
Hoe is de betaalbaarheid rond Canal Street?
Greenwich Village, volgens mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:25 schreef Jeroenus het volgende:
Stern? Is dat een universiteit? Waar zit die?
1 bedroom is mij toch iets te krapquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:38 schreef The.PhantoM het volgende:
He jongens, zullen we anders een mooie loft huren dichtbij canal street: http://sublet.new-york-ap(...)c96b3d73881c447106b1![]()
![]()
![]()
- dubbelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Greenwich Village, volgens mij.
[..]
1 bedroom is mij toch iets te krap
als jij betaalt slaap ik wel op de grondquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Greenwich Village, volgens mij.
[..]
1 bedroom is mij toch iets te krap
NYU is wel bekend. Angelina Jolie heeft daar gestudeerdquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:47 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
als jij betaalt slaap ik wel op de grondvindt ik niet zo erg
![]()
btw, je bedoelt NYU stern zeker? http://www.stern.nyu.edu/
Haha dat zijn die lui van Urban Living, ik had me tijdens me stage een xtje geregistreerd om voor appartementen te kijken kom ik thuis hele voicemail vol gelult door zo'n kerel van Urban Living. Wel erg cool overigens dattie belde hehequote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Toen wij naar het museum of national history gingen liepen we ook door een woonwijk. Dat waren dan van die brownstones met een trapje die vanaf de stoep omhoog naar de duur gaat. Maar volgens mij zijn die flink duur.
He jongens, zullen we anders een mooie loft huren dichtbij canal street: http://sublet.new-york-ap(...)c96b3d73881c447106b1![]()
![]()
![]()
Maar voor de rest is het volgens mij best duur rond tribeca/soho/greenwich. Prijzen beginnen bij 2300 dollar p. maand. Kijk anders ff op deze site: http://www.new-york-apartment.com/
Angelinaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:54 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
NYU is wel bekend. Angelina Jolie heeft daar gestudeerdDat ligt toch bij Madison Square Park?
EUR, welke uni is dat? erasmusch zoals je nick?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:08 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij is de EUR de enige NLse uni die bij dat netwerk zit. Maar om uberhaupt dus tot de selectie te komen voor universiteiten buiten Europa moet je een 7.0 gemiddeld staan. En Utreg heeft ook geen exchange programs met Ithaca ofzo?
Erasmus Universiteit Rotterdam. Wou je overstappen dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:28 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
EUR, welke uni is dat? erasmusch zoals je nick?
kmoet nog kiezenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Erasmus Universiteit Rotterdam. Wou je overstappen dan?
Ga je nog High School/College/Uni of een combinatie daarvan doen in de US? Of ga je iets in NL doen?quote:
highschool ben ik al te oud voor, en college en uni is veelste duur zonder beurs. Dus ik ga maar wat hier in NL doen en dan kijken of ik later een beurs kan krijgen want zelf college of uni betalen in de US is niet te doen.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:06 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ga je nog High School/College/Uni of een combinatie daarvan doen in de US? Of ga je iets in NL doen?
Als t serieus wordt, mail me ffquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:53 schreef Jeroenus het volgende:
Fok! NY appartement, woohoo. Count me in.
Deal!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Als t serieus wordt, mail me ff![]()
UT, maar ik wil ook een technische studie doen. Elektro techniek mss. Khoop dat ze in NYC ook geintereseerd zijn naar beta studentenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:42 schreef Jeroenus het volgende:
Voorkeur voor bepaalde uni?
Als elke user in dit topic 500 dollar p/m lapt, dan kunnen we voor ons allen een Manhattan condo huren.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:50 schreef komrad het volgende:
Jeroen, mag ik vast een keer een weekje komen logeren daaro
wat is het probleem dan?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:57 schreef komrad het volgende:
Ja maar dat is dan weer niet boven mijn budget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |