*er al aankomt*quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:23 schreef PeuRac het volgende:
Daar zegt hij niks overen kan hij niks over zeggen

gelukkig mogen we ze wel normaal verspreiden, alleen als je ze versprijt ben je fout bezigquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:19 schreef ook_gek het volgende:
op geen enkele manier mogen de foto,s worden versprijt![]()

Ik bedoelde het in alle taal fouten en vormenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
gelukkig mogen we ze wel normaal verspreiden, alleen als je ze versprijt ben je fout bezig

Je hoopt dat je moeder snel klaar is met koken, bedoel je.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef PeuRac het volgende:
Mn maag rammelt als een gek, ik hoop dat we snel gaan eten

We gaan kaas fondu eten, dus dan kook mn moeder niet veelquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hoopt dat je moeder snel klaar is met koken, bedoel je.

Ik ben 24 en woon nog thuisquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom dan pas? Ik ben nu 20 en ik vond het toch echt hoog tijd worden.

Den Haag / Scheveningen is idd behoorlijk crap om iets fatsoenlijks te krijgen. Zonder je scheel te betalen, dan tenminste.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben 24 en woon nog thuis![]()
Ik ben wel aan het kijken voor een eigenhuis. Maar het probleem is dat hier in de buurt alles achterlijk duur is. En ik weiger m,n geld op te maken aan een kut kamertje ergens

Ghehe, ik ben 20 en ik heb geeneens een rijbewijsquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:47 schreef PeuRac het volgende:
Sjoewe, ik ben 19en deze zomer wil ik vast werk hebben, dan ben ik 20
daarnaast wil ik nog wel deeltijd studeren

Voor 1100 euro had ik het helemaal, incl de kosten van t afhalen bij t gemeentehuis, theorie, enz. In minder als 5wkn (had sneller gekund, als ik mn theorie al had). Tijdens mn stage wil ik mn aanhanger rijbewijs halen, altijd handig, zeker nu je zauwelijks meer iets mag trekken met alleen Bquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ghehe, ik ben 20 en ik heb geeneens een rijbewijsDat is wel ernstig, maar het is zo frikkin duur.

Ditoquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het kijken voor een eigenhuis. Maar het probleem is dat hier in de buurt alles achterlijk duur is. En ik weiger m,n geld op te maken aan een kut kamertje ergens

nee ijsmeis wij hebben geen levenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Jezus, gaan jullie eens kerst vieren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |