En tegelikertijd de leukste krant van het land: fabeltastisch!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:06 schreef Doc het volgende:
En tegelikertijd de leukste krant van het land: fabeltastisch!
Behalve als ie Gerard Cox heet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:04 schreef SCH het volgende:
Iedere voetballiefhebber kiest de columnist die bij hem past - zullen we het daar op houden?
Ik mis er wel eens eentje inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:40 schreef Doc het volgende:
En hoe vaak heeft SCH de columns van Spaan in Het Parool gelezen?
krijg je een keer gelijk is het nog niet goedquote:Op zondag 2 januari 2005 01:10 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg ooit wel binnen een dag een mail van Bert Wagendorp terug
Maar de ombudsman van de volkskrant mailde mij onlangs op een gegronde klacht de tekst:
U hebt gelijk
Heel fijn, maar er verandert geen flikker
quote:Op zondag 2 januari 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijg je een keer gelijk is het nog niet goed
Als je van de Ombudsman al geen reactie zou krijgenquote:Op zondag 2 januari 2005 12:07 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, het is in ieder geval een reactie SCH. Beter dan helemaal niks.
Derksen reageert ook niet altijd trouwens.
Hij vind jou maar een appart (!) slag mens.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:03 schreef Stpan het volgende:
Jah ik las het ook. Maar ook Bert Wagendorp sprak over internetfora vandaag toch? De Volkskrant-redactie heeft FOK! fcforum.com en voetbalonline.nl ontdekt. Wedden dat een college hem op het bestaan van dit topic heeft gewezen en hij rond is wezen snuffelen?
Paul!!!IK BEN JE GROOTSTE FAN !!!
(wel fan trouwens van Onkenhout moet ik er even bijvermelden)
niet? wie komen er dan nog meer?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:14 schreef Stpan het volgende:
Onkenhout moet gewoon nog even wennen aan het fenomeen internetforum dat niet enkel en alleen wordt bevolkt door contactgestoorde internetfreaks, nerds en kans/werklozen.
Mensen met als hobby 'computers', mensen met veel tijd en mensen die overal te pas en te onpas hun mening willen geven.quote:
hij gaat ook ff langs mij heen...quote:Op maandag 21 maart 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Arma Paul, die baalt vast en zeker dat hij de bijnaam van Danny volledig heeft gemist!!!
Intern bij Ajax was scholletje de bijnaam van Danny Blind. Omdat ie overal tussendoor zwom.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:56 schreef Erasmusch het volgende:
Ik heb die column niet gelezen, dus tis mij nog steeds niet helemaal duidelijk waar scholletje op slaat
nog iets gehoord?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:27 schreef brighton het volgende:
Gisteravond in LdL column over Piet de Visser. Hij vertelde dat de Visser Robinho voor PSV had gescout, dat Gerets was wezen kijken maar hem nog niet eens goed genoeg voor PSV 3 vond. Nu is hij 100 miljoen waard. Maar dat ging niet over Robinho, maar over Adriano. Heb 'm er maar even een mailtje over gestuurd, benieuwd of ik nog reactie krijg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |