Thnx Drugshond , RQ , Johanquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:27 schreef Drugshond het volgende:
Prettige kerstdagen Meki....... ...doen moslims eigenlijk ook iets met de kerst..... of is dit een andere gebeurtenis de Qu'ran ...... ?
Is dat u en uwen vader, M. ?quote:
Het is een feest voor en van Katholieken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Thnx Drugshond , RQ , Johan
wij vieren geen kerst . maar er zijn wel een paar moslims die ik ken die het wel vieren![]()
Is het alweer niet goed?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is een feest voor en van Katholieken.![]()
Tijdens de hete herfst had hij veel meer haar:quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat u en uwen vader, M. ?
Wat ben jij zwartgallig.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is het alweer niet goed?. Wat ben jij vermoeiend...
hihi. Een woordgrap.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat ben jij zwart[sub]gallig[/b].
Je moet niet zoveel naar Southpark kijken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:35 schreef RichardQuest het volgende:
Joden hebben hun eigen versie.
Ah, jij blijkbaar ookquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel naar Southpark kijken.
Ja, ik ga iets niet afkraken voor ik het heb gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah, jij blijkbaar ook. Stiekem kijkt 'ie wel...die Johan.
Moeeeee, mwah gertje.quote:
i knowquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is een feest voor en van Katholieken.![]()
?!?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Tijdens de hete herfst had hij veel meer haar:
[afbeelding]
Dank je, jij ook. Let maar niet op RQ, die ziet overal spoken in.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Meki het volgende:
[..]
i know
daarom wens ik jullie een zalige kerstfeest
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
* RichardQuest speelt Osdorp Posse - Geen Slaap Tot Osdorp
Voor Meki.
En daarna het Weinachtsoratorium voor mij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
* RichardQuest speelt Osdorp Posse - Geen Slaap Tot Osdorp
Voor Meki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |