Lief.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:31 schreef -DailaLama- het volgende:
Tja, Jiskefet zal ik dan maar zeggen he. Dat MOET je leuk vinden, anders hoor je er niet bij.
Ik vind ze lui en makkelijk worden de laatste tijd.
Jiskefet te makkelijke humor.... right!quote:Op zondag 26 december 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Jisketet heeft te makkelijke humor. Zo simpel en vaak dus ook niet leuk.
Dat kan niemand. Maar het is wel geniaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:44 schreef Gillingham het volgende:
Jiskefet is gewoon geniaal, maar ik kan niet zeggen waarom precies.
ik verveelde me dus ik dacht ik kick een topic omhoogquote:
En Jiskefet net gestopt...quote:Op zondag 1 januari 2006 23:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jiskefet natuurlijk, maar Koefnoen is net begonnen
Nu op ned.2 de herhaling van gisteren...
Mwah, ik ken genoeg mensen die de uni hebben gedaan die ook niks van koefnoen snappenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:09 schreef melvinkef het volgende:
2 verschillende duo's/trio's met maar 1 doel, mensen aan het lachen maken.
Maar ze doen dat op een totaal andere manier van elkaar.
Koefnoen is meer van de''goedkope''humor, we doen alleen programma's en bekende mensen na en dat scoort. Ik moet er soms om lachen, niet bij alles van Koefnoen.
Jiskefet is meer een instituut geworden, je moet ze snappen. Snap jij de clou niet dan lach je er ook niet om. Bijna niemand kan 'De Bruyne Ster' waarderen, ik wel ik vind het één van hun briljantste serie's ooit. Leuker als Debiteuren Crediteuren, die ik overigens ook kei goed vind. Jiskefet is meer voor de 'denkende' mens.
Ik vind Jiskefet dus veel leuker als Koefnoen, kies nou zelf, Koefnoen die Geer en Goor na doen, of Jiskefet met Lullo's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |