Ik heb nog 2 uur the office op de band. Had je ook moeten doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:35 schreef golfer het volgende:
En vanaf nu dus 2 dagen alleen maar kerst-ellende op de buis.
Was ook een herhaling die ik al gezien had.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:38 schreef SCH het volgende:
Kerstspecial van AbFab was ook geniaal - met Whoopie
Ze hadden die huiskamer scene drie keer zo lang moeten maken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
Jiskefet was briljant.
welke aflevering was t? k volg t voornamelijk op de BBCquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:27 schreef pascalheister het volgende:
dat was weer een top aflevering van Top Gear
quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Niemand hoezo?
*bier uitdeelt in deze verlaten tent*
*Fust aansluit op eendehals*quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]je dacht dat ik je blokeerde zeker?
geef al dat bier maar hier
quote:
da's mn neefquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:20 schreef golfer het volgende:
Jan Wolkers stem opzet en roept: "ach, wat een lief leuk beesje, zo'n wc-eend"
Familie van die gans die met een trechter zijn lever heeft laten vergroten?quote:
Kinderen die vragen....quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik wil bier!!!!!!!!!!!!!!!
wij eenden willen nix met ganzen te maken hebben. En persoonlijk heb k na Niels Holgerson een hekel aan ganzen!quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Familie van die gans die met een trechter zijn lever heeft laten vergroten?
Wil jij ook een permban?quote:
krijgen dubbel zoveelquote:
*helptquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:30 schreef rubbereend het volgende:
kom op vol met die hap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |